Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

22mg i ett gram er jo noe så forferdelig mye? Hadde gått mye i 13-14-15 mg snus en stund, så prøvde jeg Thunder med 16 mg, og da følte jeg bra buzz i kroppen, enda det bare var en økning på 1 mg. Thunder gir riktignok effekt på alle måter i begynnelsen, ettersom den svir noe grønnjævlig også, før du blir vant til den. Var hvertfall slik hos meg. Og jeg kan ikke tenke meg å øke med ytterligere 8 mg (går ikke på Thunder til vanlig heller). Så en økning med, la oss si 10 mg, det tror jeg ikke jeg tar sjansen på. Blir dårlig av det, tror jeg :p Ikke noe Odens på meg, nei :)

Lenke til kommentar

Jeg snuser skruf portion fast og har merket at jeg blir ruglet og saar i underleppa.

 

i den forbindelse lurer jeg paa hvorvidt dette er et vanlig femonen. Kan legge til at jeg har snust fast i ca 2 aar snart, saa jeg vil tro at dette ikke handler om noen nybegynner skorpus. Jeg snuser ca 1 - 2 pakker i loepet av uka.

 

Noen ganger glemmer jeg helt at snusen ligger der, saa den blir der helt til det renner saft, saa spytter jeg den ut, siden dette er heslig.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd seg på Odens Extremne? Den MÅ jeg jo bare prøve! 22mg nikotin! WOOHOO Snakk om å gå i bakken! :D

 

Jag haver allaredan förtäljt eder alla att Odens allehanda snuser har en grusamt vidrig smak. Det enda som lockade mig var de få kronor snuset salufördes med.

En hög halt nikotin är aldrig till fördel för annat än fjortisar och mångåriga snusare, vilket tidigare nämdos av mig och av andra av samma åsikt.

 

Men dosan är fager att åse i sin fornnordiska stil, med sina ulvar och svärd och ravnar.

Lenke til kommentar

er det noen som veit hvor men får tak i den nye n&j'en i oslo?

 

Nerdesen.

takk! men jeg fikk faktisk tak i en boks etter jeg hadde skrevet det siste inlegget...jeg syns det er en god snus sammenligntet med thunder, jeg holder ikke ut en boks med thunder frosted porsjon. jeg har også fått tak i marlboro prtion strong som jeg liker veldig godt. jeg har også fått tak i thunder frosted løs, som jeg synes er mye bedere en porsjon snusen til thunder. det er en helt annen opplevelse.

Lenke til kommentar

Jeg kommer aldri, noensinne til å kjøpe igjen Thunder.

Kjøpte en boks Göteborgs Rapé og General Original Portion i stad. Førstnevnte er en ny opplevelse, og hvis vi ser bort i fra at den er svak er den ganske god. Smaker greit, og posene er forholdvis vanlige, ligger fint hos meg nå hvertfall.

 

General Original Portion ble kjøpt kun fordi jeg hadde lyst til å ha den igjen, siden det er så lenge siden sist :)

Lenke til kommentar

er det noen som veit hvor men får tak i den nye n&j'en i oslo?

 

Nerdesen.

takk! men jeg fikk faktisk tak i en boks etter jeg hadde skrevet det siste inlegget...jeg syns det er en god snus sammenligntet med thunder, jeg holder ikke ut en boks med thunder frosted porsjon. jeg har også fått tak i marlboro prtion strong som jeg liker veldig godt. jeg har også fått tak i thunder frosted løs, som jeg synes er mye bedere en porsjon snusen til thunder. det er en helt annen opplevelse.

 

 

Kjøpte en på Rimi i stad. For all del, en god snus, men jeg tror oppriktig at snus som Thunder, Offroad og Crushed Ice lages for å tilfredsstille et mindreårig publikum. Jeg mener, smaken er jo der for å dekke over tobakkssmaken, i tillegg til å være tiltrekkende. En mann i 20-,30- og 40-åra liker gjerne General-typene, mens tenåringene bruker Thunder, Offroad og Crushed Ice.

 

Har jeg rett i dette?

 

EDIT: Når det er sagt er jeg liberal. Jeg mener ikke at de som faktisk liker det, ikke skal få det fordi det tiltrekker unge. Det var bare et infall jeg hadde.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

La snus være snus, eller hva? :) Jeg forbinder snus med løs, men de "ordentlige" porsjonssnusene er jo gode de også, da. Men løs er definitivt nr. 1.

 

Etter dette kommer alle disse smakstilsatte typene. Det er jo selvfølgelig fint med disse også, dersom man er ute etter effekten, men ikke vil ha tobakkssmaken i kjeften. Men ærlig talt, jeg synes det skal smake snus, og ikke tyggis.

Lenke til kommentar

 

 

 

Kjøpte en på Rimi i stad. For all del, en god snus, men jeg tror oppriktig at snus som Thunder, Offroad og Crushed Ice lages for å tilfredsstille et mindreårig publikum. Jeg mener, smaken er jo der for å dekke over tobakkssmaken, i tillegg til å være tiltrekkende. En mann i 20-,30- og 40-åra liker gjerne General-typene, mens tenåringene bruker Thunder, Offroad og Crushed Ice.

 

Har jeg rett i dette?

 

EDIT: Når det er sagt er jeg liberal. Jeg mener ikke at de som faktisk liker det, ikke skal få det fordi det tiltrekker unge. Det var bare et infall jeg hadde.

 

Vel, vil ikke si meg helt enig. Ikke at jeg skal gnåle om at jeg er mindreårig, men jeg må bare kommentere denne.

 

Selv synes jeg smaksatt snus er en avvekslingsting, èn boks holder. Snuser selv hovedsakelig GES og N&J, og de er fantastiske snuser med god smak.

 

Jeg mener at typisk mindreårig-snus er Skruf. Jeg er den eneste som er General og NJ tilhenger av de rundt 30 folka jeg kjenner som snuser. Alle snuser Skruf, med noe innslag av Thunder iblant. Dette er dog bare en fordel for meg, siden ingen vil bomme av meg. :fun:

 

Uansett; jeg vil ikke si at du har helt rett. For slik jeg forstår det synes mange av de eldre snuserne i denne tråden her at smakssatt snus er god avveksling, mao ikke bare mindreårige som synes det er godt med slik snus. Imo er god tobakkssmak best. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...