Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, dette er vanskelig. Leiter etter en klokke og vær widget, men alle de jeg har prøvd hittil så er det slik at location jeg legger inn, for eksempel Miami, så får jeg kun været derfra, men klokken er norsk tid! Vil ha tiden der borte, ikke tiden her hjemme!

Har prøvd MANGE app men ingen har det slik som jeg vil.

 

Er det noen som vet om en app som viser været OG klokke på location jeg legger inn?

 

Takk!

Lenke til kommentar

Hm, dette er vanskelig. Leiter etter en klokke og vær widget, men alle de jeg har prøvd hittil så er det slik at location jeg legger inn, for eksempel Miami, så får jeg kun været derfra, men klokken er norsk tid! Vil ha tiden der borte, ikke tiden her hjemme!

Har prøvd MANGE app men ingen har det slik som jeg vil.

 

Er det noen som vet om en app som viser været OG klokke på location jeg legger inn?

 

Takk!

 

Hmmm, er det ikke bare å krysse av for at nettverket skal styre tiden på telefonen? Hos meg funker det ypperlig (ikke prøvd i USA), og telefonen bytter tidspunkt så snart den har kontakt med telefonnettet der jeg lander...

Lenke til kommentar

Hm, dette er vanskelig. Leiter etter en klokke og vær widget, men alle de jeg har prøvd hittil så er det slik at location jeg legger inn, for eksempel Miami, så får jeg kun været derfra, men klokken er norsk tid! Vil ha tiden der borte, ikke tiden her hjemme!

Har prøvd MANGE app men ingen har det slik som jeg vil.

 

Er det noen som vet om en app som viser været OG klokke på location jeg legger inn?

 

Takk!

Kan f.eks world forecast clock widget være noe? Prøv ev. å søke på world clock.

Lenke til kommentar

SMS2PC

App som lar deg skrive og motta SMS-er på PC-en via Wi-Fi. Krever kun et eget, lite program på PC-en som funker omtrent slik hvilken som helst annet IM-program gjør. Har blitt forelsket og mener det lett er verdt de få kronene det koster!

Pris: omtrent 20,-

Funker fint denne :)

Eneste jeg skulle ha hatt var at jeg alltid kunne lese meldingene mine, uten å må mota en melding før vinduet popper opp.

Lenke til kommentar

Angående TrueCaller fikk jeg følgende mail på jobben her om dagen..

 

"Det denne applikasjonen også har, er en funksjon “Forbedrede søk” som synkroniserer eget kontaktregister mot en ekstern database. I denne databasen lagres dermed også telefonnummer som ikke er registrert hos åpne kilder, med de navn/kallenavn som er knyttet til telefonnumeret.

 

Muligheten for at skjulte/hemmelige telefonnummer kommer på avveie, er meget stor med denne applikasjonen. Andre brukere av TrueCaller vil enkelt kunne søke i databasen, og om din kontaktliste er synkronisert, så er også den søkbar for."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har redigert startskjermen min med WidgetLocker. Problemet er at klokken bruker ca 1-2 sekunder på å oppdatere seg fra sist jeg så på mobilen til korrekt tidspunkt. Er det noen som har kjennskap til dette problemet og/eller vet hvordan man kan fikse det?

Lenke til kommentar

Angående TrueCaller fikk jeg følgende mail på jobben her om dagen..

 

"Det denne applikasjonen også har, er en funksjon “Forbedrede søk” som synkroniserer eget kontaktregister mot en ekstern database. I denne databasen lagres dermed også telefonnummer som ikke er registrert hos åpne kilder, med de navn/kallenavn som er knyttet til telefonnumeret.

 

Muligheten for at skjulte/hemmelige telefonnummer kommer på avveie, er meget stor med denne applikasjonen. Andre brukere av TrueCaller vil enkelt kunne søke i databasen, og om din kontaktliste er synkronisert, så er også den søkbar for."

 

Ok, dette er altså ikke et argument mot TrueCaller, men man bør la være å huke av boksen for "forbedrede søk" dersom man vil beskytte de kontaktene man har som har skjult nummer, med andre ord.

 

Jeg lurer på om det er noe særlig poeng i å bruke "forbedrede søk" med mindre man ikke er veldig "internasjonal"?

Lenke til kommentar

Angående TrueCaller fikk jeg følgende mail på jobben her om dagen..

 

"Det denne applikasjonen også har, er en funksjon “Forbedrede søk” som synkroniserer eget kontaktregister mot en ekstern database. I denne databasen lagres dermed også telefonnummer som ikke er registrert hos åpne kilder, med de navn/kallenavn som er knyttet til telefonnumeret.

 

Muligheten for at skjulte/hemmelige telefonnummer kommer på avveie, er meget stor med denne applikasjonen. Andre brukere av TrueCaller vil enkelt kunne søke i databasen, og om din kontaktliste er synkronisert, så er også den søkbar for."

 

Dette hørtes i utgangspunktet ikke helt bra ut. Folk som har hemmelig nummer og/eller adresse har dette av en grunn, og de forteller ikke nødvendigvis at de har hemmelig nummer eller adresse til de de deler nummeret med. Nå har jeg ikke testet denne funksjonaliteten, men hvis du kan søke på et nummer, og få opp en adresse på bakgrunn av dette søket (ikke bare navn) så er potensialet for at en hemmelig adresse kan lekkes absolutt til stedet. På nettsidene deres står det ingenting om hva du faktisk får opp med dette søket, noen som har brukt det som kan bekrefte/avkrefte at man kan få opp adressen til en person fra dette søket?

Lenke til kommentar

 

Jeg har den app'en som apk fil, men den fungerer ikke i Gingerbread 2.3, iallefall ikke på min Galaxy 9000.

Og ikke er den å finne i market. Selv sier ikke Yr noe om dette på sin web side heller.

 

Har du mulighet til å laste opp denne APK-en slik at vi andre kan laste den ned?

har også savnet denne...fruen hadde denne før optimusen var på rep.

Lenke til kommentar

SMS2PC

App som lar deg skrive og motta SMS-er på PC-en via Wi-Fi. Krever kun et eget, lite program på PC-en som funker omtrent slik hvilken som helst annet IM-program gjør. Har blitt forelsket og mener det lett er verdt de få kronene det koster!

Pris: omtrent 20,-

Nå har jeg ikke testet begge og sammenlignet alle funksjonene, men Remote SMS gjør stort sett det samme og bruker java (man taster bare inn en IP i browseren sin) så man slipper å installere noe rusk på PCen (som noen, inkludert meg selv, får litt flass av). Litt billigere er den også for de med meget stramt budsjett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...