Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei

jeg snuser egentlig ikke men har fortsatt noen spørsmål i forhold til det og ting jeg lurer på..

jeg Prøvde en snus her om dagen, En skruf original white. pose snus.

Lukta av den er helt for jævlig og smaken enda verre. Var ikke mange minuttene jeg gadd å ha den inne.

Har prøvd et par andre snus før av venner som har vært en litt annen type, som har vært bedre, om jeg husker riktig, men anywyas. Noen som snuser skruf original white her? eller er det flere som ikke liker den? litt snakk rundt dette..

Lenke til kommentar

Tenkte å prøve meg på løssnus, vet ikke helt hvordan man baker så må være lett å bake den. Tenkte kanskje å kjøpe Røda Lacket? Men har også hørt mye bra om ettan, noen som kan hjelpe en stakkars nybegynner? :)

 

RL baker seg selv. Ettan er kjempegod, men her må du bake litt selv :) Uansett ikke noe problem, du fikser det ganske greit etter ei stund. Trenger jo ikke å være helt hundreogti prosents bakverk hver gang :)

Lenke til kommentar

hva slags snus anbefales for de som aldri har snuset no særlig før? og går det fint å starte med bakesnus som første gang?

Putt det i leppa og bli vandt med det. Starten kan for noen være litt vanskelig siden det er sterkt, så jeg anbefaler general løs eller skruf original porsjon. Selv startet jeg med bleiesnus og gikk over til løs etterhvert.

 

Bare ikke gjør som kompisen min som med jomfruen tok 4 Thunder Frost-porsjon i leppa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hva slags snus anbefales for de som aldri har snuset no særlig før? og går det fint å starte med bakesnus som første gang?

 

Har hørt at Mocca også er fin nybegynner snus. :) Fåes med Lakris og mint, etter det jeg har fått med meg. Det som er flott med disse er at de er i mini versjon. Så det gjør ikke like vondt i ta opp i leppa når du ikke har opparbeidet deg snuslomme enda. :) Selv startet jeg med Catch Eucalyptus.

Lenke til kommentar

Hei, har snust i over et år nå, og har prøvd det meste. Snuser for tiden 02.

 

Jeg lurer på om noen kan anbefale meg minst 3 Slim/Long snusmerker. Bør naturligvis være over 10 mg/g nikotin.

 

Takk!

Henger meg på denne, jeg bruker skruf slim fresh white med 8mg, selvom det ikke er det sterkeste kjenner jeg nikotinet veldig, smaker også digg! Også General extra strong long elns tror jeg den andre heter, er drittsterk 14 mg og en av mine favoriter, liker dessverre ikke smaken så veldig :/

Lenke til kommentar

Jeg starta med løs, og det var null stress. Begynner du med løs, går du aldri over til porsjon - det er sikkert og visst - samt at du får mye mer igjen for boksen da det er dobbelt så mye snus i en løsboks som en porsjonsboks.

 

Av løssnuss anbefaler jeg å starte med general løs, ettan eller grovsnus. Ikke Røda Lacket selv om den er enklere å bake - men til gjengjeld tror jeg ikke den smaker godt for begynnersnusere.

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Jeg har nå laget en ny snusside for de som er intr i dette! Det blir en forumside for alle som er intr i å lage sin egen snus.. Man trenger jo kun tobakk, vann og salt.. Har fått mye pågang etter videoen min på youtube, så jeg lagde likegodt en nettside for de som er intr i dette! www.makeyourownsnus.info

 

Her kommer jeg (og forhåpentligvis andre) til å legge ut oppskrifter, tobakkpriser, videoer etc etc som hanler om å lage sin egen snus på kjøkkenet.. Har nettopp handlet inn 2.5 kilo tobakk som blir til ca 5 kilo snus, og skal legge ut hele oppskriften min i jula :)

 

God jul!

Endret av Tanketrekker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...