Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om en kalender der man kan endre fargen på enkelte dager når du ser på månede-visning?

F.eks. at dager du har prøver er markert som røde, og dager du har fri er markert som grønne. Slik at det blir lett og kjapt å få en oversikt over hvilke dager det skjer noe utifra månede-oversikten, uten å måtte gå inn på hver enkelt dag for å leite etter om det skjer noe viktig den dagen.

Lenke til kommentar

Slik at det blir lett og kjapt å få en oversikt over hvilke dager det skjer noe utifra månede-oversikten, uten å måtte gå inn på hver enkelt dag for å leite etter om det skjer noe viktig den dagen.

De fleste kalendere har en eller annen form for markering i måneds-oversikten på de dagene det skjer noe...prikker, streker, søyler. Men vet ikke om det fins noen der du kan endre farge på dagene...

Lenke til kommentar

Slik at det blir lett og kjapt å få en oversikt over hvilke dager det skjer noe utifra månede-oversikten, uten å måtte gå inn på hver enkelt dag for å leite etter om det skjer noe viktig den dagen.

De fleste kalendere har en eller annen form for markering i måneds-oversikten på de dagene det skjer noe...prikker, streker, søyler. Men vet ikke om det fins noen der du kan endre farge på dagene...

 

Det er jeg klar over, men var på utkikk etter noe hvor man lett kan se at det skjer noe spesielt den dagen, noe som gjør at det skiller seg litt mer ut fra alle andre dager.

Lenke til kommentar

Slik at det blir lett og kjapt å få en oversikt over hvilke dager det skjer noe utifra månede-oversikten, uten å måtte gå inn på hver enkelt dag for å leite etter om det skjer noe viktig den dagen.

De fleste kalendere har en eller annen form for markering i måneds-oversikten på de dagene det skjer noe...prikker, streker, søyler. Men vet ikke om det fins noen der du kan endre farge på dagene...

 

Det er jeg klar over, men var på utkikk etter noe hvor man lett kan se at det skjer noe spesielt den dagen, noe som gjør at det skiller seg litt mer ut fra alle andre dager.

 

Jeg bruker Pure grid calendar. Sammen med google kalenderen, har jeg en kalender for jobb, en for viktig osv. Viktig har jeg markert med RØD, så ser jeg de dagene med rød strek, så er det noe viktig osv :)

post-213106-0-36194900-1304973336_thumb.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slik at det blir lett og kjapt å få en oversikt over hvilke dager det skjer noe utifra månede-oversikten, uten å måtte gå inn på hver enkelt dag for å leite etter om det skjer noe viktig den dagen.

De fleste kalendere har en eller annen form for markering i måneds-oversikten på de dagene det skjer noe...prikker, streker, søyler. Men vet ikke om det fins noen der du kan endre farge på dagene...

 

Det er jeg klar over, men var på utkikk etter noe hvor man lett kan se at det skjer noe spesielt den dagen, noe som gjør at det skiller seg litt mer ut fra alle andre dager.

 

Jeg bruker Pure grid calendar. Sammen med google kalenderen, har jeg en kalender for jobb, en for viktig osv. Viktig har jeg markert med RØD, så ser jeg de dagene med rød strek, så er det noe viktig osv :)

 

Takk! Virka som noe liknende som det jeg tenkte på :)

Lenke til kommentar

Jeg bruker Pure grid calendar. Sammen med google kalenderen, har jeg en kalender for jobb, en for viktig osv. Viktig har jeg markert med RØD, så ser jeg de dagene med rød strek, så er det noe viktig osv :)

Pure grid calendar er bra! Bruker du GO Launcher? Isåfall vil jeg vite hva den ikon-pakken du bruker heter.. :p

Lenke til kommentar

Jeg har redigert startskjermen min med WidgetLocker. Problemet er at klokken bruker ca 1-2 sekunder på å oppdatere seg fra sist jeg så på mobilen til korrekt tidspunkt. Er det noen som har kjennskap til dette problemet og/eller vet hvordan man kan fikse det?

 

Jeg prøver igjen. Jeg har prøvd ulike klokker og alle oppfører seg på samme måte. Jeg har forsøkt å google det, uten å treffe på noe aktuelt.

Lenke til kommentar

Ingen widgets på mobiltelefonen oppdaterer seg mens den er i "hvilemodus" me skjermen av (bortsett fra widgets som er satt til å kjøre i bakgrunnen og hent vørmeldingen hvert n-te minutt. Det hadde tømt batteriet dit fortere enn du hadde likt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...