Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg må ta en fyr fordi han driver å disser meg i offentligheten (facebook) ogsånt. Jeg kan ikke ha noe av dette, han har gjort det 3 ganger nå på 2 dager. Så jeg skal ta han. . Jeg vurderer å bare kline til alt jeg har på nesa hans, han kommer ikke til å reise seg med det første da. Jeg slår raskere enn de fleste jeg kjenner, vinner alltid rekorden på sånne boksemaskiner.

 

Jeg blir så sint inne i meg. Hva kan jeg gjøre for å forhindre det umulige?

 

 

ENDRING IPOSTEN: Nå har ting endret seg litt, så før du trykker fingrene dine på tastaturet og skriver noe så les alle postene.

Endret av Spansknerden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg slår raskere enn de fleste jeg kjenner, vinner alltid rekorden på sånne boksemaskiner.

Slår du til han uforventet vil du sikkert treffe, men du må ikke tro at slåssing er som boksemaskiner ^^

 

Anywho, har du prøvd å fortelle han at du ikke takler denne "dissinga"?

Vold er ikke en god løsning på en slik konflikt. Snakk med han du.

Lenke til kommentar

Nei ass, har aldri likt personen. Siden første gang jeg så han for 3 år siden har jeg fortstått at denne personen er ond. Det er ikke bare noen slengkommentarer på facebook hvis dere tror det. Og nei jeg er ikke et troll isprins(se på profilbildet ditt, du er troll. Kan du bare ikke skriver her hvis du ikke har noe konstruktivt å si? Takk).

 

Jeg bare er drittlei han og gleden av å se hans nese brukket tenner meg.

 

Han er sikkert mye gamlere enn 14-15.., det er utrolig hvor mange flere som tror problemer kan løses med vold;)

 

Problemer kan løses med vold, men hvis du har fått 3 negative kommentarer på¨facebook tror jeg du burde prate med fyren før du slår til han.

JEg vet godt at vold ikke løser noen problemer, men han er allerede et stort problem så hvor mye verre kan det bli. Jeg kliner til han og han faller i bakken. Jeg slår til meg selv og sier det var han som startet. Det er planen

Endret av Spansknerden
Lenke til kommentar

Det og brekke neser og tenner kan høres ut som en grei løsning, men kan også gi dyre lege regninger, samt mobberen kan anmelde deg, etter det vil han mobbe deg for at du måtte betale de nye tennene hans. Mobb tilbake :p

 

edit: Okey, leste ikke planen med og slå seg selv etter på. Da er det greit.

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar
Det og brekke neser og tenner kan høres ut som en grei løsning, men kan også gi dyre lege regninger, samt mobberen kan anmelde deg, etter det vil han mobbe deg for at du måtte betale de nye tennene hans. Mobb tilbake :p

Sånn situasjonen er nå så er det lettere for han å dissa meg enn det er for meg å dissa han. Han er på hjemmebanen, han har sossene sine rundt seg.

 

Bare slå til han om du vil, men ikke kom her for å suttre når han kommer med de store vennene hans og tar deg.

Det er nettopp derfor jeg vil slå han. Når det gjelder sånn derre jeg henter han og du henter han opplegg så vinner jeg og det vet han. Men de folka jeg kan hente er ikke noe patrulje som kommer når jeg trenger hjelp. Det er så teit å tenke sånn. Voksne mennesker ordner som regel opp i ting selv. Det er meg mot han.

Lenke til kommentar
ITT

 

Internet tough guys.

ok, det der var bare nørd

 

Kan de som aldri har vært utenfor pcen sin og kun spiller spill la være og svare.

Jeg er fult klar over at å slå er en dum ting, men noen ganger det dumme så deilig.

 

ITT

 

Folk som ikke kan sette sammen setninger.

 

:tease:

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...