Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjøpt Skurf nord 66. Selvom den ikke var white rant den ikke noe særlig, siden jeg er ganske fersk ( snust i 6mnd ) syns jeg at den var god og sterk. Dessutten var boksen kul (Y) . Kjøpte også "12" men jeg rakk bare og ta 2 av den før en dritt på skolen stjal den :( Men syns den smakte litt lite sammenlignet med fresh white. KJøpte også en skruf slim tranebær- Smakte godt men altfor svak:( rett og slett kosesnus. Neste jeg kjøper blir kanskje NJ chrushed ice white:)

Lenke til kommentar

Har kjøpt Skurf nord 66. Selvom den ikke var white rant den ikke noe særlig, siden jeg er ganske fersk ( snust i 6mnd ) syns jeg at den var god og sterk. Dessutten var boksen kul (Y) . Kjøpte også "12" men jeg rakk bare og ta 2 av den før en dritt på skolen stjal den :( Men syns den smakte litt lite sammenlignet med fresh white. KJøpte også en skruf slim tranebær- Smakte godt men altfor svak:( rett og slett kosesnus. Neste jeg kjøper blir kanskje NJ chrushed ice white:)

Hvor selger de skruf nord 66?
Lenke til kommentar

Hvor selger de skruf nord 66?

Jeg kjøpte den på en kebabsjappe fordi jeg er under 18..

skuffet over 12. Er glad i slim poser, men smaken var jo helt forjævlig. Mener å ha hørt at noen sa den smakte litt som N&J crushed ice.

Den smaker jo noe lignende da, men er jo veldig lite smak.. Prøv skruf slim fresh white du;) Evt Catch Eucalyptus gode begge 2:)

 

Kjøpte en boks N&J Chrushed Ice WHITE, veldig god, måtte faktisk ta den ut ( :O ) Men da jeg klemte litt på bleia sprakk den:(

Lenke til kommentar

Og vet noen om hvordan snus utvalget er på tax free? Har de alle de vanliige?

Kommer an på hvilken tax free og hva du mener med dr vanlige. På en generell basis så har jeg erfart at utvalget er ganske magert og dårligere enn hva f.eks Kiwi tilbyr. Endret av nortridge
Lenke til kommentar

Enten den i Oslo, Stavanger, eller Bergen, vet ikke hvor venninnen min går av :p Jeg pleier å snuse skruf xtra stark white, så om de har den er jeg fornøyd, men til den prisen er det ikke så nøye hva det er så lenge det er en ekstra sterk.

Om jeg ikke husker feil, så har de den.
Lenke til kommentar

Skal innom sverige før eg skal på The Gathering og lurte på ca kor mykje snusen kosta for tida? blir vel Charlottenberg vi kjem til og handle i. Er intresert i prisen på General Xtra sterk, N&J Crushed Ice, Thunder og Catch(søstra mi)

Endret av minikai5
Lenke til kommentar

Har alle snuserne dødd? NULL aktivitet her:(

 

On topic: Bomma en skruf slim tranebær av en vennine, faktisk dritgod, men altforsvak:)

 

 

EDIT: Har sett bakover i tråden, og folk snakke om å lempe snusen isteden for å bake den? Jeg prøvde med ettan løs, og det ble bare masse dritt over tennene, kan noe forklare detaljert hvordan man lemper?:)

Endret av Gurre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...