Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og nei jeg er ikke et troll isprins(se på profilbildet ditt, du er troll.

:!:

 

Men seriøst, ta det opp med skolen, rapporter ham til facebook eller lignende.

 

Og det er ikke "bare" å dra til noen i ansiktet. Er du uheldig (heldig?) pådrar han seg store skader. Er lite kult å være gutten som "slo ham lam".

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Hahaha. Jævla idiot. Hvis han er tøff på Facebook så er du tøff igjen, selvom du åpenbart ikke skriver så godt, er det verdt et forsøk, det værste som kan skje er at han driter deg ut igjen, og du er tilbake til square one, så "senner du alle fålka dinne pån azz hallofifaaann"

 

Tapere ass.

Lenke til kommentar

Takk til de som svarte litt seriøst. Dere klarer å ta en litt useriøst person seriøst, det er modent.

 

Til disse eggeskallene som klager på norsken min: Synd at jeg ikke klarer å sette sammen setninger da, tall har alltid vært min greie. Språk har jeg aldri behersket særlig.

 

Etter å ha lest postene deres har jeg bestemt meg for å gå til ledelsen på skolen og sikre at han får nedsatt i oppførsel. Det er siste året på VGS så nedsatt på vitnemålet svir nok lengre en et ordentlig knyttneve slag! Selv om tanken på at han får skeiv nese er der.

 

Hahaha. Jævla idiot. Hvis han er tøff på Facebook så er du tøff igjen, selvom du åpenbart ikke skriver så godt, er det verdt et forsøk, det værste som kan skje er at han driter deg ut igjen, og du er tilbake til square one, så "senner du alle fålka dinne pån azz hallofifaaann"

 

Tapere ass.

Ok, har ikke du et spill du skal spille?

Lenke til kommentar
Takk til de som svarte litt seriøst. Dere klarer å ta en litt useriøst person seriøst, det er modent.

 

Til disse eggeskallene som klager på norsken min: Synd at jeg ikke klarer å sette sammen setninger da, tall har alltid vært min greie. Språk har jeg aldri behersket særlig.

 

Etter å ha lest postene deres har jeg bestemt meg for å gå til ledelsen på skolen og sikre at han får nedsatt i oppførsel. Det er siste året på VGS så nedsatt på vitnemålet svir nok lengre en et ordentlig knyttneve slag! Selv om tanken på at han får skeiv nese er der.

 

Høres veldig fornutfig ut. :)

Lenke til kommentar

BITCH SHOW ME UR FACE SO I CAN POUND J00!!111

 

 

 

 

 

 

 

 

 

edit: Japp for all del. Det å gi noen bank er nesten garantert å skaffe deg mer trøbbel en en blåveis gir han. Som andre har nevnt også. Store skader kan oppstå ved uhell. Du vil ikke ha legemsbeskadigelse på rullebladet ditt.

post-131222-1238524139_thumb.jpg

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
BITCH SHOW ME UR FACE SO I CAN POUND J00!!111

Helt ærlig: Å poste sånn er så nørd. DU kan like greit skrive: "Jeg prøver å være morsom på et forum fordi jeg har totalt mislykket med det alle andre steder". Bare ikke post mer er du snill.

Du store. Jeg er faktisk enig med deg. :)

Lenke til kommentar
Voksne mennesker ordner som regel opp i ting selv.

Voksne mennesker slår ikke etter å ha blitt "disset" på Facebook. Pluss: Voksne mennesker har som regel identifikasjonspapirer.

 

Hvis han er soss, så pass på å slå han så hardt at brunkremen spruter ut av trynet hans. Ekke no værre en sosser som tror de er no

Nesten like ille som snusende fjortiser som tror de er guds gave til kampsporten.

 

Det er siste året på VGS så nedsatt på vitnemålet svir nok lengre en et ordentlig knyttneve slag!

Du er en voksen mann som hadde tenkt å slå en VGS-elev fordi han disset deg på Facebook? :!:

 

Jeg har aldri hørt maken til løgn og selvbedrag.

 

Skoleledelsen kommer forøvrig til å le av deg. De kan ikke gi noen nedsatt karakter i orden og oppførsel for noe gjort utenfor skoletid.

Lenke til kommentar
Språk har jeg aldri behersket særlig.

Men du kaller deg for Spansknerden? :)

 

Å klage han inn for skoleledelsen er nok et bra valg. Å slå han ville bare ha ført til at du fikk problemer istedet.

jeg er kjempe dårlig i spansk, sto akkurat da. Jeg registrerte meg på dette forumet for å få hjelp til spansk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...