Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser virkelig ikke hvorfor man skal samle på snusbokser eller snusetiketter. Ikke er det så mange forskjellige bokser og snusbokser selgest vel stortsett kun i Norge og Sverige. Men med mynter og frimerker er det et mye større potensial til å finne spesielle utgaver og forskjellige lands valuta evt frimerker. Så det er jo noe helt annet å samle på mynter/frimerker en en plastikboks fult av snusrester. Men det er jo min mening.

Lenke til kommentar

Hvorfor samle på mynter? Hvorfor samle på frimerker?

Poenget med å samle på mynter er ikke å ha x antall 1-kroninger fra 2002. Poenget med å samle på mynter er å få tak i sjeldne mynter.

Det samme gjelder frimerker. Man er ikke frimerkesamler bare man kjøper en rull med Åge Aleksandersen-frimerker på posten og tar vare på dem. Du har derimot en samling av helt vanlige snusbokser som ikke er av noen verdi eller historisk interesse (med mindre du liker å dokumentere om du snuste mest General eller Skruf).

Lenke til kommentar

Jeg samler på snusbokser fordi de skal visst inneholde gull, så tenkte å smelte de når jeg har samlet nok slik at jeg får en liten gullklump!

 

Langtidsprosjekt. Jeg samlet 750 snusbokser (en annenhver dag ca i snitt, fire år), og klumpen jeg fikk var bare verdt rundt 2000 kr. Gitt meg nå, for å si det sånn :p

Lenke til kommentar

Husker før, at man kunne samle tomme snusbokser av General å sende inn, så fikk man snubokser i sølv eller gull hos dem.

I dag ser jeg ingen vits til å samle på søppla..

 

2 dager uten snus nå i det heletatt, å det går veldig fint :) Annbefaler alle som har ønske om å slutte om å prøve.

 

Hadde vert artig om de prøvde det igjen, kunne gjerne ha tenkt meg en fancy snusboks istedet for den stygge plastikk boksen som er nå :p

Lenke til kommentar

Hei, big news :)

 

Noen som har fått testet snusen "12" ? (i 01 02 05 07 serien)

 

Minner om Skruf Slim/Fresh (White Portion) bare mye sterkere og mye bedre.

 

Er ennå ikke i salg i norge/sverige, men når den kommer anbefaler jeg at folk prøver.

 

Venter selv spent på at denne skal komme i butikkene.

Lenke til kommentar

Hei, big news :)

 

Noen som har fått testet snusen "12" ? (i 01 02 05 07 serien)

 

 

Minner om Skruf Slim/Fresh (White Portion) bare mye sterkere og mye bedre.

 

Er ennå ikke i salg i norge/sverige, men når den kommer anbefaler jeg at folk prøver.

 

Venter selv spent på at denne skal komme i butikkene.

 

Jepp, prøvde den i går. De selger den på "YX" her i Stavanger.

 

De har også fått inn to andre typer jeg aldri har sett før. Nick and Johnny Crushed Ice White Portion og "Nord 66", som er laget av Skruf. Smakte en blanding av lakris og mint.

post-282460-0-25178600-1359325846_thumb.jpg

Endret av Snuseren95
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

You beat me to it, har også kjøpt den Nord 66 Nordic Breeze strong portion.

De hadde forøvrig en white vanlig og en white strong fra samme "merke" der jeg var å handlet.

Lenke til kommentar

Har dere tips til snus, som ikke renner, smaker ikke drit som N&J Radical Red? 07, 06 og general har jeg prøvd som jeg ikke likte.

 

Edit; Må lett skaffes på Kiwi, Rimi, Meny osv.

 

Hei, big news :)

 

Noen som har fått testet snusen "12" ? (i 01 02 05 07 serien)

 

Minner om Skruf Slim/Fresh (White Portion) bare mye sterkere og mye bedre.

 

Er ennå ikke i salg i norge/sverige, men når den kommer anbefaler jeg at folk prøver.

 

Venter selv spent på at denne skal komme i butikkene.

Kjøpte den på Rimi her om dagen. Helt greit, smaker mint som FW, men renner fortere og er mer ubehagelig når den renner. Men den funker den.

Endret av Marijuana
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...