Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

Har et spørsmål. Vet ikke om det har blitt stilt før, men er jo over 500 sider, så lite fristende å lete igjennom alle.

Det jeg lurer på er om nettsteder som selger snus er strenge på aldersgrenser? Tenkte å kjøpe meg et Spendon-kort for å bestille litt billig snus fra nettet, tenker da på Northerner.com eller msorensen.no. Men vil jeg få problemer med å motta de da, eller vil dette gå greit? :)

 

Mvh Whisplash

Lenke til kommentar

Kjøpte denne i dag. Fantastisk god snus! Lukter og smaker sitron, og boksen er jo ikke noe annet enn nydelig. Anbefales'

 

"Tobacco from Cuba, water from Norway, made in Sweden".

Ser ikke noe bilde, men jeg tipper dette er Montecristo pga av teksten.

 

Og sannelig hadde jeg riktig òg :tease: Ikke så vanskelig egentlig. God snus, men foretrekker Romeo & Julietta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke noe bilde, men jeg tipper dette er Montecristo pga av teksten.

 

Og sannelig hadde jeg riktig òg :tease: Ikke så vanskelig egentlig. God snus, men foretrekker Romeo & Julietta.

 

Tror det blir en snus jeg kjøper en gang i blant.

 

Hvordan er Romeo & Julietta? Lyst til å skrive en liten minianmeldelse? :-)

Lenke til kommentar

Heisann!

Har et spørsmål. Vet ikke om det har blitt stilt før, men er jo over 500 sider, så lite fristende å lete igjennom alle.

Det jeg lurer på er om nettsteder som selger snus er strenge på aldersgrenser? Tenkte å kjøpe meg et Spendon-kort for å bestille litt billig snus fra nettet, tenker da på Northerner.com eller msorensen.no. Men vil jeg få problemer med å motta de da, eller vil dette gå greit? :)

 

 

Mvh Whisplash

 

Nå har jeg da ikke prøvd dette, men tipper at det ikke går ann å få den igjennom tollen uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...