Gå til innhold

Den store The Sims 3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trykk på trappe-ikonet i build mode, velg en trapp, og bygg den. Merk at de trenger en rute ledig forran selve trappen i både første og andre etasje. Det kan også hende at du må ta av taket for å bygge trappen, hvis du får "ceiling too low" feilmelding.

Lenke til kommentar
Jeg greier ikke å registrere meg slik at jeg kan laste ned ting til The sims 3.

Når jeg registrerer meg så kommer det opp denne siden:

 

*Bilde*

 

Feil med serveren til EA eller?

Noen andre som får det?

Du er ikke alene. Det har vært sånn siden den dagen spillet kom ut. :hrm:

 

En skikkelig håpløs feilmelding som ikke engang gir deg et hint om hva som er problemet.

 

Jeg tror det var samme meldingen jeg fikk første gang jeg forsøkte å registrere meg. Da hadde jeg skrevet inn en ugyldig e-post adresse, jeg veksler stadig mellom norsk og irsk tastaturlayout og hadde skrevet Ø istedetfor @. Så sjekk først at du har fyllt ut alle obligatoriske felter, at det valgte nicket er tilgjengelig og øvrig informasjon er korrekt. Mest sannsynlig er det vel dvd-nøkkelen som er feil, så du kan jo prøve å registrere deg uten å fylle ut DVD-nøkkelen. Funker det, så vet du at det dvd-nøkkelen som er problemet.

 

Forøvrig, så får du bare registrert e-post adressen din en gang, så om du alerede har registrert deg på siden før du kjøpte spilet, så må du først logge inn, deretter gå til "My Account" og så legge til dvd-nøkkelen der.

Lenke til kommentar
Noen som har lyst til å prøve seg på en liten utfordring?

 

Prøve å bygge så likt så mulig og deretter ta et noen bilder for å se hvor likt man klarer...??

 

Mer vinkler og tegninger kan du se her: linky

EN UTFORDRING!

 

I'm on it.

Endret av BiNko
Lenke til kommentar

Hei!

 

Har nå kjøpt spillet, og til min store fortvilelse er man nødt til å ha inni DVD når man spiller :(

 

Spill skal stå fint i cover i hyllen sin, ikke brukes masse og få riper etc.

 

Så, noen som vet hvordan man lager et mini-image?

 

JEG REFERER IKKE TIL PIRATKOPIERING!!!

 

Er ikke ute etter å cracke eller noe slikt, jeg vil bare ha et lite image på noen titalls MB, slik at jeg slipper å bruke platen når jeg spiller.

 

Beklager om dette blir på den tvilsomme siden, men det er da snakk om å gjøre det mulig å spille uten å bruke DVD hele tiden.

 

 

Et tips til EA (om de leser dette);

 

Gi mulighet til de som har internett å koble seg til EAnorge.com der spillet er registrert med key, og dermed spille uten DVD.

 

Og om man av en eller annen grunn ikke har internett for øyeblikket, så må man bruke DVD.

Lenke til kommentar

Min mening er at dersom du har kjøpt det, skal du ha lov til å laste det ned fritt. Du har betalt for spillet, men får av tekniske årsaker ikke spilt det, og EA har som du nevner ikke muliggjort registrering (såvidt jeg vet).

 

Om du følger det eller ikke er opp til deg!

 

Oppdatering, kommet litt på vei på huset nå. Sitter fast på noen punkter, men finner nok ut av det og! :)

 

EDIT: Jeg ble litt revet med.. Kom plutselig på i tredje etasje at det ikke var vits i å innrede. :p

post-116754-1244586286_thumb.jpgpost-116754-1244586314_thumb.jpgpost-61-1122734191_thumb.jpg

post-116754-1244586293_thumb.jpg

post-116754-1244586308_thumb.jpg

Endret av BiNko
Lenke til kommentar

Hah, jeg greide å glemme å lagre huset da jeg var ferdig, så får ikke gjort eventuelle endringer. Har bare screenshotsa. Så seigt at jeg pokker ikke har ord for det akkurat nå.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Takk! Det er ikke veldig vanskelig, men min metode er muligens litt tidkrevende. :wee:

 

Du senker ned eller opp en lengde. Kan godt telle i klikk, her bare målte jeg utifra vegghøyden og når det så bra ut. Si fem klikk ned -> rett ut en flate. Bare tilpass flaten ettersom du bygger huset.

 

Så tar du FIRKANTET høyne/senke-tool (avhengig av hvor du starter) og ser for deg skråningen - hvor slutter den? Trykk i et hjørne i den retningen du vil skråningen skal gå. Så følger du skråningens kant. Litt vanskelig å forklare altså..!

 

Bare tenk at du skal høyne - eller senke - deg frem til en skråning. Antall klikk avgjør om det blir en skråning eller ikke. Det er ofte fint med en jevn kant.

 

Er det stemning for en tutorialtråd hvor vi samler diverse byggetips og slikt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...