Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor man får kjøpt Granit snus nå? har vert på alle butikkene i nærområdet som solgte dem for 2 år siden, men nå er det ingen som har hørt om det. lurer på om den er tatt fra markedet? 
Granit var jo også ca 15kr billigere pr boks ifht. resten av de populære merkene. 

Lenke til kommentar

 

Jeg har fått vite at der fortsatt er fem bokser General Kardus 2015 til salgs i norge.. let the games begin!

Her har jeg funnet til deg allerede http://tobakksorensen.no/produkt/general-kardus-leveres-november-2015/ 

 

Var visst litt flere der ute enn jeg fikk info om :)

 

 

Noen som vet hvor man får kjøpt Granit snus nå? har vert på alle butikkene i nærområdet som solgte dem for 2 år siden, men nå er det ingen som har hørt om det. lurer på om den er tatt fra markedet? 

Granit var jo også ca 15kr billigere pr boks ifht. resten av de populære merkene. 

Ikke i norge hvertfall.. British American Tobacco, importøren i norge, har den ikke i sortimentet lengre.. er særdeles lite snus de har nå for tiden

  • Liker 1
Lenke til kommentar

noen som har erfaring med pure nordic , nettsiden deres er jo helt jall og har ca null info , jeg skjønner at man skal tilsette vann selv og at refill posene er billigst , er det så at man får med en tom boks man fyller og så har i litt vann ?

 

btw så er http://billig-snus.no/ca 100 kroner billigere på refill pakken enn tobakskompagniet .

 

EDIT: og begge skal ha 150 kr i frakt , seriøst det koster ikke mere en 56-60 kr og sende 120gram med snus , kan bare glemme at jeg handler noe med sånne fraktpriser 

Endret av Mato
Lenke til kommentar

Hm, apropos det å handle snus på nett! Eg har aldri gjort det sjølv, og sist eg høyrte snakk om det var for type 5 år sidan. Det blir ikkje stoppa i posten eller noko? Og kva sider fins eigentleg? 

egenimport funker ikke pga det ikke er norsk merking på boksen og det er de veldig strenge på , men det finnes flere norske butikker som selger snus på nett .

Lenke til kommentar

noen som har erfaring med pure nordic , nettsiden deres er jo helt jall og har ca null info , jeg skjønner at man skal tilsette vann selv og at refill posene er billigst , er det så at man får med en tom boks man fyller og så har i litt vann ?

 

btw så er http://billig-snus.no/ca 100 kroner billigere på refill pakken enn tobakskompagniet .

 

EDIT: og begge skal ha 150 kr i frakt , seriøst det koster ikke mere en 56-60 kr og sende 120gram med snus , kan bare glemme at jeg handler noe med sånne fraktpriser 

Jeg syntes Pure Nordic Mint og Melon var god. Bokser, that is

Lenke til kommentar

Noen som vet om steder i Bergen sentrum som selger Blå løssnus? En av mine desiderte favoritter, men prisene på Sørensen er litt i drøyeste laget. Skulle gjerne funnet den til vanlig løs-pris(90kr) på en matbutikk eller så.

British American Tobacco (blå løssnus) sitt sortiment baserer seg mest på dagligvarebutikker. Nå for tiden er det mest spesialforretninger som ,ja, Sørensen som fører denne snusen grunnet dårlig salg i vanlige butikker. Den ligger vel under kategorien "du skal være heldig hvis du finner den på Kiwi".

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om steder i Bergen sentrum som selger Blå løssnus? En av mine desiderte favoritter, men prisene på Sørensen er litt i drøyeste laget. Skulle gjerne funnet den til vanlig løs-pris(90kr) på en matbutikk eller så.

British American Tobacco (blå løssnus) sitt sortiment baserer seg mest på dagligvarebutikker. Nå for tiden er det mest spesialforretninger som ,ja, Sørensen som fører denne snusen grunnet dårlig salg i vanlige butikker. Den ligger vel under kategorien "du skal være heldig hvis du finner den på Kiwi".

 

 

Jepp har merket det. Saumfarte Oslo Øst en gang i tiden, og fant den da kun på Rema 1000 på Bjørndal/Bjørnholt. Har ikke orket å ta samme leterunden her i Bergen enda, hehe.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet om steder i Bergen sentrum som selger Blå løssnus? En av mine desiderte favoritter, men prisene på Sørensen er litt i drøyeste laget. Skulle gjerne funnet den til vanlig løs-pris(90kr) på en matbutikk eller så.

British American Tobacco (blå løssnus) sitt sortiment baserer seg mest på dagligvarebutikker. Nå for tiden er det mest spesialforretninger som ,ja, Sørensen som fører denne snusen grunnet dårlig salg i vanlige butikker. Den ligger vel under kategorien "du skal være heldig hvis du finner den på Kiwi".

 

 

Jepp har merket det. Saumfarte Oslo Øst en gang i tiden, og fant den da kun på Rema 1000 på Bjørndal/Bjørnholt. Har ikke orket å ta samme leterunden her i Bergen enda, hehe.

 

Hvordan er prisen på Sørensen? Kan umulig være på samme nivå som her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...