Gå til innhold

Hva er ditt favoritt spill som du har brukt alt for mye tid på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne generasjonen: Halo 3 - Rundt 1000 timer

Forrige generasjon: Cel Damage - Mellom 300-500 timer

Generasjonen før der igjen: Muppet Racemania - Ukjent antall timer

Håndholdt: Pokèmon Gold - 600 timer

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Huff....

Final Fantasy X - Pent klokket inn over 1500 timer på dette over et par-tre år.

Burnout Paradise - Så mye å gjøre, så liten tid, så gøy å bare rase rundt. Over 400 online challenges og alt for mange idioter som ikke deltar fordi de ikke vet/liker å plage oss andre/har ikke lyst til.

Pokemon Gold - Fytti grisen, må ha godt over 2000 timer på dette....og sammen med Sapphire.....*gulp*...

Endret av S-r-ex
Skrevet (endret)

Xbox360: GTA IV har jeg brukt mye tid på, bare det å lete etter de 200 flyvende rottene tok jo sikkert 10+ timer. BF:BC nærmer jeg meg 1000/1000 i, og går inn som det gøyeste onlinespillet jeg har spilt siden Age Of Empires 2.

PS3: Har ikke hatt den så lenge, men per nuh er det GH:WT og Shaun White som tar tiden der.

PC: Transport Tycoon har det gått utallige timer i, det samme med SimCity, 1'ern og 3000. Også såklart Fallout 1 & 2, spilt gjennom med god karma, spilt med dårlig karma, spilt med nøytral karma. Spilt speedrun, spilt "ordinært", spilt gjennom med å ta alle quests.

Endret av Leo_Khenir
Skrevet

360: Saints Row 1, Shadowrun, Dynasty Warriors 5: Empires, COD4, Oblivion.

PS3: Little BIG Planet

PS1: Syphon Filter, GTA2

GB: Pokémon Yellow

Amiga: James Pond, Sensible Soccer.

PC: Star Wars Galaxies, Morrowind, CS 1.6, FM/CM (SI Games)

Aner ikke hvor mange timer jeg har spilt noen av d, men Star Wars Galaxies er nok det jeg har spilt mest. I luv it :D

Skrevet

Tja.. Super Cars 2 (meiner eg det navnet var, på amiga), Heroes 3, Pokemon (gameboy emulering), Morrowind, Oblivion, GTA-serien, Pes 06, Fifa 09, Jagged Alliance 2.

Det eg kjem på i farta.

Skrevet
DX ball stjeler tid som bare f*

Brukt alt for mange dager på det :wallbash:

Er det det jeg tror det er?

*laste ned*

Var 2 uker i Frankrike, satt omtrent inne å spilte dette hele tia. kunne vel heller vært hjemme da eller? :hmm:

Skrevet

vel..har spilt Guild Wars for mye..har investert så mange timer i det at det er latterlig.trur det er rundt 6000timer på 4år ellerno,det var før jeg ble hacka

ellers så brukte jeg over 100timer på FF7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...