Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Dette hørtes i utgangspunktet ikke helt bra ut. Folk som har hemmelig nummer og/eller adresse har dette av en grunn, og de forteller ikke nødvendigvis at de har hemmelig nummer eller adresse til de de deler nummeret med. Nå har jeg ikke testet denne funksjonaliteten, men hvis du kan søke på et nummer, og få opp en adresse på bakgrunn av dette søket (ikke bare navn) så er potensialet for at en hemmelig adresse kan lekkes absolutt til stedet. På nettsidene deres står det ingenting om hva du faktisk får opp med dette søket, noen som har brukt det som kan bekrefte/avkrefte at man kan få opp adressen til en person fra dette søket?

 

Uten å gå i dybden kan jeg si at ledelsen i enkelte private / offentlige bedrifter har lagt ned forbud om å installere TrueCaller på tjenestetelefoner samt at ansatte lagrer sensitive nr på private mobiler dersom de har TrueCaller installert.

 

Man kan selv se for seg mulighetene for misbruk om man på sin private mobil lagrer et nr som "Stoltenberg privat" og TrueCaller lagrer dette på en server et sted slik at det blir søkbart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, dette er vanskelig. Leiter etter en klokke og vær widget, men alle de jeg har prøvd hittil så er det slik at location jeg legger inn, for eksempel Miami, så får jeg kun været derfra, men klokken er norsk tid! Vil ha tiden der borte, ikke tiden her hjemme!

Har prøvd MANGE app men ingen har det slik som jeg vil.

 

Er det noen som vet om en app som viser været OG klokke på location jeg legger inn?

 

Takk!

 

 

Snowroller: jeg vil ha været og tiden i USA mens jeg er her i Norge.

 

teitur: Jeg prøvde et world forecast widget som funket bra, men det var så forferdlig små widgets på 2x1 :thumbdown:

 

:no:

Lenke til kommentar

Vi kjører sannsynligvis Gingerbread. ;) ADW. Launcher kjører helt smooth, men den hakker minimalt når man blar gjenn om programmenyen. LauncherPro har jeg ikke prøvd i et siste, men har sikkert samme problemet. Fungerer helt fint i Froyo på en Desire. ;)

 

På den gamle HTC Dreamen derimot, der er det fullstendig uaktuelt å kjøre noe annet enn Zeam. :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg får brukt et høykant-bilde som bakgrunn på alle skjermene? Jeg bruker MultiPicture Live Wallpaper nå, men skulle helst ha sluppet loadingen hver gang jeg snur på telefonen.

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Dersom du lagrer kontaktene i gmail, er det bare å synce på nytt. Programmer kan du synce med appbrain. De som er betalt er registrert på deg og kan bare installeres på nytt. Data på minnekort blir ikke slettet ved wipe.

:)

Ok, takker

Har ikke hatt Android, eller har ikke enda :whistle:

 

Er i iPhone leiren nå, men venter på Samsung Galaxy S2, og da bytter jeg ut iPhone4 :new_woot:

Lenke til kommentar

Hvis du har root kan du bruke Titanium backup til å ta backup av program-data. Dvs feks. fremgang i spill, instillinger for epostkontoer osv....

 

Den lar deg også ta backup av selve appen, uavhengig av kopibeskyttelse.

Ok, ser det er to stk, en PRO key og en Free version. Hva er forskjellen?

 

Og når man tar backup, legger det seg på minnekortet som er i mobilen? Eller tar man backup til PC? Eller kan man velge?

 

 

EDIT:

Var litt kjapp der, PRO key vs Free version

 

Features of the Free version:

 

No time limit

Very fast app listing (~1 second for 300 apps)

Sort apps by name / last backup / backup frequency

Filter apps by name / type / status / Apps Organizer labels (also affects Batch operations)

Backup/restore regular apps + their settings

Backup/restore protected apps + their settings

Backup/restore system settings (incl. Wi-Fi AP list)

Restores the Market links when restoring apps

Zero-click background batch backup

Interactive batch restore

Many batch scenarios (eg: if more than N days since last backup, etc)

Zero-click app un-installer

Zero-click system app un-installer

Desktop widgets

A single weekly or biweekly scheduled backup

User-defined apps lists with filtering, coloring and scheduling support

 

Additional features of the PRO/Donate version:

 

Multiple backups per app (history length can be chosen)

Zero-click background batch restore

Encryption of your backups (asymmetric crypto: the passphrase is needed on restore only)

Batch verification of all backups

Ultra fast HyperShell (much faster for almost everything)

Market Doctor can remake any broken Market links (only for apps that were backed up with the link in place)

App freezer can disable an app (and make it invisible) without un-installing it

Batch app freezing/defrosting

Unlimited, independent scheduled backups (each of which can run 1 to 7 times a week)

Dalvik cache cleaner can free up precious internal memory

Integrate updated system apps directly into your ROM to free up even more internal memory

Synchronize all (or some of) your backups to Dropbox

Retrieve all your backups from Dropbox (in case of lost phone or SD card failure)

Brand the app with your name

 

 

EDIT2:

Synchronize all (or some of) your backups to Dropbox

Retrieve all your backups from Dropbox (in case of lost phone or SD card failure)

 

Denne er jo must da.

 

Programet er satt opp på "må ha lista" mi, som er blitt ganske så lang nå(tror det er over 100 programer som jeg skal teste ut nå :ph34r: )

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Finnes det noen bra APP som en kan lese forskjellige forum?

 

Edit: Lasta ned Tapatalk (kosta noen kroner), men ettersom forumeieren

må innstallere funksjonen på serveren så er det mange som ikke er tilgjengelig

på lista der. Et par av mine forum er der, og det virket veldig bra.

Endret av kommentatoren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...