Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som er av den sorten at de gjerne vil at jeg skal hjelpe dem med ditt og datt, men ikke gidder ta i et tak når jeg trenger en tjeneste er nesten alltid kvinnfolk, hvertfall i "min" verden. Akk ja. Kanskje akkurat disse tullingene tror de er så små og sarte at de må få spesialbehandling eller noe sånt :p Ikke vet jeg...

[/rant]

Mye jeg ikke er 100% enig i i denne tråden, men absoluttdet der er dessverre veldig sant, IMO. En stund trodde jeg det var fordi de tror de har "rett" til det, siden de bruker sin medfødte sjarm og gode utseende - aka bimboer utnytter beilerne sine, men min egen storesøster er likedan. Hun skal ha og skal ha, og hun blir fornærmet om jeg spør om hun kanskje kan notere dette ned et sted, fordi jeg har forklart henne nøyaktig det samme fjorten timer tidligere. Datasupport innen familien kan være noe herk.

Lenke til kommentar

Endelig har jeg lest alle inleggene, her var det mye morsomt :p

 

Har desverre (eller ikke kanskje?) ikke fått meg dame ennå og er 19 (ja skyt meg) xD

Men jeg får vel be på mine knær at dama blir iallefall ikke noen av disse tilfellene, haha.

 

 

ehm. strikking er en jente trend som går ut. ærlig tallt. hvor mange unge jenter strikker egentlig:D

 

jentelogikk:

 

edit: hu her er veldig ekstrem da

 

Jeg slo til skjermen min, nå er jeg nødt til å sende den til reparasjon, heldigvis har jeg 2 :D

 

:cry:

 

Forresten, en kommentar fra ei vennine jeg hadde :p

"Gutter er slemme, jenter er onde", desverre forso jeg ikke den til å begynne med (kan nok være på grunn av lite erfaring), men etter en liten dyp samtale på 10 min var jeg der. Og den var jo litt logisk?

Endret av amir90
Lenke til kommentar
Menn er best i alt - idrett, politikk, sjakk, kriminalitet, folkemord... Alt som krever motivasjon og viljestyrke vil menn alltid seire i, da det ligger i genetikken å være målbevisst.

Sant, men ikke skriv av damer når det kommer til mord. Finnes endel heftige kvinnelige seriemordere, den delen ekke så mannsdominert som vi liker å tro.

Lenke til kommentar
Menn er best i alt - idrett, politikk, sjakk, kriminalitet, folkemord... Alt som krever motivasjon og viljestyrke vil menn alltid seire i, da det ligger i genetikken å være målbevisst.

Sant, men ikke skriv av damer når det kommer til mord. Finnes endel heftige kvinnelige seriemordere, den delen ekke så mannsdominert som vi liker å tro.

Jeg har hørt tall som "90% av seriemordere er menn", men hvis du har andre tall så er det bare å hente frem.

Lenke til kommentar

Den gamle naboen min jeg deler bad med i hybelkomplekset var veldig var for rot og skitt på badet. Logikken der var da:

 

"Jeg hater små hårstrå og sokkerester på badet, selv i små kvanta, så da må naboen min ta støyten for mine prinsessenykker".

 

Det er noe som heter å møtes på halvveien... Kan ikke forvente at jeg skal skure gulvet etter jeg har hatt på meg sokker når jeg har gått der inne, heller. Mitt toleransenivå skal tas hensyn til også, ikke bare dette fæle kvinnfolkets bare fordi hun er mest ømfintlig. Det rare var at hun ikke brydde seg om støv, mellomgangen ble vel ikke vasket en eneste gang mens hun bodde der, hverken på hennes eller mitt initiativ.

 

Annen logikk fra sammen menneske:

 

"Jeg vil tørke meg bak med noe bedre dopapir enn billigste sort (aka First Price), så da kjøper jeg en pakke til 2.5 ganger prisen og forventer at naboen skal betale halvparten".

 

Etter det kjøpte jeg meg en pakke First Price så snart den siste rullen var påbegynt :p Varte ikke lenge før det var to ruller der ute... uten at det brydde meg stort.

 

Logikk fra modern:

 

"Hysj, jeg ser på nyhetene/tabloid/whatever - ikke snakk".

1 Time senere under fotballkampen:

"Blablabla - uvesentlige sladerting". Jeg tar den samme hysjingen, og hun blir fornærmet - evt tar en sånn "fotball er ikke viktig". Som om det er eksistensielt å få med seg hver eneste fillenikk i disse debattene hun ser på, liksom...

Lenke til kommentar
1. Den som er mest ryddig er den som styrer showet. Dette gjelder gutter og jenter.

2. Fotball er ikke viktig, det varer i en evighet, det krever ikke at man hører på og nyheter er noe alle burde få med seg.

Gutteguttlogikk stiller ikke mye sterkere.

 

werd.gif

 

Skader ikke å være opplyst utover tippeligaen.

Lenke til kommentar
1. Den som er mest ryddig er den som styrer showet. Dette gjelder gutter og jenter.
Den som har mest normale og gjennomsnittlige renslighetskriterier styrer showet. Man kan ikke forvente at folk stvsuger bdegulvet hver gang de har vært der inne, fordi det kan ligge igjen en "nupp" fra en sokk. Er man så anal, får man vaske selv.

 

Derimot skjønner jeg ikke hvordan man kan legge igjen hår i så sma kvanta at det ikke skal være noe problem. Man fjerner jo hår fra sluket i dusjen når man har dusjet, og fra vasken når man har barbert seg. Noe annet er ekkelt.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem å fastslå at en del tilfeller helt klart ligger utenfor normalen. Hvis disse likevel innbiller seg at man skal følge deres ønsker til punkt og prikke, tar de feil.

En ting er kjæreste/samboer og andre man velger selv å bo med, men rom"kaerater" sitter man gjerne med for et år av gangen. Har man forskjellig syn på rengjøring, kan ikke en antibakteriell-freak som mener at alt burde desinfiseres to ganger daglig, pluss hver gang etter at man har brukt gjenstanden/rommet, hverken kreve eller forvente at andre skal følge hans/hennes regler.

Lenke til kommentar
Du ser vel selv at "Den som er mest normal og gjennomsnittlig" ikke betyr noe som helst? Selv om det var mulig å bestemme hva som er og ikke er gjennomsnittlig så hadde det ikke bestemt hva som er akseptabelt.

 

Akseptabelt vil jo si en slik mellomting, ergo et slags fornuftig "mellomnivå".

 

Hvis "styre showet" betyr å være "moppfører" så er jeg saktens enig. Om det betyr at denne personen skal være "ryddesjef"... not so much.

 

Dersom nyheter hadde vært viktig ville folk husket mer av dem. Greit, man legger kanskje 5% av det i minnet, mens resten er glemt i løpet av neste dag. Dessuten er nyheter noe man lett kan sjekke på nett (og få LANGT bedre og mer utfyllende artikler om det man interesserer seg for/slippe unna det man gir blanke i), fotballkamper bør helst sees "live". Så faktisk er det mindre grunn til å være så innmari nazi på forstyrrelser når det er nyheter på TVen enn under en fotballkamp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...