Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

på jenter elsker jeg den rike typen de som oftest går med

- skjorte fra polo eller noe lignende

- Vaffeljakke ( hvis det er kaldt) fra et dyrere merke en barbour som for eksempel Polo,burberry eller noe sånt

- og bukse som er tight ( så lenge det passer med det andre hun går med

- sko som passer er litt usikker hva jenter bruker for sko nå fortiden, men så lenge det passer så er det <333

 

Ikke at man trenger å være rik for den stilen da men det er så fint åh

 

På gutter er det egentlig det samme den typiske rikmanns stilen man ser litt over alt nå

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trenger ikke være rik eller ha rike foreldre nei. Det handler om prioriteringer. Man kan NAV-e og likevel kunne kjøpe seg klær fra Burberry etc. Enten ved å droppe alle andre unødvendigheter (og nødvendigheter) eller spare.

 

Noen vil bruke penger på klær, noen på øl, noen på å reise, andre på BSU osv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

I Norge er vi jo også ganske heldige. De fleste som jobber og har impulskontroll klarer å holde seg med klær, gå ut på byen en gang i blandt, dra på ferie, ha en grei bil, eie leilighet osv

 

Dropper man dyr mat så har man råd til dyre klær. Selv foretrekker jeg å kjøpe dyre klær til en lavere pris enn billige klær (dette kalles tilbud), og sånn er jeg på alle ting i hverdagen. Da har jeg råd til det meste uansett.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg liker som regel mye svart, eller band-t-skjorter. Bukser helst svarte, eller jeans, men med kjetting eller naglebelte. Kan godt være litt slitte, men nye funker å.
Hellst noen armbond, og farge håret i en fansy farge. Om man ikke har noen farge tar man farger det svart. Hellst noen piercing og tattoovering som dekorere kroppen litt.

Love that style!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...