Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bli gammel nok da, vi har ikke lov å hjelpe deg til å bryte loven.

 

Holdt meg borte fra snus i tre uker nå. :)

 

Hjelpe meg til å bryte loven? Jeg spør bare om hvor de selger Kardus i Stavanger, ikke om dere kan bryte dere inn i butikken og stjele til meg. Dessuten er det ikke ulovlig å kjøpe når du er under 18, bare selge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
- Spør ikke etter råd om hvordan du kan bryte norsk lov i denne tråden. Med andre ord, er du under 18år, finn tips på hvordan du får sneket til deg en snusboks andre steder enn denne tråden. Er du under 18år og har fått kjøpt snus, ikke skryt av det i tråden. Innlegg av nevnte typer vil bli rapportert.
Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Ikke i det hele tatt, fikk gleden av å lage mitt eget, min egen smak, og jeg fikk mer ferdig snus for halvparten av pengene som går til en vanlig boks som du ser i beskrivelsen på videoen :)

 

EU skal prøve å stoppe snusen, da må man kunne "survival" skills vettu ;)

Ser jo at det er moro, jeg har liten ide hva det koster for rulletobakk, trodde bare det var billigere for en boks snus enn, 2 pakker med rullings.

 

Skal en rask tur til Svinesund/Nordby imorgen, vet dere hvilke typer longcut som er mulig å finne?

 

Bare for å svare på mitt eget spørsmål så fant jeg ingen longcut snus på svinesund/nordby, og tror jeg var innom alle stedene dem solgte snus.

Lenke til kommentar

Ser jo at det er moro, jeg har liten ide hva det koster for rulletobakk, trodde bare det var billigere for en boks snus enn, 2 pakker med rullings.

 

Hvis du hadde lest teksten på videoen, så ser du at det står 40 gram med tobakk på oppskriften, det vil si to x 20 gram tobakk pakker som jeg hadde der.. Skjønner jo nå hvorfor jeg får så mange spm når ingen leser ingrediensene? Har til og med fått spm om hvor man kjøper vanlig bordsalt..

 

Hvor mye er det i en petterøes? 45 gram? Det vil si at du får rundt 3 bokser snus på en pakke... Jeg fikk 2.5 av 40 gram rulletobakk..

 

Lettere å lage long cut med rulletobakk også fordi tobakken er ferdigstrimlet.. Men hey, hver sin smak :)

Endret av Tanketrekker
Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd/brukt nikotinfri snus over lengre tid?

 

Har kjøpt meg leilighet og får et byks på 13k i faste utgifter/mnd til sommeren så er fast bestemt på at jeg må slutte å snuse. Pr. dags dato går det vel ca. 2000 kr/mnd på snus og det er penger jeg ikke lenger kommer til å ha råd til å sløse vekk.

 

Hvilke merker er best? Og jeg husker å ha lest for noen år siden om noen skrekkhistorier med folk som gikk over til nikotinfri snus og fikk tannkjøttet fullstendig ødelagt. Er det relevant lenger, eller har dette blitt "fikset"?

 

Ser jo at disse boksene koster så lavt som rundt 20 kr i sverige, så uansett om jeg klarer å slutte å snuse eller ikke, så blir det jo en betydelig senkning av utgifter med 600 kr mnd vs. 2000 kr.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...