Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en program/tilsvarende som lar meg dele inn sms-innbokser etter sjanger - en innboks for jobb, en for familie, en for venner.. etc..

 

Finnes dette?

 

Hei

 

https://market.android.com/details?id=com.jb.gosms

 

Gir deg muligheten til å lage mapper der du kan flytte sms til. Men den har ikke noen automatisk sortering basert på hvem du får sms fra.

 

Byttet ut Handcent til Go sms pro og er godt fornøyd. Jeg har en X10 Mini Pro.

 

Mvh

 

Martin

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På jakt etter en treningsapp (joggeapp).

Til nå har jeg brukt Runkeeper, fungerer greit den... Men finnes det joggeapps som du kan koble til pulsmåler(blåtann).

Tror det går an med runkeeper, men tror det bare er slik at du får gjennomsnittspuls på slutten av joggeturen opplyst... Kunne tenkt medå kunne sett dette etterhvert og.

 

tips?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om en app som lar meg blokkere enkelte nummer etter feks kl 16 hver dag. Bruker min private tlf i jobbsammenheng, men er lei av å bli ringt opp av kunder utenom arbeidstid. Skaffe seg jobb tlf er uaktuelt for da må eg gå rundt med 3 telefoner. :p

 

Call blocker...

 

http://www.appbrain.com/app/advanced-call-blocker/us.wahooka.advanced.call.blocker

Lenke til kommentar

Mulig denne appen er nevnt tidligere men den står ihvertfall ikke på listen på førstesiden.

 

My Movies Pro er et genialt program for de som sitter på en "del" orginal filmer og vil ha oversikt over hva de har. Filmene legges in i programmet ved å scanne strekkoden på coveret.

Hmmm, jeg har nå iPhone og mymovies derfra. Er det muligt å bare ta backup ifra der? Og få inn alle filmene på min nye SGS2 når det kommer.

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...