Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BITCH SHOW ME UR FACE SO I CAN POUND J00!!111

Helt ærlig: Å poste sånn er så nørd. DU kan like greit skrive: "Jeg prøver å være morsom på et forum fordi jeg har totalt mislykket med det alle andre steder". Bare ikke post mer er du snill.

 

Oh noez, jeg ble fornærmet, og det på internet av alle ting.

Hvordan skal jeg komme over dette :!: .

 

 

~Spansknerden~

 

post-131222-1238524513_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Voksne mennesker ordner som regel opp i ting selv.

Voksne mennesker slår ikke etter å ha blitt "disset" på Facebook. Pluss: Voksne mennesker har som regel identifikasjonspapirer.

Hvorfor drar du inn det at jeg hadde mistet mine IDer? Det er useriøst og kanskje den mest smålige hersketeknikken av dem alle.

 

Det er siste året på VGS så nedsatt på vitnemålet svir nok lengre en et ordentlig knyttneve slag!

Du er en voksen mann som hadde tenkt å slå en VGS-elev fordi han disset deg på Facebook? :!:

 

Jeg har aldri hørt maken til løgn og selvbedrag.

 

Skoleledelsen kommer forøvrig til å le av deg. De kan ikke gi noen nedsatt karakter i orden og oppførsel for noe gjort utenfor skoletid.

Når man sprer særdeles grove ting om noen i skole tiden om sin klassekamerat så tror jeg nok det du. Internettmobbing tas veldig seriøst. Alt du sier er jo bare svada!

Lenke til kommentar
BITCH SHOW ME UR FACE SO I CAN POUND J00!!111

Helt ærlig: Å poste sånn er så nørd. DU kan like greit skrive: "Jeg prøver å være morsom på et forum fordi jeg har totalt mislykket med det alle andre steder". Bare ikke post mer er du snill.

 

Oh noez, jeg ble fornærmet, og det på internet av alle ting.

Hvordan skal jeg komme over dette :!: .

 

 

~Spansknerden~

 

 

 

Ja jeg tror faktisk du ble litt fornærmet. Spansknerden er foresten et ironisk navn.

Men kan du være så snill og ikke svare mer, dine bilder gjør bare vondt verre. Og hvis du ikke tar deg nær, hvorfor svarer du hele tiden da?

Lenke til kommentar

Skolen har ikke anledning til å sette ned karakteren hans for noe han driver med på fritiden. "Vold løser ingenting" er en klisje. Vold i passe mengder har løst så mangt. Internett-drittunger kan holde på nettopp fordi sjansen for å få seg en nesestyver er minimal. Du kan gjerne kline til ham for min del, bare vit hva du risikerer.

Lenke til kommentar
Hahaha. Jævla idiot. Hvis han er tøff på Facebook så er du tøff igjen, selvom du åpenbart ikke skriver så godt, er det verdt et forsøk, det værste som kan skje er at han driter deg ut igjen, og du er tilbake til square one, så "senner du alle fålka dinne pån azz hallofifaaann"

 

Tapere ass.

Ok, har ikke du et spill du skal spille?

 

I only play yo moma, biaaatch.

Lenke til kommentar
Skolen har ikke anledning til å sette ned karakteren hans for noe han driver med på fritiden. "Vold løser ingenting" er en klisje. Vold i passe mengder har løst så mangt. Internett-drittunger kan holde på nettopp fordi sjansen for å få seg en nesestyver er minimal. Du kan gjerne kline til ham for min del, bare vit hva du risikerer.

Ok, regner med at du er forumets: "veteran". Men skal fortelle deg at dette ikke skjedde i fritiden, men i timen på skolen. Internettmobbing tas svært seriøst og jeg skal love deg at skolen vil se alvorlig på dette. Men greit jeg ville først slå han og kom frem til at jeg skulle prøve og ordne det verbalt. Det er vel feil det også

Lenke til kommentar
Når man sprer særdeles grove ting om noen i skole tiden om sin klassekamerat så tror jeg nok det du. Internettmobbing tas veldig seriøst. Alt du sier er jo bare svada!

Kan du komme med eksempler på hva han har sagt eller gjort?

 

Det er rimelig vanskelig å ta deg seriøst når du forteller om at en har kommentert deg på Facebook.

Lenke til kommentar
Hahaha. Jævla idiot. Hvis han er tøff på Facebook så er du tøff igjen, selvom du åpenbart ikke skriver så godt, er det verdt et forsøk, det værste som kan skje er at han driter deg ut igjen, og du er tilbake til square one, så "senner du alle fålka dinne pån azz hallofifaaann"

 

Tapere ass.

