Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i Odens Extreme Cold Portion?

Var i Gøteborg i sommer og prøvde denne for første gang, og har aldri funnet noen jeg liker bedre. den var så sykt god!

Tviler veldig på at den finnes i Norge, eller er det noen som vet?
Skal til Charlottenberg snart og håper virkelig den er å finne der, men har ei venninne som var der i januar uten å finne den.

 

im desperate.. haha. håper noen kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i Odens Extreme Cold Portion?

Var i Gøteborg i sommer og prøvde denne for første gang, og har aldri funnet noen jeg liker bedre. den var så sykt god!

Tviler veldig på at den finnes i Norge, eller er det noen som vet?

Skal til Charlottenberg snart og håper virkelig den er å finne der, men har ei venninne som var der i januar uten å finne den.

 

im desperate.. haha. håper noen kan hjelpe meg :)

kansje her http://www.walhalla.no/advanced_search_result.php?keywords=+Odens&search_in_description=1&x=0&y=0

Lenke til kommentar

Avgift på snus er uansett idioti da det ikke er närheten like skadelig som röyk. Tvertimot er det ofte sånn folk slutter å röyke ved siden av elsigg.

 

Selv snuser jeg, og er fornöyd med det, en sjelden gang röyker jeg også Sigar....

 

 

Har ingenting å si for min del nå da jeg bor i Sverige, i Sverige som er snusfornuftens hjemland så er Snus regnet som forbruksvare, og ikke regulert med toll... annet enn totalbelöpet av penger du kan handle for.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Hvor mange snus er det i en boks med The Lab Fresh Mint? Trenger svar fort, har en diskusjon med noen homies

Ganske sikker på at det er 24stk :)

 

tror det kan være noen få unntak med enten 23 eller 25 i boksen, men det er bare når produsenten gjør en liten feil. :) håper dere finner ut av diskusjonen.

Lenke til kommentar

 

 

Hvor mange snus er det i en boks med The Lab Fresh Mint? Trenger svar fort, har en diskusjon med noen homies

Ganske sikker på at det er 24stk :)

 

tror det kan være noen få unntak med enten 23 eller 25 i boksen, men det er bare når produsenten gjør en liten feil. :) håper dere finner ut av diskusjonen.

 

Han hadde minst 25 i boksen, da vi tror noen kan ha tatt 1, og han tok en selv og det nå er 24 i boksen. Hender det noen gang at boksene er uten sånn tape som holder boksen igjen? Boksen var allerede åpnet da han fikk boksen, og det er derfor vi tror noen kan ha tatt en.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvor mange snus er det i en boks med The Lab Fresh Mint? Trenger svar fort, har en diskusjon med noen homies

Ganske sikker på at det er 24stk :)

 

tror det kan være noen få unntak med enten 23 eller 25 i boksen, men det er bare når produsenten gjør en liten feil. :) håper dere finner ut av diskusjonen.

 

Han hadde minst 25 i boksen, da vi tror noen kan ha tatt 1, og han tok en selv og det nå er 24 i boksen. Hender det noen gang at boksene er uten sånn tape som holder boksen igjen? Boksen var allerede åpnet da han fikk boksen, og det er derfor vi tror noen kan ha tatt en.

Det at denne tapen som dere snakker om ikke var der kan skje når varen blir fraktet til butikken, så jeg tviler sterkt på at noen har tatt av den.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvor mange snus er det i en boks med The Lab Fresh Mint? Trenger svar fort, har en diskusjon med noen homies

Ganske sikker på at det er 24stk :)

 

tror det kan være noen få unntak med enten 23 eller 25 i boksen, men det er bare når produsenten gjør en liten feil. :) håper dere finner ut av diskusjonen.

 

Han hadde minst 25 i boksen, da vi tror noen kan ha tatt 1, og han tok en selv og det nå er 24 i boksen. Hender det noen gang at boksene er uten sånn tape som holder boksen igjen? Boksen var allerede åpnet da han fikk boksen, og det er derfor vi tror noen kan ha tatt en.

Det at denne tapen som dere snakker om ikke var der kan skje når varen blir fraktet til butikken, så jeg tviler sterkt på at noen har tatt av den.

 

Den er grei. Tusen takk for raskt svar! Setter stor pris på det. Ha en god dag videre. :wee:

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Hvor mange snus er det i en boks med The Lab Fresh Mint? Trenger svar fort, har en diskusjon med noen homies

Ganske sikker på at det er 24stk :)

 

tror det kan være noen få unntak med enten 23 eller 25 i boksen, men det er bare når produsenten gjør en liten feil. :) håper dere finner ut av diskusjonen.

 

Han hadde minst 25 i boksen, da vi tror noen kan ha tatt 1, og han tok en selv og det nå er 24 i boksen. Hender det noen gang at boksene er uten sånn tape som holder boksen igjen? Boksen var allerede åpnet da han fikk boksen, og det er derfor vi tror noen kan ha tatt en.

Det at denne tapen som dere snakker om ikke var der kan skje når varen blir fraktet til butikken, så jeg tviler sterkt på at noen har tatt av den.

 

Den er grei. Tusen takk for raskt svar! Setter stor pris på det. Ha en god dag videre. :wee:

 

Ingen problem :) hvor lenge har du snust aktivt? ha en god dag videre du og :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som vet om en snus som ligner på nick and johnny crushed ice smaksmessig? Helst white. Elsker virkelig smaken, men det er så dumt at posene er så store, skulle ønske det fantes en crushed ice slim white x)

Jeg hadde samme utfordrig, jeg prøvde meg igjennom flere snusvarianter og jeg kom frem til at Lab nr 12 var den mint smaken som lignet mest på nick and johnny crushed ice smaksmessig. Lab 12 er slim og white med søt mint selv om smaken ikke er like sterk som N&J.

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om en snus som ligner på nick and johnny crushed ice smaksmessig? Helst white. Elsker virkelig smaken, men det er så dumt at posene er så store, skulle ønske det fantes en crushed ice slim white x)

Jeg hadde samme utfordrig, jeg prøvde meg igjennom flere snusvarianter og jeg kom frem til at Lab nr 12 var den mint smaken som lignet mest på nick and johnny crushed ice smaksmessig. Lab 12 er slim og white med søt mint selv om smaken ikke er like sterk som N&J.

 

Ja, jeg har prøvd den - den er grei da :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om en snus som ligner på nick and johnny crushed ice smaksmessig? Helst white. Elsker virkelig smaken, men det er så dumt at posene er så store, skulle ønske det fantes en crushed ice slim white x)

 

Snakket med en som jobbet i general norge(?), ihvertfall solgte han general. De har noen nye modeller ved navnet G1-2-3 osv, jeg kjøpte en med lakris-mint og en med mint. Fin snus, den kan du jo prøve. Det er mulig dette har eksistert lenge altså, jeg har ikke fulgt med i snusgamet. Måten han selgeren la det frem på tilsa at det var et nytt produkt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei!

 

Er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i Odens Extreme Cold Portion?

Var i Gøteborg i sommer og prøvde denne for første gang, og har aldri funnet noen jeg liker bedre. den var så sykt god!

Tviler veldig på at den finnes i Norge, eller er det noen som vet?

Skal til Charlottenberg snart og håper virkelig den er å finne der, men har ei venninne som var der i januar uten å finne den.

 

im desperate.. haha. håper noen kan hjelpe meg :)

Sent svar men dog. walhalla.no har den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...