Gå til innhold

Den store The Sims 3 tråden


Anbefalte innlegg

Er det en kode for å få simmene "glade"? Altså at alle punktene blir grønne... :)

 

Ctrl+Shift+C - skriv testingcheatsenabled true

 

Så kan du dra i f.eks Energy baren og sette den så høy/lav du vil. Alternativt tror jeg du kan shift-klikke på postkassen for å sette alt til max.

 

Funka ikke :hmm:

Merkelig. Testet dette nå nettop og det fungerer strålende for meg. Pleier å dra opp energy litt da jeg syns de sover unødvendig mye. :)

 

Har du orginalspillet?

 

Jeg får bare opp at koden ikke er gyldig... "Make Happy" som nevnt lengre oppe funka heller ikke.

Endret av DSG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det en kode for å få simmene "glade"? Altså at alle punktene blir grønne... :)

 

Ctrl+Shift+C - skriv testingcheatsenabled true

 

Så kan du dra i f.eks Energy baren og sette den så høy/lav du vil. Alternativt tror jeg du kan shift-klikke på postkassen for å sette alt til max.

 

Funka ikke :hmm:

Merkelig. Testet dette nå nettop og det fungerer strålende for meg. Pleier å dra opp energy litt da jeg syns de sover unødvendig mye. :)

 

Har du orginalspillet?

 

Jeg får bare opp at koden ikke er gyldig... "Make Happy" som nevnt lengre oppe funka heller ikke.

Jeg har dvd-versjonen ja, men fikk da koden til å fungere i den "andre" versjonen og.

Lenke til kommentar

Hvis man setter på tregeste fart og no aging, kan man da tulle rundt så mye man vil eller vil man få noen ulemper senere i spillet fordi man har spilt "dårlig" i starten? Blir det vanskeligere å få venner, eller vil alle andre være bedre enn deg i alt osv? Lurer litt på om det er en fordel å starte fra scratch eller om det er like greit å bare kjøre på med det første spilelt jeg noen gang startet.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

Hei, har tenkt å downloade spillet gjennom Steam eller Cdon.no Men det eg lurer på om min Stasjonære PC klarer dette. Den kjørte The Sims2 veldig godt. Så da er spørsmålet, klarer den The Sims 3 når den klarte The sims 2 veldig godt? Vil ikke bruke 400kr på et spill så bare hakker det hele tiden, det blir kaos og veldig kjedelig.

Lenke til kommentar
Hei, har tenkt å downloade spillet gjennom Steam eller Cdon.no Men det eg lurer på om min Stasjonære PC klarer dette. Den kjørte The Sims2 veldig godt. Så da er spørsmålet, klarer den The Sims 3 når den klarte The sims 2 veldig godt? Vil ikke bruke 400kr på et spill så bare hakker det hele tiden, det blir kaos og veldig kjedelig.

Dette er systemkravene til the sims 3:

 

 

  • OS: Windows XP SP2 eller Windows Vista SP1
    Cup: [XP]2,0 GHz Pentium 4 [vista 2,4 GHz Pentium 4]
    Ram: [XP]1GB [vista]1,5GB
    Grafikk: 128MB med støtte for pixel Shader 2.0.

 

 

Bare pass på å ha bedere en det!

Endret av ArneAustenaa
Lenke til kommentar

Systemkravene kan være litt villedende da spillet i mange tilfeller ikke er kompatibelt nok med forskjellige oppsett, noe som fører til crash til skrivebord e.l. hvis man skrur på ymse visuelle effekter.

 

Selv har jeg en monster PC i forhold til kravene, likvel må jeg kjøre på lav grafikk/oppløsning. Hvis jeg kjører på høy grafikk/oppløsning restarter PC'en seg.

 

The Sims 3 kan i så måte virke litt uferdig... Betaler man for et uferdig produkt?

Endret av J-Core
Lenke til kommentar
Hjelp?! :dontgetit:

 

Har kjøpt meg The Sims 3 idag og gleda meg veldig til å prøve. Har installert det og alt klart, men når jeg trykker på play knappen så kommer den innpå - det blir svart litt, men så hopper den ut igjen :( Noen som har opplevd lignende? Hva må jeg gjøre?

 

Hei!

 

Har du oppdatert driveren til skjermkortet ditt? Det hjalp for meg! Sleit også veldig med at det bare hoppet ut til skrivebordet. Har ikke skjedd etter jeg oppdaterte :)

Lenke til kommentar
Hjelp?! :dontgetit:

 

Har kjøpt meg The Sims 3 idag og gleda meg veldig til å prøve. Har installert det og alt klart, men når jeg trykker på play knappen så kommer den innpå - det blir svart litt, men så hopper den ut igjen :( Noen som har opplevd lignende? Hva må jeg gjøre?

 

Hei!

 

Har du oppdatert driveren til skjermkortet ditt? Det hjalp for meg! Sleit også veldig med at det bare hoppet ut til skrivebordet. Har ikke skjedd etter jeg oppdaterte :)

 

Ok. Kan prøve :) Men hvordan gjør jeg dette da? :hmm:

 

Edit: Fikk det til! :D Tusen takk for hjelpen!

Endret av rosaullvott
Lenke til kommentar

Hei!

 

Har du oppdatert driveren til skjermkortet ditt? Det hjalp for meg! Sleit også veldig med at det bare hoppet ut til skrivebordet. Har ikke skjedd etter jeg oppdaterte :)

 

Ok. Kan prøve :) Men hvordan gjør jeg dette da? :hmm:

 

Edit: Fikk det til! :D Tusen takk for hjelpen!

 

Det står nesten alltid i installasjonsveiledningen at man bør eller må oppdatere driverne :)

 

Ser at folk sliter med slike driverrelaterte problemer overraskende ofte. Grunnen til at utviklerne/produsentene maner folk til å oppdatere driverne (som regel lyd- og skjermkort) skyldes som regel det faktum at spillet er utviklet og testet med nyere drivere. Nyere drivere har som regel også bugfikser eller ytelsesoptimaliseringer for bestemte spill. Dersom man har drivere som er 1 år gamle kan en ikke regne med at spillet yter optimalt eller fungerer slik det skal (hvis det fungerer i det hele tatt...).

 

Det kan også lønne seg å kun installere WHQL referansedrivere for stabilitetens skyld (noen ganger kan det ta litt lenger tid før disse er tilgjengelige, og da skader det ikke å kjøre ikke-sertifiserte drivere så lenge ting fungerer greit).

Lenke til kommentar
Det er nok ikke bare deg angry_dee. Synes også det går jævlig treigt.

 

Har du det og slik at det føles som om både tast 2 og 3 er like treigt? Merker liten forsjell på 1 til 2, men ingen forskjell på 2 til 3.. Ganske drygt å kunne gå å ta en røyk/kaffekopp/pissepause og når jeg kommer tilbake så er det fremdeles et par timer igjen til duden skal stå opp.. :S

Lenke til kommentar
Det er nok ikke bare deg angry_dee. Synes også det går jævlig treigt.

 

Har du det og slik at det føles som om både tast 2 og 3 er like treigt? Merker liten forsjell på 1 til 2, men ingen forskjell på 2 til 3.. Ganske drygt å kunne gå å ta en røyk/kaffekopp/pissepause og når jeg kommer tilbake så er det fremdeles et par timer igjen til duden skal stå opp.. :S

 

Spoleknappene er jo ubrukelige!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...