Ok, har ikke du et spill du skal spille?

 

I only play yo moma, biaaatch.

Mulig det men morra di er bedre

Lenke til kommentar
BITCH SHOW ME UR FACE SO I CAN POUND J00!!111

Helt ærlig: Å poste sånn er så nørd. DU kan like greit skrive: "Jeg prøver å være morsom på et forum fordi jeg har totalt mislykket med det alle andre steder". Bare ikke post mer er du snill.

 

Oh noez, jeg ble fornærmet, og det på internet av alle ting.

Hvordan skal jeg komme over dette :!: .

 

 

~Spansknerden~

 

 

 

Ja jeg tror faktisk du ble litt fornærmet. Spansknerden er foresten et ironisk navn.

Men kan du være så snill og ikke svare mer, dine bilder gjør bare vondt verre. Og hvis du ikke tar deg nær, hvorfor svarer du hele tiden da?

 

Når jeg ser et emne med tittelen "Skal ta en fyr" som deretter fortsetter med:

"Jeg må ta en fyr fordi han driver å disser meg i offentligheten (facebook)"

 

da ler jeg så hardt at jeg nesten detter ut av kontorstolen (bokstavelig talt).

 

Klarte derfor ikke å la være å kommentere. Jeg svarer fordi jeg kjeder meg. Ingenting på tv, ingen spill å spille, ikkeno å lese på, og drittvær ute så jeg orker ikke å dra på trening der jeg pleier å PUMPE JERN SLIK AT JEG KAN TA FOLK :!: .

Lenke til kommentar

Prat med han sammen med noen lærere. Det fikk slutt på en bolerjævel som skulle yppe med meg hele tiden på VGS (truet meg på skolen, pluss at han fløy på meg midt i byen en gang)

 

 

 

 

 

Edit: Fikk IKKE juling altså. Endte med at jeg holdt på å daue av latter, og han stakk (ganske så fornærmet)

Endret av Northern
Lenke til kommentar
Jeg sa da ingenting galt, ingenting for å angripe deg, så hvorfor tonen? Ikke sa du noe om hvor eller når sjikanen fant sted heller. Hvis du er så hårsår er det ikke rart de synes det er artig å plukke på deg.

Hvis du hadde lest hele tråden så hadde du sett at jeg skrev det skjedde på skolen.

 

Hvem har sagt at DE PLUKKER på meg? Det er en person som kommer med grove uttalelser. Igjen ber jeg deg lese nøye igjennom tråden før du uttaler deg! Takk

Lenke til kommentar
Kom heller med forslag til trådstarter om hvordan han skal fikse situasjonen.

Fremfor å faktisk disse han selv. Og trådstarter: Du kan prøve å være litt høfligere du også.

Ingen her som disser meg, de kjenner meg jo ikke engang!

 

Nettopp det som gjør internett-dissing så utrolig kult.

Ingen kan pounde disseren midt i setningen.

Lenke til kommentar
BITCH SHOW ME UR FACE SO I CAN POUND J00!!111

Helt ærlig: Å poste sånn er så nørd. DU kan like greit skrive: "Jeg prøver å være morsom på et forum fordi jeg har totalt mislykket med det alle andre steder". Bare ikke post mer er du snill.

 

Oh noez, jeg ble fornærmet, og det på internet av alle ting.

Hvordan skal jeg komme over dette :!: .

 

 

~Spansknerden~

 

 

 

Ja jeg tror faktisk du ble litt fornærmet. Spansknerden er foresten et ironisk navn.

Men kan du være så snill og ikke svare mer, dine bilder gjør bare vondt verre. Og hvis du ikke tar deg nær, hvorfor svarer du hele tiden da?

 

Når jeg ser et emne med tittelen "Skal ta en fyr" som deretter fortsetter med:

"Jeg må ta en fyr fordi han driver å disser meg i offentligheten (facebook)"

 

da ler jeg så hardt at jeg nesten detter ut av kontorstolen (bokstavelig talt).

 

Klarte derfor ikke å la være å kommentere. Jeg svarer fordi jeg kjeder meg. Ingenting på tv, ingen spill å spille, ikkeno å lese på, og drittvær ute så jeg orker ikke å dra på trening der jeg pleier å PUMPE JERN SLIK AT JEG KAN TA FOLK :!: .

7

 

Drittvær? :-/

 

Er overskyet her ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...