Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Lite aktivitet her nå..

 

Hvilken er den sterkeste white portionen i Norge?

Den sterkeste er Odens extrem white. Selges i få butikker i Norge, men kan kjøpes i Bergen og Stavanger.

 

Har Rimi kuttet Montecristo?

 

Vet at Rema har det.

Montecristo er ute av produksjon for Norge. Den vil forsvinne fra samtlige utsalg.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

For meg blir det veldig mye Skruf sterk. Vet ikke hva jeg liker så godt med den, men smaken og aromaen er noe for seg selv. Når jeg blir lei Skruf i en periode blir det som regel General Sterk White eller Radical Red som tidligere nevnt.

 

Glemte å nevne General Løs eller Ettan som har begynt å komme i de fleste butikker. Fantastisk kosesnus i helgene.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg 40 bokser med snus her om dagen, skruf sin 30 pakk og en blanding ved siden av den. ca 1000 svenske kroner så nesten 900 norske siden det var vel ca 980 svenske eller noe. Det blir jo 30 kroner boksen som ikke er dårlig! kan si jeg sparte en hau penger der, og har vel gått litt lei general ekstra sterk da jeg kjenner smaken av salmiakk i den (for dere som ikke veit det så inneholder den salmiakk). Skruf er en helt ok snus, jeg er heller ikke glad i snus med smak i. Blir fort lei sånne og da er det ikke vits å kjøpe bøtter og spann med det. Er det noen som vil anbefale noen nye snuser som har kommet ? (helst da uten smak)

Lenke til kommentar

Men er det ikke smak på Nord?

Det er smakstilsetning på Nord 66 Nordic. Er en blanding av lakris og noe mintlignende. De andre er uten smakstilsetning.

 

SKruf Nord 66 er ganske ny, finnes i white og original. Den er sterk og faktisk veldig god,

Finnes i sterk, extra sterk, sterk white og nordic.
Lenke til kommentar

Kjøpte meg 40 bokser med snus her om dagen, skruf sin 30 pakk og en blanding ved siden av den. ca 1000 svenske kroner så nesten 900 norske siden det var vel ca 980 svenske eller noe. Det blir jo 30 kroner boksen som ikke er dårlig! kan si jeg sparte en hau penger der, og har vel gått litt lei general ekstra sterk da jeg kjenner smaken av salmiakk i den (for dere som ikke veit det så inneholder den salmiakk). Skruf er en helt ok snus, jeg er heller ikke glad i snus med smak i. Blir fort lei sånne og da er det ikke vits å kjøpe bøtter og spann med det. Er det noen som vil anbefale noen nye snuser som har kommet ? (helst da uten smak)

 

Kjøpte du 30 bokser med Skruf? Shiiiieeeeeeeeeeeeet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...