Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

I denne sammenhengen:

 

Epic is used to refer to something particularly incredible. For example, a standard, non-epic win would be posting a single lulzworthy thread on any forum, or creating a particularly lulzworthy picture. An EPIC WIN would be creating something that single-handedly and perfectly lulzifies a broad issue. BALEETED. Alternatively, a standard fail usually consists of a very basic failure, i.e. trying to be funny and sucking. An epic fail usually results in (preferably) an IRL permaban. Or at least, that's what it used to mean.

 

Now it's a meaningless adjective which /b/ staples into every single thing, be it truly epic or not. "Epic" is /b/'s 3rd most overused word of all time.

 

Overuse of the term in an online context originates from World of Warcraft, where in the earliest version of that game, an "epic" item (weapon or piece of armor) was the highest level item that was commonly available.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må nevnes at når 80% av de som poster i tråden, har et brennende ønske om å se deg bli banket opp, bør du seriøst ta en vurdering av hva du skriver her inne.

 

Mesteparten av diskusjon.no's medlemmer er det du karaktiserer som "nerder", og da bør du ikke kritisere oss for det ;)

Lenke til kommentar
Det må nevnes at når 80% av de som poster i tråden, har et brennende ønske om å se deg bli banket opp, bør du seriøst ta en vurdering av hva du skriver her inne.

 

Mesteparten av diskusjon.no's medlemmer er det du karaktiserer som "nerder", og da bør du ikke kritisere oss for det ;)

80% har altså ikke peiling. 20% svarte seriøst til tross for min noe useriøse fremtreden.

Men stikker nå hade bra

Lenke til kommentar
Han poster på sin egenprofil, legger ut bilder og masse sånt. Men det som han legger ut er linka til andre sider, så facebook er egentlig bare et mellomledd.

 

Synes egentlig du fortjener alt du får fra han;)

Ok MadnL, da sier vi det. Det må være noe av det dummeste jeg har lest her inne, du vet ikke engang hva jeg får fra han. Kjerpings MadnL

 

Posting in an epic thread :ph34r:

epic!

 

Huff, denne spansknerden her på forumet må være verdens største troll :)

ok greit jeg er et troll, men kan du bare være så snill å late som om jeg ikke forstår det og så si meg hva epic betyr.

1f u (4|\| R34|) T|-|1S U R3411Y |\|33|) 2 G3T |_41|)

 

:)

Epic betyr at noe overgår det uvanlige, og din måte å formulere deg på overgår alt jeg har sett. Så:

EPIC FAIL

Lenke til kommentar
Han høres ut som en forbanna kuk. Jeg ville dratt til han.

 

 

Og det med at vold aldri har løst noen ting er bullshit. Se på andre verdenskrig.

Er det NOKO ein ser etter 2. verdskrig så er det at voldelege tendensar hos mennesker ikkje fører nokon plass, men det virker jo som om storparten av verdens befolkning meiner tyskerene ikkje var mennesker for 60 år sida? Då teller det visst ikkje?

 

Forskjell på sjølvforsvar og angrep, å sjå på andre verdenskrig som ein forherligelse av gladvolden er jo det glade vannvidd.

Lenke til kommentar

Denne tråden kom skjevt ut fra første side. Desverre ser det ut til at samlivskategorien kan trenge en permanent barnevakt, så vi unngår tråder som ender opp som denne.

 

Tråden stenges, og de som har dummet seg ut og brutt retningslinjene - herunder personangrep og annet - kan fundere på hva slags reaksjoner de fortjener for det. Slikt er ikke greit, uansett emnets seriøsitet eller mangel på samme.

 

Reaksjoner tas på PM.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...