Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så det var kommet 2 nye lab series snuser. The Lab 22 slim white mint og The Lab 24 slim white mint licorice, begge med xylitol.

 

 

@Fenrisúlfr: Kan jo prøve The lab 07 (18mg nikotin), eventuelt 06 (20mg nikotin) om du tåler at det ikke er white

Jeg prøvde Lab 22 med Xylitol den var veldig god, skal prøve 24 neste gang

Lenke til kommentar

 

 

Man må jo kjöpe tobakken i Sverige???

jaha , vell nå bor neppe hele norge slik til at vi kan reise over kun for dette , og må leve med utvalget i lokalbutikkene
De fleste på diskusjon.no bor vel i Oslo, men klart skjønner om folk bor i Bergen.

 

kongen av seriøsitet skjønner jeg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om man bor i Oslo så lønner det seg knapt å reise til sverige for å handle. Ihvertfall hvis man holder seg innenfor kvoten og ikke deler reiseutgifter med venner ved å kjøre sammen.

 

Det går buss, det koster ikke all verden og jeg vet ikke hvor mye dere snuser, men for meg så tror jeg det holder med en rull 10 bokser pluss minus i mnd.

 

Tar man så en slik busstur, det finnes spesielle busser man kan melde seg på, og så kan man jo handle mat og eventuell drikke også. Jeg tror ikke noen av dere vet hvor mye billigere kjött og tobakk er i Sverige iforhold til Oslo. Det er ofte dobbelt så billig,

 

Jeg betaler 189kr måneden for LD porsjon, jeg synes det er en helt ok billigsnus. Det koster fersk snus med utgang i Desember på Öob Nordby.

 

Hvor mye betaler så dere i Oslo for snusen i mnd? Hvor mye koster en sånn bussturpakke? Jeg vet ikke kanskje 3-400kr totalt?

 

 

Edit eventuelt kunne dere dratt til Sandefjord og kjört Fjordline gratis til Strömstad, det er gratis tur-retur om man melder seg inn i Fjordclub som også er gratis.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Thunder, Phantom eller Offroad? Vurderer å bestille 1 rull med løssnus ifra søerensen.

 

Bruker kun Thunder Coolmint og Thunder Ultra Raspberry selv (i porsjon) , mine personlige favoritter. I løs er Thunder Frosted helt konge, spesielt hvis den er blandet med General Løs.

 

de er helt greie , men det er jo billig snus merker så føler ikke prisen i norge helt passer de er jo samme pris som all annen snuns . og den ultra sterk snusen følte som hjerteinfakt på box 

 

Kommer straks en snus som er dobbelt så sterk som Thunder Ultra i noen butikker. Den er definitivt noe for seg selv.

Lenke til kommentar

 

Noen som har erfaring med Thunder, Phantom eller Offroad? Vurderer å bestille 1 rull med løssnus ifra søerensen.

 

Bruker kun Thunder Coolmint og Thunder Ultra Raspberry selv (i porsjon) , mine personlige favoritter. I løs er Thunder Frosted helt konge, spesielt hvis den er blandet med General Løs.

 

de er helt greie , men det er jo billig snus merker så føler ikke prisen i norge helt passer de er jo samme pris som all annen snuns . og den ultra sterk snusen følte som hjerteinfakt på box 

 

Kommer straks en snus som er dobbelt så sterk som Thunder Ultra i noen butikker. Den er definitivt noe for seg selv.

 

høres ut som noe jeg skal holde meg unna , fikk super høy puls av ultra 

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har erfaring med Thunder, Phantom eller Offroad? Vurderer å bestille 1 rull med løssnus ifra søerensen.

 

Bruker kun Thunder Coolmint og Thunder Ultra Raspberry selv (i porsjon) , mine personlige favoritter. I løs er Thunder Frosted helt konge, spesielt hvis den er blandet med General Løs.

 

de er helt greie , men det er jo billig snus merker så føler ikke prisen i norge helt passer de er jo samme pris som all annen snuns . og den ultra sterk snusen følte som hjerteinfakt på box 

 

Kommer straks en snus som er dobbelt så sterk som Thunder Ultra i noen butikker. Den er definitivt noe for seg selv.

 

høres ut som noe jeg skal holde meg unna , fikk super høy puls av ultra 

 

Siberia er navnet, stay away :) , merket selv en pulsstigning, selv om thunder ultra på 22mg/g er førstevalget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...