Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Mulig denne appen er nevnt tidligere men den står ihvertfall ikke på listen på førstesiden.

 

My Movies Pro er et genialt program for de som sitter på en "del" orginal filmer og vil ha oversikt over hva de har. Filmene legges in i programmet ved å scanne strekkoden på coveret.

Hmmm, jeg har nå iPhone og mymovies derfra. Er det muligt å bare ta backup ifra der? Og få inn alle filmene på min nye SGS2 når det kommer.

 

Etter det jeg har forstått så logger du bare inn på profilen og synkroniserer mot serveren dems så skal nok ikke se bort ifra det :thumbup:

Endret av HooligaNs117
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter en program/tilsvarende som lar meg dele inn sms-innbokser etter sjanger - en innboks for jobb, en for familie, en for venner.. etc..

 

Finnes dette?

 

Hei

 

https://market.android.com/details?id=com.jb.gosms

 

Gir deg muligheten til å lage mapper der du kan flytte sms til. Men den har ikke noen automatisk sortering basert på hvem du får sms fra.

 

Byttet ut Handcent til Go sms pro og er godt fornøyd. Jeg har en X10 Mini Pro.

 

Mvh

 

Martin

 

GO SMS Pro lar deg ha forskjellige visningsinnstillinger for enkeltkontakter/grupper. Du kan la samtalene med folk i gruppen "Familie" se annerledes ut enn samtalene med "Venner" og "Kollegaer".. Kollega-samtalene kan f.eks ha firmalogoen som bakgrunn og ha grønn tekst, mens vennene har en øl som bakgrunn og ha hvit tekst, osv. Det går også an å lage egne grupper med programmet, slik at du ikke må bruke gruppene fra kontaktlisten..

 

Jeg har samme bakgrunn på alle, men forskjellig tekstfarge - så ved hjelp av tekstfargen ser jeg automatisk hva slags gruppe vedkommende er i..

 

Default/ikke i kontaktlisten (55 kr, btw):

post-229458-0-19641300-1304417141_thumb.png

 

En gruppe:

post-229458-0-97423700-1304417146_thumb.png

 

En annen gruppe:

post-229458-0-12627700-1304417152_thumb.png

 

(Grunnen til at jeg har programmet på svensk er at "i" automatisk blir rettet til "I" i den engelske versjonen - og det går ikke an å slå den funksjonen av. I mangel på en norsk utgave av programmet bruker jeg den svenske, hvor i'er forblir i'er..)

Endret av NothingForever
Lenke til kommentar

Det jeg leter etter er altså "mappe" eller "innboks" da for hver enkelt gmail - gruppe (eller at jeg spesifiserer selv).

 

Jobb - innboksen vil altså oppføre seg helt likt en vanlig innboks, men at kun meldingene jeg får av jobb - kontaktene havner der.

 

Er det noe slikt du er inne på?

Lenke til kommentar

Det jeg leter etter er altså "mappe" eller "innboks" da for hver enkelt gmail - gruppe (eller at jeg spesifiserer selv).

 

Jobb - innboksen vil altså oppføre seg helt likt en vanlig innboks, men at kun meldingene jeg får av jobb - kontaktene havner der.

 

Er det noe slikt du er inne på?

 

Nei, GO SMS Pro gjør ikke noe tilsvarende det. Alt kommer i samme innboks..

Lenke til kommentar

(Grunnen til at jeg har programmet på svensk er at "i" automatisk blir rettet til "I" i den engelske versjonen - og det går ikke an å slå den funksjonen av. I mangel på en norsk utgave av programmet bruker jeg den svenske, hvor i'er forblir i'er..)

 

Jeg bruker GoSMS engelsk versjon på min SGS. "i" blir IKKE rettet til "I" hos meg.

Har ikke gjort noen innstillinger i GoSMS, bare stilt telefonen til norsk i systeminnstillingene i Androidmenyene.

Lenke til kommentar

Trodde du var ute etter å ha offlineordbøker, lik dem du linket til, på mobilen din, jeg. :p

De er helt greie, men ikke særlig brukervennlige, det må vel finnes noen native apps til android som bruker de samme ordbøkene? Holder på å samle sammen en liste over programmer som jeg bruker i dag og som jeg ønsker å ha på en ny telefon. Endret av mandela
Lenke til kommentar

Nei, men om du er så gjerrig, får du en stusselig opplevelse uansett hvilken telefon (eller annen enhet) du velger. Jeg regner med du ikke har Flash, Air, .NET eller Java på PC-en din heller, om du synes det er uaktueltå kjøre ikke-optimalisert kode. Ikke minst vil Android vøre uaktuelt, ettersom ting kjøres i en virtuell maskin i utgangspunktet, for ikke å snakke om enhver form for software som inneholder Python eller Ruby-bindinger, eller ganske enkelt alt som ikke er skrevt direkte i Assembly eller til nød i C. :p

Lenke til kommentar

bla bla bla, hva med å hoste opp en lenke med en stabil emulator? Forresten, siden du nevner gjerrig av en eller annen grunn (allergisk mot free software?), hva med en god offline ordbokserie i det hele tatt?

 

Delvis off topic; når jeg titter på flere av de anbefalte programmene på android market, så er det mange programkrasj + en stjerne kommentarer, er det så dårlig kvalitet på de programmene eller er det som med gsmarena kommentarer > verdiløse?

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har nå hatt min HTC Desire siden november og har vært veldig fornøyd, frem til nå.

 

Det hele begynte med at jeg skulle oppdatere Angry Birds Seasons og XConstruct. Jeg var tilkoblet wlan, men bevegde meg utenfor rekkevidden da appene holdt på å lastes ned. Etter dette fikk jeg en korrupt fil, så når jeg trykker på appen skjer det to ting:

 

Beskjed dukker opp:

"Prosessen com.rovio.angrybirdsseasons har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen" Så har jeg bare mulighet for å klikke på Tving lukking, eller Rapporter.

Deretter går telefonen tilbake til "desktop".

 

Og 1 av 10 ganger går skjermen i sort, før Htc Desire oppstartsbildet dukker opp igjen, og telefonen går da tilbake til "desktop" (uten å måtte taste pinkode eller tegne skjermlås)

 

Dette har nå begynt å skje med flere andre av mine apps, blant annet Fattybooth og Norsk TV-Guide! Ofte kommer det også opp et varsel "Montert skrivebeskyttet, bank litt på dette ikonet for å ordne opp". Men SDkortet er ikke montert skrivebeskyttet, da må i såfall det være gjennom en app eller noe.

 

Telefonen har aldri falt ned eller blitt mishandlet på noe vis, så jeg synes det er litt rart at slike feil bare kan oppstå?

 

Har selvfølgelig ikke ønske om å resette hele telefonen da jeg har mange kontakter og apper som fortsatt fungerer. Dersom flere har opplevd dette og har en løsning, er jeg takknemlig om dere deler den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...