Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo en bivirkning av at man ikke kan ha eierskap på klesdesign. Det kan man ha på logoer. For å unngå at noen kopierer designet så putter flere logoene sine over hele klærne. Det stopper H&M, Sara og Lindex, men ikke piratene.

 

Og med det er min mening da at de ødelegger sitt eget design. Det kan godt være at de lager noe av utrolig bra kvalitet, bra form og løsninger, men når de misbruker læret på den måten de gjør så kan det være det samme :nei2:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

på gutter liker jeg den stilen med kjerf og kule slakke olabokser som kansje kan være brune eller noe sånt, med en kul strikkagenser eller tynn innejakke eller hva jeg skal kalle det, på jenter liker jeg stramme olabokser og en fin genser. jeg som er jente er ikke så veldig kresen på hvordan genserne ogsånn skal se ut på en jente, det finns jo så mange kule gensere! men jeg liker litt varme farger, som er rolige å se på <3

Lenke til kommentar

på gutter liker jeg den stilen med kjerf og kule slakke olabokser som kansje kan være brune eller noe sånt, med en kul strikkagenser eller tynn innejakke eller hva jeg skal kalle det, på jenter liker jeg stramme olabokser og en fin genser. jeg som er jente er ikke så veldig kresen på hvordan genserne ogsånn skal se ut på en jente, det finns jo så mange kule gensere! men jeg liker litt varme farger, som er rolige å se på <3

 

Mulig jeg tar feil, men olabukser er vel kun i forskjellige blånyanser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...