Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Som en motpart til den kritiske og negative "Hva slags stil liker du ikke å se", kommer en positiv og inspirerende tråd. Forhåpentligvis, men antageligvis ikke. Det er tross alt gøyere å syte om ting.

 

Sleng gjerne inn bilder om du har. Et bilde sier, som kjent, mer enn tusen ord. Med mindre det er et bilde av flerfoldige tusen ord.

 

Uansett, for å starte opp. Personlig liker jeg stilfulle og elegante penklær, gjerne i sort eller mørke fargetoner (grå, burgunder, lilla, dyp rød). Dress med vest, ullfrakk, mørke skinnsko. Klær som passer kroppen, bukser som er lagt opp og passer i livet, skjorter og gensere som sitter skikkelig. Strøkne skjorter. Slips eller halspynt som komplimenterer antrekket. Fant ikke noe særlig med bilder, men ett av Crispin Glover er ganske representativt:

 

glover_009_l.jpg

 

På kvinner liker jeg å se en slags hippie light-stil, som fra indiska.com. Pent uten å være overpyntet, feminint uten å være vulgært.

 

2419_2009052111132265299.jpgbild_2_1191866525.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er fan av en gjennomført skate-/brettsportstil. Altså at man ikke hiver på seg random klær fra merker som WeSC, DC, Volcom osv. og tror man er kul fordi man har disse klærene, ikke ulikt hva fjortisene pleier å gjøre, men at man mixer diverse klæsplagg med utspring fra brettsport sammen på en fet og stilfull måte.

 

 

Liker også en rocka stil der man gjerne bruker Converse All-Star sko i kombinasjon med slimfit jeans og en rocka skjorte, evt. en fet band-t-skjorte. Altså en "rockbanddude"-stil.

 

Er i det siste også blitt litt fan av "New Rave"-stilen, google it for bilder.

 

Men egentlig funker de fleste stiler for meg, bare de kler personen og er noenlunde gjennomført. Finnes stiler jeg IKKE liker også, men det tar vi ikke her.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Liker vel egentlig alle som har stil, som faktisk tør å se annerledes ut,

må vel egentlig si at jeg henger på med hip hop stilen.

store t skjorter og sånn, så jeg vet egentlig ikke helt hva folk har imot den.

men sefølgelig bare hvis den er gjennomført ordentlig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker så mye rart. Kan elske ting på en og hate den samme tingen på en annen. Men på generelt grunnlag så liker jeg svært godt jenter som kler seg litt røffere uten å dra det helt goth og blackmetall. Samtidig som jeg elsker jenter som kler seg i sterke farger og myke feminine stoffer.

 

Ikke verdens beste bilder, men gir en pekepinn.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det meste av stiler kan egentlig se bra ut så lenge det er gjennomført, men jeg er spesielt glad i vintage og farger. :)

 

Kom over denne bildeserien med Vladya Roslyakova her om dagen, veldig inspirerende!

 

post-129406-1244364455_thumb.jpg post-129406-1244364502_thumb.jpg

post-129406-1244364542_thumb.jpg post-129406-1244364522_thumb.jpg

post-129406-1244364582_thumb.jpg post-129406-1244364596_thumb.jpg

post-129406-1244364619_thumb.jpg post-129406-1244364635_thumb.jpg

post-129406-1244364655_thumb.jpg post-129406-1244364678_thumb.jpg

post-129406-1244364700_thumb.jpg post-129406-1244364728_thumb.jpg

 

Edit: Hmm... Bildene kom litt rart.

Endret av Pludderhose
Lenke til kommentar

Jeg er enig med alt KongKake har sagt. :fun:

 

Jeg er spesielt glad i gamle treningsjakker, fra Adidas, Nike og Hummel. Skoene må gjerne være Vans, Nike, Converse eller Adio. Ikke alt for baggy bukser når man kjører skatestil, og hvis man går for mer rocka stil er det stas med slim fit.

 

Generelt sett, så liker jeg avslappede stiler, gjerne med farger. En t-skjorte, ålreit olabukse og fete sko er egentlig alt en gutt trenger for å se bra ut. I mine øyne, da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...