Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

I tillegg synes jeg vi skal analysere den regla her:

 

hun: *potte sur*

jeg: hva er det vennen?

hun:*potte sur* det burde du vite

jeg: hæh? neimen nå blir jeg nervøs her. fortell meg hva jeg har gjort galt så kan vi snakke om det.

hun: *barnslig furte-tryne* nei hvis du ikke vet det kan du bare drite i det

 

etter 20 min med dette:

 

jeg: dette går ingen vei, stikker til du får kjølt deg ned litt. *tar jakka og hopper i bilen for en liten kveldstur i mørket*

 

 

Først kan vi se på utgangsituasjonen. Kvinnene som titter her bør følge med, disse spørsmålene kan gjerne være noe akkurat DU har et mirakelsvar på ;)

 

vi begynner med første steget, hun er alt fra lettere irritert til rasende over noe du har gjort/ikke gjort/hun tror du har gjort. Det første tegnet til at noe er galt kommer som et passivt-aggressivt snikangrep. Det kommer plutselig, uten forvarsel, og kvinner tar seg skjeldent bryderiet med timing når de vil deg noe. Så du sitter der som en svært spørsmålstegn og begynner å tenke tilbake "hva i all verden har jeg gjort? å nei.." mens hjertet begynner å hamre.

 

Og her begynner spørsmålene. spørsmål 1: Du spør henne hva som er galt, men hun svarer at det burde du vite. Hvorfor burde vi det?

 

neste steget vil jo seff være at du spør en gang til, noe i duren av "nei seriøst, jeg aner ikke hva som er galt. hva har jeg gjort?". Denne gangen også uten noe mer å vise til enn et furtete tryne.

 

spørsmål 2: når vi har stadfestet at vi ikke innehar noe informasjon eller minne om hva det er som er galt, og at vi er totalt avhengig av hennes informasjon for å få en løsning på problemet. Hvorfor da fortsette med "silent treatment"? Hvorfor ikke søke seg en løsning, for jeg antar at hovedmålet med å ta opp et problem er for å lokalisere en løsning..

 

Videre etter dette vil du gjerne få tvetydige referanser til at kanskje en venninde har fortalt henne noe. Noe hun har funnet på/sett deg gjøre/misforstått etter å ha sett deg gjøre feilen som dette handler om.

 

Siste spørsmål: Hvis du som jente har en kjæreste du er glad i og stoler på. Hvorfor ta en tilfeldig jente's ord over mannen din sitt? hvorfor dømme ham uten å fortelle ham anklagen, tillate ham rettsak, eller rettferdighet overhodet?

 

 

Tviler på at jeg klarte å skjule min egen personlig "vendetta" mot slike jenter her, men prøv å se på det objektivt selvom jeg ikke klarer akkurat nå ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
J: *Begynne å krangle*

G: *krnagle tilbake*

J: *Slå etter G*

G: *flytte seg*

J: *slå mere*

G: *Ta tak i armen til J sånn at hun ikke kan slå mer*

J: *Løpe av gårde og gråte mens hun klage på kvinnemishandling fordi G var i fysisk kontakt med henne*

Der traff du spikern rett på hodet.

 

Så til de grader 100% RETT på hodet :D

Lenke til kommentar

tenkt på at vi jenter egentlig bare har en intligens som bare overgår all deres kunnskap og forståelse for logikk?

 

at vi komuniserer på så høyt plan at dere bare ikke klarer å følge med??

 

 

 

silenttreatment = kroppspråk og telepati.. vi prøver å nå inn til dere ved hjelp av en simpel hypnose..

Lenke til kommentar
tenkt på at vi jenter egentlig bare har en intligens som bare overgår all deres kunnskap og forståelse for logikk?

 

at vi komuniserer på så høyt plan at dere bare ikke klarer å følge med??

Tenkt og forkastet

silenttreatment = kroppspråk og telepati.. vi prøver å nå inn til dere ved hjelp av en simpel hypnose..
Lol? Dårlig forsøk på psykisk mishandling og manipulering tenker jeg vi kaller det.
Lenke til kommentar
tenkt på at vi jenter egentlig bare har en intligens som bare overgår all deres kunnskap og forståelse for logikk?

 

at vi komuniserer på så høyt plan at dere bare ikke klarer å følge med??

 

silenttreatment = kroppspråk og telepati.. vi prøver å nå inn til dere ved hjelp av en simpel hypnose..

504038.jpeg

Lenke til kommentar
tenkt på at vi jenter egentlig bare har en intligens som bare overgår all deres kunnskap og forståelse for logikk?

 

at vi komuniserer på så høyt plan at dere bare ikke klarer å følge med??

 

 

 

silenttreatment = kroppspråk og telepati.. vi prøver å nå inn til dere ved hjelp av en simpel hypnose..

 

 

YouMad.jpg

Endret av thrice
Lenke til kommentar
tenkt på at vi jenter egentlig bare har en intligens som bare overgår all deres kunnskap og forståelse for logikk?

 

at vi komuniserer på så høyt plan at dere bare ikke klarer å følge med??

 

 

 

silenttreatment = kroppspråk og telepati.. vi prøver å nå inn til dere ved hjelp av en simpel hypnose..

Du kan neppe være seriøs her. Om du er det, så sier jeg bare stakkars deg. Gutten du er/blir sammen med bør skygge unna. Du bør bli lesbisk sammen med en like wacko likesinnet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...