Gå til innhold

Den store The Sims 3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Både elkjøp og lefdal har det til 300 kr. ^^

 

Synes det går mye tid til å vente på jobb og soving.

 

Ja, de sover veldig lenge(seint). Det er en av de tingene som irriterer meg litt.

tror dem sover bedre om du kjøper en av de dyreste sengene så dem får mer i pluss på energi og passer på at tv, stereoanlegg osv er avslått når dem sover :)

Lenke til kommentar
Jeg greier ikke å registrere meg slik at jeg kan laste ned ting til The sims 3.

Når jeg registrerer meg så kommer det opp denne siden:

 

*Bilde*

 

Feil med serveren til EA eller?

Noen andre som får det?

Du er ikke alene. Det har vært sånn siden den dagen spillet kom ut. :hrm:

Jeg registrerte meg klokka 17:00 i dag

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer møter arrangert?

 

har prøvd å velge det når jeg er på jobb opptil flere ganger, men ansiktene blir jo bare mer og mer grinete :p

Klikk på jobb-bygningen og velg "Hold meeting", utenom arbeidstiden. Det tar ca 2 timer og du tjener 750.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg lest igjennom hele tråden, så mulig svaret på problemet kan ligge tidligere... Uansett var og nasket The sims 3 fra butikkhyllene i dag, med et stort smil om munnen. Installering og hele sulamitten gikk greit, men når man har spilt spillet 1-2 minutter, går plutselig pcen min tilbake til skrivebordet og lukker hele spillet! Pcen er en bærbar FS Amilo Si 1520, den virker å drive spillet helt greit ellers, men går plutselig tilbake til Windows. Er det noen innstillinger som kan være gale? Lurer fælt, har prøvd å laste ned nye direct x og greier, men ikke noe forandring...

 

Blitt kjempeglad for gode råd! :)

Lenke til kommentar

NÅ TRENGER JEG HJELP FRA ALLE KREATIVE THE SIMS 3 SPILLERE!

 

Bygget dette huset nå. Men syntes at det meste er LITT feil. Blant annet vet jeg ikke hvilken maling jeg skal ha ute i andre etasjon...

 

Noen som kan si hva jeg bør rette på?

 

Lit rart da men. Det er jo ikke helt ferdig.

 

Her er bilde foran huset:

post-183038-1244496943_thumb.jpg

 

 

 

Vest siden

post-183038-1244497068_thumb.jpg

Sør-øst siden

post-183038-1244497130_thumb.jpg

1. etasje

post-183038-1244497192_thumb.jpg

2. etasje

post-183038-1244497254_thumb.jpg

Tak

post-183038-1244497341_thumb.jpg

 

 

 

Så jeg spør igjen, hva kan forandres på?

Lenke til kommentar

Stilig med to separate garasjer og innkjørselen... ikke så veldig ulikt mitt gårdsrom :)

 

Det jeg ville forandret på er den kunstige sjøen. Prøv å gjøre litt mer former så det ikke ser såå kunstig ut. Du må også ha masse vegetasjon som frisker opp. Romdelingen ville jeg også gjort om. ALT for mye gang. :)

Lenke til kommentar
Stilig med to separate garasjer og innkjørselen... ikke så veldig ulikt mitt gårdsrom :)

 

Det jeg ville forandret på er den kunstige sjøen. Prøv å gjøre litt mer former så det ikke ser såå kunstig ut. Du må også ha masse vegetasjon som frisker opp. Romdelingen ville jeg også gjort om. ALT for mye gang. :)

 

Hehe, innkjørselen og den de to garasjene fikk jeg fra ditt hus=)

Rommene er jo ikke ferdig enda=)

Mer vegetasjon? Får prøve på det=)

Takk=) Ser du/dere noe annet som jeg bør rette opp så skrik ut=)

Lenke til kommentar

Nå har jeg også skaffet meg spillet, men jeg merker at jeg ikke har rørt noe sims-spill siden jeg var 14 (da kun The Sims 1 fantes ;) ), for jeg sliter med noen ting. Har ikke kommet lenger enn til husbygging.

 

Hvordan i pokker funker dette med tak?? Jeg vil lage et to-etasjers hus, men en del av første etasje som "stikker ut" der jeg vil ha veranda på toppen (altså ikke noe tak og ingen andre etasje over denne delen). Men med autotak blir det jo tak overalt? Jeg vil ha gulv og IKKE tak! Slår jeg av auto-tak blir alt bare rot, for jeg greier ikke å dra disse takene slik at de faktisk dekker kun der de skal dekke, enten treffer de ikke hverandre (det blir en glipp, og drar jeg taket mot glippen blir taket bredere av en eller annen syk grunn, og matcher ikke resten av taket).

 

Skal det være så sabla vanskelig?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte spillet i går, men jeg ble faktisk litt skuffet. Men også positivt overrasket.

 

Men jeg ble litt irritert over at man ikke kunne gå f.eks til "enden" av skjermen for å flytte fokos, men måtte holde inne høyre museknapp for så å trekke den dit man ville. Elers så må man bruke pil tastingen, og det er så kijpt, for det er litt stress, vil helst bare bruke musa, men det er å stress, siden det ikke er på samme måte som det pleide ! Jaja Sikkert bare en vane sak, men irriterendes forde !

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte spillet i går, men jeg ble faktisk litt skuffet. Men også positivt overrasket.

 

Men jeg ble litt irritert over at man ikke kunne gå f.eks til "enden" av skjermen for å flytte fokos, men måtte holde inne høyre museknapp for så å trekke den dit man ville. Elers så må man bruke pil tastingen, og det er så kijpt, for det er litt stress, vil helst bare bruke musa, men det er å stress, siden det ikke er på samme måte som det pleide ! Jaja Sikkert bare en vane sak, men irriterendes forde !

 

Det tror jeg er nevnt ørten ganger før, og det går an. Jeg installerte spillet i går kveld, og har det sånn som du "savner", det var det første jeg gjorde i spillet.

 

Er bare å gå inn på innstillinger, easypeasy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...