Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker en boks porsjon om dagen (av og til det er 3-4 igjen når jeg  går og legger meg, disse sparer jeg til jeg har 5-6 sånne også har jeg plutselig en helt ny bonusboks.

 

Har dog de siste ukene fantasert mye om å slutte, det skal jo ikke være noe problem er somregel konklusjonen min. Problemet med den rasjonaliseringen er jo at jeg alltid har en pris i overleppa mens jeg tenker på dette, fordi hver gang jeg går 1-2 timer uten snus begynner det brygge seg opp en slags panikk igjennom hele kroppen.

 

Unnskyldingen til meg selv de siste månedene har vært at jeg må ha en slags smukk i kjeften mtp. hvor ofte jeg jobber 15-20 timersskift gjerne på ugunstige tidspunkt mellom fredag 15:00 og søndagskvelden, før det selvfølgelig er jobb igjenn på mandag.

Stresser jo adskillig mindre med en liten pris i overleppa noe som gjør livet lettere. (Men så er jo dette fordi jeg er avhengig?!?)

Lenke til kommentar

Bruker en boks porsjon om dagen (av og til det er 3-4 igjen når jeg  går og legger meg, disse sparer jeg til jeg har 5-6 sånne også har jeg plutselig en helt ny bonusboks.

 

Har dog de siste ukene fantasert mye om å slutte, det skal jo ikke være noe problem er somregel konklusjonen min. Problemet med den rasjonaliseringen er jo at jeg alltid har en pris i overleppa mens jeg tenker på dette, fordi hver gang jeg går 1-2 timer uten snus begynner det brygge seg opp en slags panikk igjennom hele kroppen.

 

Unnskyldingen til meg selv de siste månedene har vært at jeg må ha en slags smukk i kjeften mtp. hvor ofte jeg jobber 15-20 timersskift gjerne på ugunstige tidspunkt mellom fredag 15:00 og søndagskvelden, før det selvfølgelig er jobb igjenn på mandag.

Stresser jo adskillig mindre med en liten pris i overleppa noe som gjør livet lettere. (Men så er jo dette fordi jeg er avhengig?!?)

 

den eneste måten å slutte på, det er å faktisk bestemme seg for å slutte. det er jævlig de første 3 dagene, og så etter 2 uker tenker du nok ikke så mye over det lenger. 

Lenke til kommentar

Virker som om jeg har et problem ja, med min hele boks om dagen.. Ikke pga avhengigheten, men siden jeg ikke kjøper snus fra sverige blir dette en relativt dyr affære :p

 

Slutte? Jeg? Aldri! Det er tross alt en av de gledene jeg har her i livet, gidder ikke bryet med å slite meg gjennom en avslutnings-prosess jeg ikke er det spor interessert i..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...