Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

 

 

 

Kjøpte en på Rimi i stad. For all del, en god snus, men jeg tror oppriktig at snus som Thunder, Offroad og Crushed Ice lages for å tilfredsstille et mindreårig publikum. Jeg mener, smaken er jo der for å dekke over tobakkssmaken, i tillegg til å være tiltrekkende. En mann i 20-,30- og 40-åra liker gjerne General-typene, mens tenåringene bruker Thunder, Offroad og Crushed Ice.

 

Har jeg rett i dette?

 

EDIT: Når det er sagt er jeg liberal. Jeg mener ikke at de som faktisk liker det, ikke skal få det fordi det tiltrekker unge. Det var bare et infall jeg hadde.

 

Vel, vil ikke si meg helt enig. Ikke at jeg skal gnåle om at jeg er mindreårig, men jeg må bare kommentere denne.

 

Selv synes jeg smaksatt snus er en avvekslingsting, èn boks holder. Snuser selv hovedsakelig GES og N&J, og de er fantastiske snuser med god smak.

 

Jeg mener at typisk mindreårig-snus er Skruf. Jeg er den eneste som er General og NJ tilhenger av de rundt 30 folka jeg kjenner som snuser. Alle snuser Skruf, med noe innslag av Thunder iblant. Dette er dog bare en fordel for meg, siden ingen vil bomme av meg. :fun:

 

Uansett; jeg vil ikke si at du har helt rett. For slik jeg forstår det synes mange av de eldre snuserne i denne tråden her at smakssatt snus er god avveksling, mao ikke bare mindreårige som synes det er godt med slik snus. Imo er god tobakkssmak best. :)

 

Greit nok. Jeg tror at Thunder ville vært nummer en blant tenåringene hvis det var lettere tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter mye snakk om den nye N&J snusen gikk jeg til innkjøp for den selv. Snuser fast løs-snus, men alltid greit med en porsjon-boks i visse situasjoner. Dette var den beste snusen med smakstilsetning jeg har vært borti (har ikke vært borti mange, kun 4-5 forskjellige thunder). Som tidligere sagt, en fin avvekslingssnus.

Lenke til kommentar

Heter det Nick and Johnny _Strong_, eller er ikke strong en del av navnet, men kun informasjon om styrken? Jeg sier bare Nick and Johnny, og irriterer meg grønn hver gang en bekjent sier han har Nick and Johnny Strong.

 

Den heter Nick and Johnny. Dette har vi vært innom flere ganger i tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

er det noen som veit hvor men får tak i den nye n&j'en i oslo?

 

Nerdesen.

takk! men jeg fikk faktisk tak i en boks etter jeg hadde skrevet det siste inlegget...jeg syns det er en god snus sammenligntet med thunder, jeg holder ikke ut en boks med thunder frosted porsjon. jeg har også fått tak i marlboro prtion strong som jeg liker veldig godt. jeg har også fått tak i thunder frosted løs, som jeg synes er mye bedere en porsjon snusen til thunder. det er en helt annen opplevelse.

 

 

Kjøpte en på Rimi i stad. For all del, en god snus, men jeg tror oppriktig at snus som Thunder, Offroad og Crushed Ice lages for å tilfredsstille et mindreårig publikum. Jeg mener, smaken er jo der for å dekke over tobakkssmaken, i tillegg til å være tiltrekkende. En mann i 20-,30- og 40-åra liker gjerne General-typene, mens tenåringene bruker Thunder, Offroad og Crushed Ice.

 

Har jeg rett i dette?

 

EDIT: Når det er sagt er jeg liberal. Jeg mener ikke at de som faktisk liker det, ikke skal få det fordi det tiltrekker unge. Det var bare et infall jeg hadde.

joda, jeg må nok si at det er for de som ikke liker tobakk smaken, min personlige favorit er jo general ekstra sterk løs så må jo si at det er to helt forskjellige ting...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min bror kommer hjem i fra utlandet og skal kjøpe snus til meg på gardermoen, og kika litt på nettsidene deres og så at det seller Göteborg Rapé løs, og er litt hypp på den :p så noen som har prøvd den eller? :)

 

Høyt på lista over løs-snuser her i huset den ja. Absolutt verdt å kjøpe :thumbup:

Lenke til kommentar

Er litt nysgjerrig på snus, og jeg ser nesten alle under 20 bruker Skruf (jeg er 18). Har prøvd catch mint, general white og skulle prøve göteborgs, men den lukta fiksa jeg ikke (får hodepine av sånn lukt^^). Så tenkte at Skruf er det siste jeg prøver før jeg fastslår at snus ikke er no for meg siden virker som mange unge bruker det, god ide?

Lenke til kommentar

Snuslukt er noe som må tilvennes. Et godt drag fra en Skruf Ekstra Sterk boks(eller andre sterke snuser uten smakstilsetning) gir meg fortsatt frysninger etter 2-3 år med snus. Var dog værre i starten, da takla jeg ikke lukta. Nå går det fint så lenge jeg ikke tar et skikkelig magadrag.

 

Hold pusten, og velg snus etter smak. :)

Lenke til kommentar

Er litt nysgjerrig på snus, og jeg ser nesten alle under 20 bruker Skruf (jeg er 18). Har prøvd catch mint, general white og skulle prøve göteborgs, men den lukta fiksa jeg ikke (får hodepine av sånn lukt^^). Så tenkte at Skruf er det siste jeg prøver før jeg fastslår at snus ikke er no for meg siden virker som mange unge bruker det, god ide?

 

Ikke begynnn med Skruf. Fjortissnus deluxe. Jeg liker den nye Marlboro original portion, men jeg ville anbefale deg å begynne med en svakere type. Prøv General porsjon eller O1, og se hva du syns. Når du har vent deg til nikotinet, kan du prøve deg mer fram. Da kan du kjøpe en boks Thunder, Nick & Johnny eller andre sterkere typer.

Lenke til kommentar

Hva med Röde Lacket? Kan vel bare kjøpte begge og teste men... Hva er det som gjør at Skruf er "fjortis snus"?:p

Det er jo bare en typist svak "nybegynner" snus jeg skal ha bare for å skjekke om det er no tess:)

Endret av Truulte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...