Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

BITCH SHOW ME UR FACE SO I CAN POUND J00!!111

Helt ærlig: Å poste sånn er så nørd. DU kan like greit skrive: "Jeg prøver å være morsom på et forum fordi jeg har totalt mislykket med det alle andre steder". Bare ikke post mer er du snill.

 

Oh noez, jeg ble fornærmet, og det på internet av alle ting.

Hvordan skal jeg komme over dette :!: .

 

 

~Spansknerden~

 

 

 

Ja jeg tror faktisk du ble litt fornærmet. Spansknerden er foresten et ironisk navn.

Men kan du være så snill og ikke svare mer, dine bilder gjør bare vondt verre. Og hvis du ikke tar deg nær, hvorfor svarer du hele tiden da?

 

Når jeg ser et emne med tittelen "Skal ta en fyr" som deretter fortsetter med:

"Jeg må ta en fyr fordi han driver å disser meg i offentligheten (facebook)"

 

da ler jeg så hardt at jeg nesten detter ut av kontorstolen (bokstavelig talt).

 

Klarte derfor ikke å la være å kommentere. Jeg svarer fordi jeg kjeder meg. Ingenting på tv, ingen spill å spille, ikkeno å lese på, og drittvær ute så jeg orker ikke å dra på trening der jeg pleier å PUMPE JERN SLIK AT JEG KAN TA FOLK :!: .

hehe, kult at jeg fikk deg til å le . Noe av det beste jeg vet er å få folk til le, selv om det noen gang går på min bekostning!

 

 

 

Er overskyet her ^^

Du er overskya

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sa da ingenting galt, ingenting for å angripe deg, så hvorfor tonen? Ikke sa du noe om hvor eller når sjikanen fant sted heller. Hvis du er så hårsår er det ikke rart de synes det er artig å plukke på deg.

Hvis du hadde lest hele tråden så hadde du sett at jeg skrev det skjedde på skolen.

 

Hvem har sagt at DE PLUKKER på meg? Det er en person som kommer med grove uttalelser. Igjen ber jeg deg lese nøye igjennom tråden før du uttaler deg! Takk

Vis meg hvor det står at dette skjedde på skolen. Jeg leste faktisk tråden, men sånn som du ordlegger deg gidder jeg ikke beklage hvis jeg leste for fort. Synes heller du kan roe deg ned litt, mitt innlegg var jo et av de få som faktisk støttet deg. Enten er du et troll, eller så har du mye å hente på å jobbe med lunten din. Du virker her som en fyr som farer i taket for den minste ting, og sånne synes mobbere det er kjempeartig å erte.

Lenke til kommentar
BITCH SHOW ME UR FACE SO I CAN POUND J00!!111

Helt ærlig: Å poste sånn er så nørd. DU kan like greit skrive: "Jeg prøver å være morsom på et forum fordi jeg har totalt mislykket med det alle andre steder". Bare ikke post mer er du snill.

 

Oh noez, jeg ble fornærmet, og det på internet av alle ting.

Hvordan skal jeg komme over dette :!: .

 

 

~Spansknerden~

 

 

 

Ja jeg tror faktisk du ble litt fornærmet. Spansknerden er foresten et ironisk navn.

Men kan du være så snill og ikke svare mer, dine bilder gjør bare vondt verre. Og hvis du ikke tar deg nær, hvorfor svarer du hele tiden da?

 

Når jeg ser et emne med tittelen "Skal ta en fyr" som deretter fortsetter med:

"Jeg må ta en fyr fordi han driver å disser meg i offentligheten (facebook)"

 

da ler jeg så hardt at jeg nesten detter ut av kontorstolen (bokstavelig talt).

 

Klarte derfor ikke å la være å kommentere. Jeg svarer fordi jeg kjeder meg. Ingenting på tv, ingen spill å spille, ikkeno å lese på, og drittvær ute så jeg orker ikke å dra på trening der jeg pleier å PUMPE JERN SLIK AT JEG KAN TA FOLK :!: .

 

Etter min observasjon når folk flest pumper "jern" så trener de bare biceps så å si :| Ikke akkurat beste muskelen til å gjøre et slag :S Man er kanskje bedre til å holde folk nede (statisk styrke)? Men man er ikke akkurat Mohammed Ali av å pumpe jern på Sats, og det kreves faktisk litt mer enn bare rå styrke å knekke en litt tjukk sponplate. Tror man faktisk må trene spesifikk for å ha en sjanse i slåsskamp, men igjen hvis man er bråkmaker så vil et seriøst kampsportmiljø kaste en ut. Fordi de misliker slåssing i generelt stand egentlig, veldig sterkt.

