Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bla bla bla, hva med å hoste opp en lenke med en stabil emulator? Forresten, siden du nevner gjerrig av en eller annen grunn (allergisk mot free software?), hva med en god offline ordbokserie i det hele tatt?

Du sa "ikke for enhver pris". :p

 

Ellers ser jeg ikke noe gunn til å finne linker til deg, du er uhøflig, uvennlig og kravstor. Det funker sikkert bedre når du snakker med noen som får betalt for å hjelpe deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

:mrgreen: personangrep i tillegg til å være først med spydigheter, i begge innleggene faktisk. Ditt første innlegg er jo passe verdiløst uten en lenke.

 

Jeg fant forøvrig et par obskure løsninger, Andorid J2ME MIDP Runner og Jbed, ingen på Android market, så takk for hjelpen NgZ :grin:

 

http://www.androlib.com/android.application.com-netmite-andme-tqm.aspx

http://www.javaemulator.com/android-java-emulator.html

Lenke til kommentar

Og 1 av 10 ganger går skjermen i sort, før Htc Desire oppstartsbildet dukker opp igjen, og telefonen går da tilbake til "desktop" (uten å måtte taste pinkode eller tegne skjermlås)

Dette skjer meg også kanskje en gang i uken, uten at jeg har hatt noen problemer med angry birds altså, men siden det er så sjelden er det ikke noe stress.

 

Har du forsøkt å reinstallere Angry Birds?

 

Eventuelt slette det og reinstallere det (da mister du muligens all scoren din)

Lenke til kommentar

 

Telefonen har aldri falt ned eller blitt mishandlet på noe vis, så jeg synes det er litt rart at slike feil bare kan oppstå?

 

Har selvfølgelig ikke ønske om å resette hele telefonen da jeg har mange kontakter og apper som fortsatt fungerer. Dersom flere har opplevd dette og har en løsning, er jeg takknemlig om dere deler den!

 

Hvis du stadig installerer nye programmer etc, er dette ikke annet enn du må regne med. Resetting en gang i blant er en fin og etter det jeg kan skjønne nødvendig måte å holde telefonen kjapp på. Bedre er ikke Android (eller alle apps-produsenter) enda.

Endret av SvartUtenSukker
Lenke til kommentar

Dette har sikkert vært tatt opp før, men jeg kan jo ikke lese gjennom hele tråden (ingen god søkefunksjon heller).

Jeg har en Utrolig, og liker kalenderen dårlig grunnet mangel på skikkelige alarmfunksjoner. Jeg ønsker meg en kalender hvor jeg kan :

 

- skille mellom hendelsestyper

- sette varsling for en hvilken som helst hendelse på akkurat det klokkeslett jeg selv ønsker

- angi hvor lenge alarmen skal låte, eventuelt til den slåes av

- se ukenummer

 

Min gamle N82 kunne alt dette...savner den kalenderen !

Lenke til kommentar

- skille mellom hendelsestyper

- sette varsling for en hvilken som helst hendelse på akkurat det klokkeslett jeg selv ønsker

- angi hvor lenge alarmen skal låte, eventuelt til den slåes av

- se ukenummer

Har du prøvd Jorte? For å holde den opp mot kriteriene dine:

- Hendelser fra ulike kalendere kan vises forskjellig.

- Endel valg på hvor lenge før man skal varsles.

- Man kan velge hvilken lyd som skal spilles og om alarmen skal repeteres.

- Ukenummer kan vises.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Er det en kamera app som lar meg zoome? Har installert custom ROM og det går da ikke ann å zoome når jeg bruker den canlige kamera appen.

Har prøvd Camera ZOOM FX, men den zoomer ikke, den bare strekker bildet.

 

Så vet noen om en app som lar meg zoome?

 

Takk.

Lenke til kommentar

Da er det vell digital zoom da. Synes bare at når jeg zoomet med f.eks appen Camera ZOOM FX, så strekte den bare og bildet ble veldig dårlig bare etter 2x zoom. Synes ikke bildet ble så dårlig når jeg brukte orginal ROM og zoomet som er med kamera appen som følger med telefonen (Xperia X10i)

Lenke til kommentar

Da er det vell digital zoom da. Synes bare at når jeg zoomet med f.eks appen Camera ZOOM FX, så strekte den bare og bildet ble veldig dårlig bare etter 2x zoom. Synes ikke bildet ble så dårlig når jeg brukte orginal ROM og zoomet som er med kamera appen som følger med telefonen (Xperia X10i)

 

Digital zoom er per definisjon ubrukelig... Du får samme resultat, om ikke bedre av å ta bildet med vanlig zoom-nivå for senere å ta utsnitt av det du ønsker å zoome inn på i et godt bildebehandligsprogram. Det er ingen måte en digital zoom magisk henter frem flere detaljer i bildet...

 

/Espen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...