Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Har kjøpt en boks med N&J Crushed Ice, og jeg må si den var vel overhypet. Mintsmaken gir meg assosiasjoner til Thunder, og bare tanken får meg til å grøsse... Hadde vært greit hvis de hadde skrudd ned mintsmaken et par hakk, men nå er det for mye av det "gode". My 2 cents.

Endret av jdmik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du utdype litt mer rundt skrufen, siden den var konge? Jeg hater nemlig Skruf, men om vi er i samme båt, kanskje jeg også synes denne slimæn er god... :)

Jeg hater Skruf, jeg og. Posene überdigge! Det er akkurat som 02 bare litt breiere. Den river ganske greit. Det er typ mint-smak, men ikke så veldig sterk. Den er ikke spesielt sterk. 2 av 4 sirkler på boksen, noe som vil si rundt 8-10 vil jeg tro. Nå er det ut med Thunder, for dette var god mint-snus!

Lenke til kommentar

Må si at jeg "hater" Thunder mer enn Skruf og alt annet.. Første posen med Coolaen var spennende, men det er utrolig hvor fort man går lei. Samme med grønnsåpesnusen Wintergreen.

 

Skal ikke generalisere så mye at jeg sier at alle snusene til Thunder er stygge, da de har mange smaker jeg ikke har prøvd, men holder men generelt unna snus med smak.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd seg på Odens Extremne? Den MÅ jeg jo bare prøve! 22mg nikotin! WOOHOO Snakk om å gå i bakken! :D

 

Spurt dama om jeg kan få et porsjonstårn med dette til bursdag. Hadde nettopp bursdag, men hu skal til sverige straks. Gleder meg :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: 22mg! :love:

Endret av GENTorly
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd seg på Odens Extremne? Den MÅ jeg jo bare prøve! 22mg nikotin! WOOHOO Snakk om å gå i bakken! :D

 

Spurt dama om jeg kan få et porsjonstårn med dette til bursdag. Hadde nettopp bursdag, men hu skal til sverige straks. Gleder meg :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r: 22mg! :love:

 

Faen, det er sterkt! Fins den i Norge, eller skal den komme?

Lenke til kommentar

Jeg blir bare kvalm av for mye nikotin, tenker jeg har kastet opp lenge før svimmelhet inntreffer. :hrm:

Enda verre er det at jeg har begynt å få brekningsfornemmelse med en gang jeg tenker på at jeg har snus under leppa.

Helt snålt egentlig siden jeg har snust i en del år uten disse problemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...