Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

denne hater jeg noe sinnsykt:

 

J: du trenger virkelig ikke å gjøre dette *en spesiel ting som betyr mye for henne når du egentilg skulle ha vært på jobb eller noe annent viktig* (og at jenta hadde kommet til å bli drit sur om du ikke hade gjort det*

G: kan ikke du *gjære denne tingen som ville ha betydd mye for meg*

J: nei, jeg orker ikke akkurat nå... sorry

G: men...jeg gjorde jo det du ville selv om jeg egentlig burde ha gjort noe annent

J: også? var du som valgte å gjøre det

 

har fått den ganske så ofte XD og like jævlig hver gang XD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
denne hater jeg noe sinnsykt:

 

J: du trenger virkelig ikke å gjøre dette *en spesiel ting som betyr mye for henne når du egentilg skulle ha vært på jobb eller noe annent viktig* (og at jenta hadde kommet til å bli drit sur om du ikke hade gjort det*

G: kan ikke du *gjære denne tingen som ville ha betydd mye for meg*

J: nei, jeg orker ikke akkurat nå... sorry

G: men...jeg gjorde jo det du ville selv om jeg egentlig burde ha gjort noe annent

J: også? var du som valgte å gjøre det

 

har fått den ganske så ofte XD og like jævlig hver gang XD

det er ikke jvinnfolk logikk, det er bitch logikk :p utnytting kalles det :p

kvinnfolk logikk, er når en dame som ligger alene i høyre fil, ingen foran, jeg lå litt bak, legger seg ut i venstre fil....

så det var dame når hu la seg inn til høyre og jeg kjørte forbi.

Lenke til kommentar
denne hater jeg noe sinnsykt:

 

J: du trenger virkelig ikke å gjøre dette *en spesiel ting som betyr mye for henne når du egentilg skulle ha vært på jobb eller noe annent viktig* (og at jenta hadde kommet til å bli drit sur om du ikke hade gjort det*

G: kan ikke du *gjære denne tingen som ville ha betydd mye for meg*

J: nei, jeg orker ikke akkurat nå... sorry

G: men...jeg gjorde jo det du ville selv om jeg egentlig burde ha gjort noe annent

J: også? var du som valgte å gjøre det

 

har fått den ganske så ofte XD og like jævlig hver gang XD

 

Sett ned foten, ikke vær tøffel. Hun har gjort det før og gjør det da sikkert igjen ettersom hun fant ut at det funket første gangen. :)

Men ja, typisk kjerringer. :)

Lenke til kommentar
denne hater jeg noe sinnsykt:

 

J: du trenger virkelig ikke å gjøre dette *en spesiel ting som betyr mye for henne når du egentilg skulle ha vært på jobb eller noe annent viktig* (og at jenta hadde kommet til å bli drit sur om du ikke hade gjort det*

G: kan ikke du *gjære denne tingen som ville ha betydd mye for meg*

J: nei, jeg orker ikke akkurat nå... sorry

G: men...jeg gjorde jo det du ville selv om jeg egentlig burde ha gjort noe annent

J: også? var du som valgte å gjøre det

 

har fått den ganske så ofte XD og like jævlig hver gang XD

 

Sett ned foten, ikke vær tøffel. Hun har gjort det før og gjør det da sikkert igjen ettersom hun fant ut at det funket første gangen. :)

Men ja, typisk kjerringer. :)

 

haha yeah XD forventer at vi skal gjøre alt for dem men at de ikke skal ofre noe selv..selv om de sier at de gjør det

 

en annen typisk ting er:

 

at man gjør en hel masse ting sammen i flere uker straight, hver eneste dag, feks en måned gjøre noe sammen uten pause også en dag

G: Du, jeg tror jeg heller vil spille akkurat nå

J: javel? ja okay da.. *i et tonefall som bare oser av at hun er sur og skuffet*

G: *kan ikke hjelpe å få skyldfølelse*

Lenke til kommentar
Gjest Guest_lingling_*

det på den linken var intr. lesestoff. kjenner igjen mannen der ja

 

hver gang jeg var ute med en som jeg var sammen sjekket han opp damer rett foran meg. det var jo lov, var jo bare for moro skyld men så fort en mann eller dame sa hei til meg så ble han dårlig og vi måtte dra hjem..

 

Hans penger VAR hans og mine Var hans mente han.

 

prate på sex, hva f... gjør en når mannen bare vil sove og ikke elske???

 

Det er lettere å skifte kone enn å skifte jobb....

 

Han ville jeg skulle bestemme hva vi skulle gjøre men uansett hva jeg bestemte så ble det feil og han ble forbannet at han slo sundt ting, bla deler i bilen

 

Kan nok skrive mer her men....

Lenke til kommentar
det på den linken var intr. lesestoff. kjenner igjen mannen der ja

 

hver gang jeg var ute med en som jeg var sammen sjekket han opp damer rett foran meg. det var jo lov, var jo bare for moro skyld men så fort en mann eller dame sa hei til meg så ble han dårlig og vi måtte dra hjem..

 

Hans penger VAR hans og mine Var hans mente han.

 

prate på sex, hva f... gjør en når mannen bare vil sove og ikke elske???

