Gå til innhold

Den store The Sims 3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du (characteren din, da..) kleptoman?

 

De har vel mulighet for å "låne" med ting fra jobben og skolen hjem. Eller kan man få kjøretøy fra jobb uansett?

 

EDIT: Det er forresten ganske kult å bygge ting etter plan, kjente hus etc. Skal starte på Simpsons-huset nå!

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Er det noe maks aktiveringer på The Sims 3? Jeg får kanskje låne spillet av en kamerat, eller kan man aktivere spillet så mange ganger man vil?

Du får nok installert det så mange ganger du vil men tror ikke du får registrert det da. Men det er vel ikke så farlig? Det er jo ingen som får registrert seg nå=)

Lenke til kommentar
Er det noe maks aktiveringer på The Sims 3? Jeg får kanskje låne spillet av en kamerat, eller kan man aktivere spillet så mange ganger man vil?

Du får nok installert det så mange ganger du vil men tror ikke du får registrert det da. Men det er vel ikke så farlig? Det er jo ingen som får registrert seg nå=)

Bare jeg får spillt det, så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

noen spørsmål:

1) er det noen som har en oversikkt over alle jobbene på ts3 og hva man trenger og får av de(som matlaging, kropp osv og politibil osv)?

2) kan man lage en garasje som ikke vender mot veien og bilen klarer å kjøre ut. eller er det bare noe noen her har gjort for at det skal se bra ut?

Lenke til kommentar
noen spørsmål:

1) er det noen som har en oversikkt over alle jobbene på ts3 og hva man trenger og får av de(som matlaging, kropp osv og politibil osv)?

2) kan man lage en garasje som ikke vender mot veien og bilen klarer å kjøre ut. eller er det bare noe noen her har gjort for at det skal se bra ut?

 

Kan ikke svare på spørsmål nummer 1. Det vil jeg også vite=)

Men spørsmål nummer 2.

 

Du kan sette garasjen hvor som helst på tomta. Når de skal kjøre bil så går de ut på veien og så kommer bilen automatisk fra garasjen til veien, litt dårlig det syntes jeg, at bilen bare dokker opp liksom...

Lenke til kommentar
1) er det noen som har en oversikkt over alle jobbene på ts3 og hva man trenger og får av de(som matlaging, kropp osv og politibil osv)?

 

http://sims.wikia.com/wiki/The_Sims_Wiki jobber vel med det... de har ikke så mye på Sims 3 enda, men det kommer nok etterhvert. ellers kan du jo skrive der selv, og hjelpe til :)

 

for Sims 3 jobber, bare klikk på Sims 3, så kommer du til oversikten.

Lenke til kommentar
Har også fått meg politibil=). Har ikke fått beskjed om at jeg fikk den! Den bare sto i garasjen=)

JIPPI!

 

Du får politibilen ved forfremmelsen til en viss grad, husker ikke hvilken. Det stod nok i teksten når du ble forfremmet, det gjorde det ihvertfall hos meg. Senere fikk jeg også en laptop (det var når man måtte velge karrieresti), den dukket opp i familie-inventoryen så jeg måtte dra den derfra og in i huset.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070

Kjøpte det for ikke så lenge siden, men ble en kort spilleøkt pga ble for slitsomt med alle tipsene som kom etter hvert eneste museklikk, kombinert med lagging og treg dritt pc. -_-

Er det ikke lenger mulig å bare starte i et helt tomt nabolag? Kan jeg bare kjøpe en tomt i den ferdige byen, eller må jeg rive ned noe først? Låser man opp flere byer senere i spillet? Sto noe om en bonusby man kan låse opp hvis man registrerer spillet, is it worth it?

Har spilt mest Sims 1, liker å starte alene som meg selv, men gjorde du det i The Sims 1 ble du alene resten av spillet. Er det forandra her eller må jeg lage en dame med en gang? :p

 

Er for lat til å finne ut av ting selv akkurat nå.

Lenke til kommentar
Lurer på hvordan jeg får opptrådt offentelig med gitar? Har fått ei oppgave å tjene 500§ på å optre men finner ikke ut hvordan jeg gjør det, takker for svar.

ta gitaren i bagen og gå til et offentlig sted(parken eller noe) og trykk på gitaren fra baggen og spill:D(tror jeg hvis jeg ikke husker feil;))

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070
Har kjøpt sims 3 til min søster som bursdagsgave. Spørsmålet mitt er om jeg kan installere det på min egen pc, og på en eller annen måte spille det uten å ha discen i PCen?

Det går an, men du må laste ned en crack. Tror det er ulovlig, men uansett det funker slik at du bare bytter ut shortcut-ikonet med en litt mindre fil, så starter du opp spillet gjennom den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...