Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Finnes det en app som gjør at jeg kan bytte sang med å holde inne volumknappene? Har root...

 

Cyanogenmod har noe slikt

 

Vet det, brukte Elelinux 7 en stund som hadde CyanogenMod settings, men Romen generelt ble for ustabil og jeg byttet tilbake til Froydvillain. Her har jeg det ikke og jeg lurte på om det var en app som kunne gjøre det samme :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, dette er vanskelig. Leiter etter en klokke og vær widget, men alle de jeg har prøvd hittil så er det slik at location jeg legger inn, for eksempel Miami, så får jeg kun været derfra, men klokken er norsk tid! Vil ha tiden der borte, ikke tiden her hjemme!

Har prøvd MANGE app men ingen har det slik som jeg vil.

 

Er det noen som vet om en app som viser været OG klokke på location jeg legger inn?

 

Takk!

Lenke til kommentar

Noen som har noen (billigere) alternativer til WaveSecure, apps med fjernsletting/nuke-funksjon?

 

Theftaware er vel litt billigere og mye bedre. Fjernsletting, fjernLYTTING (ring opp telefonen uten at vedkommende merker det), kan skrives til systempartisjonen på nand-unlocka telefoner, GPS +++

 

Androidpolice har testa den HER.

Takker, så knall ut. :)

Noen som har testet dette? Er det bra som det sies?

Hvordan er det å gi fra seg IMEI nummeret? Farlig?

Lenke til kommentar

Jeg bruker SBP Shell på min Omnia HD. Der er det virkelig verdt det, fordi den gjør Symbian til en Android-klone. (Det er jo selvfølgelig Symbian, så det er jo begrenset hvor Android den blir, men får i hvert fall 10 hjemmeskjermer og widgets og diverse annet snacks :-) )

Men jeg aner ikke om den er noe særlig til Android, kan ikke helt se for meg at det er noe man ønsker..

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd SPB Laucher? Ser den koster 80 kr, men virker ikke verdt det.

Jeg har den jeg :) Er syyykt smooooth og ganske så bra launcher... Man skal tro at noe som har såpass med 3D innhold vil være en batteri sluker, men som folk har reviewa osv, så er den faktisk ikke det. I MB så er den bittelitt større enn ADW launcher.

 

Men helt ærlig så vet jeg ikke så alt for mye om den enda. Jeg har betalt den og venter forsåvidt på updates, fordi jeg har problemer med å flytte på ikoner på hjemskjermen og docken + widgets. Den vil ikke reagere når jeg holder fingern inne. Har Optimus 2x, så om det er noen andre som har hatt problemer med det, telll meee..

Lenke til kommentar

Oja, takk skal du ha!

 

Hm, dette er vanskelig. Leiter etter en klokke og vær widget, men alle de jeg har prøvd hittil så er det slik at location jeg legger inn, for eksempel Miami, så får jeg kun været derfra, men klokken er norsk tid! Vil ha tiden der borte, ikke tiden her hjemme!

Har prøvd MANGE app men ingen har det slik som jeg vil.

 

Er det noen som vet om en app som viser været OG klokke på location jeg legger inn?

 

Takk!

Lenke til kommentar

Bruk de 3 siste widgetsene, de er gjennomsiktige. Album art må lastes ned, finnes mange apper for det

 

3 siste?

Ja. Musicmod kommer med 5 widgetser eller noe slikt, ikke alle er gjennomsiktige.

 

Mener du at jeg skal finne 5 widgets når jeg søker på Music Mod i markedet? Jeg har bare funnet to:

 

- Music Mod (Froyo Only) - Eliot Stocker

 

- Music Mod Lock Screen - Luis Miguel Vitela

 

Du har ikke link til en versjon som har transparent bakgrunn?

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg, men da måtte jeg avinstallere og installere på nytt. Forrige gang fikk jeg bare opp én.

 

Virker ikke som at det funker spesielt bra å legge den på minnekortet, men det får jeg bare godta.

 

Edit: jeg trengte album art for å få opp album-bilde? Hvilken burde jeg laste ned?

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...