 

Det er lettere å skifte kone enn å skifte jobb....

 

Han ville jeg skulle bestemme hva vi skulle gjøre men uansett hva jeg bestemte så ble det feil og han ble forbannet at han slo sundt ting, bla deler i bilen

 

Kan nok skrive mer her men....

 

Sikker på at du ikke roter med kjønnene nå eller? :p

 

EDIT:

 

Gutt og jente krangler:

 

J: *krangle*

G: *krangle*

J: HOLD KJEFT! (gjerne flere ganger etter hverandre)

G: *krangle mer*

J: *også krangle mer*

G: Å, hold kjeft da!

J: *bli sur for at gutt sa "hold kjeft" til henne, og whine om at gutten ikke kan si holde kjeft til jenta*

G: LOLWTF?

 

Irriterende å tenke på der og da, men morsomt nå i ettertid. :p Om hun er jente eller ikke skal ikke gjøre at jeg ikke kan be henne holde kjeft litt.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
J: *Begynne å krangle*

G: *krnagle tilbake*

J: *Slå etter G*

G: *flytte seg*

J: *slå mere*

G: *Ta tak i armen til J sånn at hun ikke kan slå mer*

J: *Løpe av gårde og gråte mens hun klage på kvinnemishandling fordi G var i fysisk kontakt med henne*

Enig der. Har fått den en gang, bare litt annerledes. Ei som slo, pga jeg var sammen med en dame og det såret vist ei jente jeg aldri snakker med. Jeg prøvde og gå forbi mens hun stod og kjefta og slo, dunket litt i henne idet jeg passerte henne oO

Ifølge henne, og vitnet(bestevenninen hennes) så var jeg ett primitivt beist uten følelser.

Lenke til kommentar
J: *Begynne å krangle*

G: *krnagle tilbake*

J: *Slå etter G*

G: *flytte seg*

J: *slå mere*

G: *Ta tak i armen til J sånn at hun ikke kan slå mer*

J: *Løpe av gårde og gråte mens hun klage på kvinnemishandling fordi G var i fysisk kontakt med henne*

Enig der. Har fått den en gang, bare litt annerledes. Ei som slo, pga jeg var sammen med en dame og det såret vist ei jente jeg aldri snakker med. Jeg prøvde og gå forbi mens hun stod og kjefta og slo, dunket litt i henne idet jeg passerte henne oO

Ifølge henne, og vitnet(bestevenninen hennes) så var jeg ett primitivt beist uten følelser.

Jeg blir irritert bare av å lese det. Fy faen hvis noe sånt skjer så kommer jeg til å kalle kjerringa de styggeste ordene jeg vet om.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
J: *Begynne å krangle*

G: *krnagle tilbake*

J: *Slå etter G*

G: *flytte seg*

J: *slå mere*

G: *Ta tak i armen til J sånn at hun ikke kan slå mer*

J: *Løpe av gårde og gråte mens hun klage på kvinnemishandling fordi G var i fysisk kontakt med henne*

Enig der. Har fått den en gang, bare litt annerledes. Ei som slo, pga jeg var sammen med en dame og det såret vist ei jente jeg aldri snakker med. Jeg prøvde og gå forbi mens hun stod og kjefta og slo, dunket litt i henne idet jeg passerte henne oO

Ifølge henne, og vitnet(bestevenninen hennes) så var jeg ett primitivt beist uten følelser.

Jeg blir irritert bare av å lese det. Fy faen hvis noe sånt skjer så kommer jeg til å kalle kjerringa de styggeste ordene jeg vet om.

haha enkelte kvinfolk kan være så drit jævlige XD og de sier at vi mannfolk oppfører oss som griser? XD

 

Kvinner vil generelt få viljen sin og gjør stort sett mere for å få viljen sin enn det menn gjør,+ at kvinner er født profesjonelle innen Psykisk terror

Lenke til kommentar

Møtte en jente jeg prøvde å kutte kontakten med av div. grunner, på fest. Hun ble full etter en øl, men ble såklart flere på henne utover kvelden. Så, mens jeg sitter på svaberget med noen venner og koser meg, setter hun seg litt ovenfor meg og tar føttene sin rundt halsen min så den er låst. Strever litt med å få meg løs, og i det jeg klarer det utbryter jeg "slip meg din jævla kjerring". Resten av kvelden løp hun rundt og hylte og gråt, for alle hatet hun. Hater alle disse fjortissjentene.

Lenke til kommentar

Ble nødt til å trikse meg en konto her jeg og, for å dele mine erfaringer om emnet :p

 

*Random møte med en på byen*

 

Hun: fakk ass. gutter er så sykt overflatiske (skal merkes at dette var en meget vakker pike)

Jeg: *snur meg, i tvil om hun faktisk prater til meg* tja, ville ikke si det. har nok bare hatt uflaks der vennen min

hun: *sutre sutre grine grine*

jeg: vi skal ikke ta med en kopp kaffe ned på brygga da og prate litt?

hun: *kaster et skeptisk blikk som analyserer hvordan jeg ser ut* eh.... trukke det ass... *stikker og griner hos en annen kar*

jeg: O.O wtf...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...