Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan? Banneren på toppen av siden (og den under som lar deg velge tjeneser) vises ikke i noen nettlesere her. Trengs det et ekstra program fra Play eller?

 

(problemet er at bannerne ikke vises og i Firefox står det at et tilleggsprogram trengs for å vise det.)

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hvordan? Banneren på toppen av siden (og den under som lar deg velge tjeneser) vises ikke i noen nettlesere her. Trengs det et ekstra program fra Play eller?

 

(problemet er at bannerne ikke vises og i Firefox står det at et tilleggsprogram trengs for å vise det.)

 

Slik?

 

Http://bildr.no/view/1294278

 

Uhm... For å være ærlig har jeg ikke lagt til noe ekstra som jeg er klar over. Så vet ikke hvorfor det fungerer her men ikke hos deg

 

 

Sjekket nettopp i standard browser og... Banner og valgene vises

Endret av technicality
Lenke til kommentar

TomTom har nå lansert sin GPS app på Android Market.

https://play.google....m.tomtom.nordic

 

Det irriterte meg at den ikke virket på mitt nettbrett Asus Transformer Pad Infinity, men den virket på min mobiltelefon Samsung Galaxy SII.

Siden Sygic bruker kart fra TomTom så lurer jeg på hva fordelen med å bruke TomTom sin egen App mot Sygic er.

 

http://www.telegraph...op-devices.html

 

Samma her!

Men eg kjøpte det på S2, tok backup av apk fila og slang den inn på Infinityen, funka som fjell det...

Klart det ikkje er super optimaltisert for nettbrettet, men på min Note 2 funka det rimlig bra.

 

Brukte My Backup Pro til å ta backup av APK fila.

Lenke til kommentar

Noen her som vet om en app som kan gi meg vibrerende varslinger for tapte anrop og "uoppdagede" meldinger i etterkant? Kunne vært nyttig, siden jeg ikke alltid merker de korte vibreringsvarslene man får på meldinger.

 

Jeg er ny på området, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å finne det rette programmet (har prøvd et par programmer uten hell).

Lenke til kommentar

Google Calendar er jo en app som er forhåndsinnstallert på telefonen :p

Jeg finner den ikke på min telefon. Eneste jeg har tror jeg er "S Planner", (Samsung S III)

 

Er en synch service /kalender knyttet til din gmail konto, logg inn på gmailen din og gå på kalender, har du satt kalenderen din til å synche mot google calendar så vil avtalene dine vises her, og vice versa på telefonen

Lenke til kommentar

Noen her som vet om en app som kan gi meg vibrerende varslinger for tapte anrop og "uoppdagede" meldinger i etterkant? Kunne vært nyttig, siden jeg ikke alltid merker de korte vibreringsvarslene man får på meldinger.

 

Jeg er ny på området, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å finne det rette programmet (har prøvd et par programmer uten hell).

Mener at dette er mulig i Light Flow Lite. Correct me if i'm worng

Lenke til kommentar

Både Gmail og Calendar av Google har blitt skilt ut som separate apper meiner eg å ha lest, så må nok lastes ned separat.

Ja, oppdaget en "Google Kalender" inne på Google Play idag.. Vet noen hva som er dealen? Verdt å laste ned når jeg allerede har en Google Kalender som fungerer greit?

 

Ellers vil jeg bare nevne at "Min ønskeliste" nå har dukket opp inne på min Google Play, hvertfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...