Lenke til kommentar

Det var faktisk det beste du kunne gjøre. Nå har jeg ikke noen grunn til å fortsette. Synd at ikke alle plageånder gir seg så lett.

 

Tips...

 

Hvis han poster på profilen din så fjern han som venn og evt. sett profilen til "private".

Hvis han skriver dritt om deg andre steder så ignorer ham. Som vi så effektivt har demonstrert nå så funker det fett.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Jeg sa da ingenting galt, ingenting for å angripe deg, så hvorfor tonen? Ikke sa du noe om hvor eller når sjikanen fant sted heller. Hvis du er så hårsår er det ikke rart de synes det er artig å plukke på deg.

Hvis du hadde lest hele tråden så hadde du sett at jeg skrev det skjedde på skolen.

 

Hvem har sagt at DE PLUKKER på meg? Det er en person som kommer med grove uttalelser. Igjen ber jeg deg lese nøye igjennom tråden før du uttaler deg! Takk

Vis meg hvor det står at dette skjedde på skolen. Jeg leste faktisk tråden, men sånn som du ordlegger deg gidder jeg ikke beklage hvis jeg leste for fort. Synes heller du kan roe deg ned litt, mitt innlegg var jo et av de få som faktisk støttet deg. Enten er du et troll, eller så har du mye å hente på å jobbe med lunten din. Du virker her som en fyr som farer i taket for den minste ting, og sånne synes mobbere det er kjempeartig å erte.

Jeg siterer meg selv fra tråden: "Når man sprer særdeles grove ting om noen i skole tiden om sin klassekamerat så tror jeg nok det du. Internettmobbing tas veldig seriøst.!"

og "Etter å ha lest postene deres har jeg bestemt meg for å gå til ledelsen på skolen og sikre at han får nedsatt i oppførsel. Det er siste året på VGS så nedsatt på vitnemålet svir nok lengre en et ordentlig knyttneve slag!."

 

Jeg gjentar til det kjedelige: Det er en person som gir ut grove uttalelser, du sier hele tiden at det er masse mobbere og jeg har kort lunte. Men det er en person som sier særdeles grove ting. Du sier jeg må skrive bedre, vel du bør bruke litt lenger tid på å lese og litt mindre på skrivingen. Greit jeg ikke skriver jævlig bra, men dette er ingen norskoppgave!

Lenke til kommentar
Det var faktisk det beste du kunne gjøre. Nå har jeg ikke noen grunn til å fortsette. Synd at ikke alle plageånder gir seg så lett.

 

Tips...

 

Hvis han poster på profilen din så fjern han som venn og evt. sett profilen til "private".

Hvis han skriver dritt om deg andre steder så ignorer ham. Som vi så effektivt har demonstrert nå så funker det fett.

Han poster på sin egenprofil, legger ut bilder og masse sånt. Men det som han legger ut er linka til andre sider, så facebook er egentlig bare et mellomledd.

Lenke til kommentar
Han poster på sin egenprofil, legger ut bilder og masse sånt. Men det som han legger ut er linka til andre sider, så facebook er egentlig bare et mellomledd.

 

Synes egentlig du fortjener alt du får fra han;)

Ok MadnL, da sier vi det. Det må være noe av det dummeste jeg har lest her inne, du vet ikke engang hva jeg får fra han. Kjerpings MadnL

 

Posting in an epic thread :ph34r:

epic!

 

Huff, denne spansknerden her på forumet må være verdens største troll :)

ok greit jeg er et troll, men kan du bare være så snill å late som om jeg ikke forstår det og så si meg hva epic betyr.

Lenke til kommentar
OP betyr Original Poster. Som du sikkert hadde skjønt, det er deg.

 

Edit: Skjerpings skrives med en s i starten;)

Men du forsto hva jeg mente, bare gjør meg en tjeneste: ikke post her. Plag noen andre

 

Da sier jeg takk for meg. Takk til dere som ga meg noen gode tips. Det var dessverre som jeg fryktet mye umodne svar, men igjen takk til dere som lyttet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...