Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det lille jeg kunne se så viser den bare estimert posisjon. Grunnet det er en database over mobilmastenes posisjon. Det er ikke funnet den loggingen på android som på iOS 4.

Så du må nok finne et program som logger basestasjonene og/eller WiFi posisjoner som feks google har logget på dems streetview turer. Apple kjøper posisjonsdata fra et annet selskap som du kan lese i uelan eller en annen plass. Google ios google maps positioning wifi. EDIT: Jeg mener loggingen som ios 4 logger uten ditt bevisst samtykke.

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

Åssen kan jeg instalere apps på minnekortet og ikke på telefonminnet? Jeg har flere giga plass på minnekortet, men når jeg skal instalere f.eks et spill, så begynner telefonen å mase om at jeg må frigjøre plass... :dontgetit:

 

har forøvrig en xperia x10 mini pro hvis det er av betydning

Lenke til kommentar

Har du lagt over noe på minnekortet ennå da, eller ligger alt av apps på telefonen?

 

Sansynligvis ikke. Jeg er helt noob på dette. Jeg har egentlig bare lastet ned fra markedet og instalert programmene. Er det da slik at alt legger seg i telefonminnet? Hvordan får jeg det eventuelt over til minnekortet?

Lenke til kommentar

Åssen kan jeg instalere apps på minnekortet og ikke på telefonminnet? Jeg har flere giga plass på minnekortet, men når jeg skal instalere f.eks et spill, så begynner telefonen å mase om at jeg må frigjøre plass... :dontgetit:

 

har forøvrig en xperia x10 mini pro hvis det er av betydning

Hvis jeg ikke husker helt feil har x10 mini pro bare android 2.1. Da kan du ikke installere programmer til mimnekort, med mindre du rooter tlf og legger inn en uoffisiell ROM.

Lenke til kommentar

Har du Android 2.2? Prøv å gå inn på innstillinger -> applikasjoner -> administrer applikasjoner (jeg har en HTC Desire, men mulig det er ganske likt hos deg).

 

Der skal du få opp en liste over alle apps. Gå inn på hver enkelt og legge dem over på minnekortet. Er ikke alt som kan flyttes, men veldig mye. Jeg synes app'en SDMove er praktisk til det her.

Lenke til kommentar

Har 2.1, og da ser det ut som om jeg ikke har mulighet til å fikse dette. Tror ikke jeg tør å instalere et uofisielt ROM, da jeg ikke har veldig peiling på hvordan man gjør slikt. Kommer sikkert til å ødelegge hele driten :blush:

 

Ja ja. Får vel bare sette igang med å slette noen programmer da. Går det foresten ann å slette de programmene som fulgte telefonen? Har prøvd dette uten å få det til. Telefonen er jo full av unødvendige ting som tar opp masse plass.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan ståa er med X10 Mini Pro, men en del mobiler har muligheten for one-click root. Dog, selv om du skulle ha root betyr det ikke at du kan bytte ROM med bare et klikk.

 

EDIT:

 

Forresten, her en guide på hvordan du rooter X10 Mini Pro ganske lett, samt hvordan du legger inn xRecovery som er nødvendig for å legge inn custom ROMs:

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=950324

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Første gang jeg rootet min SGS brukte jeg en app som het Z4-root eller noe. Denne rootet uten at jeg måtte gjøre noe annet enn å legge inn appen og deretter trykke på en knapp. Dog, når jeg rootet min tideligere Legend og Wildfire-en til en kompis som var det litt mer enn et klikk som måtte til.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...