Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BUMP.

+ at hvis jeg glemmer smaylie på msn eller sms når jeg snakket med damen , så var jeg visst skikkelig forbanna :p

 

en dag : Hei pus <3 :love: / :D

hun : Hei (L) :D osv.

 

en annen dag ,

litt sur en dag , og sa

hei pus

hun bare: hei (L) er du sur på meg?:S

nei hvorfor skulle jeg være det?

du skrev ikke smaylier .

:no:

 

dette gjelder de fleste jentene jeg skriver med egenltig, så endte opp med å kutte ut smayliene :p

 

for 2 år siden kom jeg inn en dag etter å ha vært ute. jeg kom hjem 10 minutt for sent, skulle være hjemme til midnatt, men kom 00.10.

hun bare hvorfor kom du for sent? du lukter røyk .

glemte tiden. en venninne av meg røyker. hun ser på meg i 10 sekund og sier, å herregud, min sønn har vært og tatt narkotika. OKAAAY?

Endret av dan882
Lenke til kommentar
KongKake, du har så rett.

 

Når dama mi er på 'jentekveld' så holder jeg meg langt f-- unna telefoner og alt som kan føre til at hun når tak i meg :p

 

Godt å vite at jeg ikke er den eneste. Skulle holdt meg unna telefonen i kveld jeg også, for nå får jeg sikkert nok av greier å rydde opp i. :p Var tydeligvis frekt av meg å ville prate med dama uten at hun hadde på høytaler, slik at jeg kunne prate litt mer privat og slippe gnålet til venninna.

 

M: Kan jeg prate med deg i fred?

J: Nei, kan ikke det.

M: jeg vil prate med deg uten maset til "venninne".

J: Nå var du frekk mot "venninne" *surmule*

M: Var ikke frekk da, vil jo bare prate med deg i fred.

J: Jo, du var frekk.

M: :ermm:

 

Og jeg har sikkert ringt opp til henne 30 ganger i kveld for å bare bli avbrytt på de fleste måter. Nei, neste gang holder jeg meg laaaaaaaaaaaaaangt unna telefonen. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...