Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du virkelig ha et lite sjokk må du gå for løs og bake en skikkelig tønne!

 

Porsjon er bare X mg/porsjon mens løs er X mg/gram!

 

 

Ja, bak deg en god General Extra Sterk løs!

 

Og om dere kjenner lite av snusen, så ta å rasp opp tannkjøttet der du putter snusen, bare en tørr-tannbørste funker fett til det, rasp opp som faen, gjerne til du blør :p da garanterer jeg at du kjenner det! :p huska jeg raspa opp strengen og la ei tønne med general ekstra sterk der, fy faen! rann i fra øya! :p

Lenke til kommentar

Skal du virkelig ha et lite sjokk må du gå for løs og bake en skikkelig tønne!

 

Porsjon er bare X mg/porsjon mens løs er X mg/gram!

 

 

Ja, bak deg en god General Extra Sterk løs!

 

Og om dere kjenner lite av snusen, så ta å rasp opp tannkjøttet der du putter snusen, bare en tørr-tannbørste funker fett til det, rasp opp som faen, gjerne til du blør :p da garanterer jeg at du kjenner det! :p huska jeg raspa opp strengen og la ei tønne med general ekstra sterk der, fy faen! rann i fra øya! :p

Det der er noe av det mest idiotiske jeg noen gang har hørt. :p

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Skal til Sverige snart!

 

Blir omtrent seks turer i året. Ikke faen om Jens får de pengene.

 

Summer nærmere 100 000 kr i alkohol og tobakk fra utlandet, en bot 300 kr :)

 

Det lønner seg. Ikke kjøp snus i Norge dere som kan. ta en tur til Sverige og kjøp en 60-100 bokser. De koster 35 sek eller 28 sek for de billig( Thunder osv). Datoen er alltid bedre i Sverige. Kjøpte snus i begynnelsen av April som gikk ut i Desember.

 

bare en oppfordring. Ikke kjøp i Norge, reis til naboen!

 

Kjøper du for mye, får du alltids solgt!

 

 

 

Beklager, men det tror ikke jeg ikke på før jeg får se kildene dine, 300kr høres veldig snaut ut hvis du smugler så mye. Mener å ha hørt at smuglegrensa er 5 tårn over kvoten.

 

 

 

har blitt tatt en gang, det var det jeg mente! Og den turen hadde jeg dårlig magefølelse og tok med med bare 30 bokser. 20 ble tatt og 10 fikk jeg beholde.

Lenke til kommentar

Det der er noe av det mest idiotiske jeg noen gang har hørt. :p

 

Hvorfor det? :) altså du slipper å raspe til der kommer blod ;D men poenget er jo at saltet og nikotinen kommer raskere i blodet å du vil kjenne mer av effekten :)

 

(redigerte en liten quote feil ;)

Endret av Grannystyle
Lenke til kommentar

Det der er noe av det mest idiotiske jeg noen gang har hørt. :p

 

Hvorfor det? :) altså du slipper å raspe til der kommer blod ;D men poenget er jo at saltet og nikotinen kommer raskere i blodet å du vil kjenne mer av effekten :)

 

(redigerte en liten quote feil ;)

Jeg skjønner godt hva du mener, og intensjonen med det :)

 

Men å raspe seg blodig i underleppa for å ta opp nikotin raskere i blodet, det høres vel ikke direkte smart ut, gjør det? :p

Lenke til kommentar

Det der er noe av det mest idiotiske jeg noen gang har hørt. :p

 

Hvorfor det? :) altså du slipper å raspe til der kommer blod ;D men poenget er jo at saltet og nikotinen kommer raskere i blodet å du vil kjenne mer av effekten :)

 

(redigerte en liten quote feil ;)

Jeg skjønner godt hva du mener, og intensjonen med det :)

 

Men å raspe seg blodig i underleppa for å ta opp nikotin raskere i blodet, det høres vel ikke direkte smart ut, gjør det? :p

 

 

Jeg har gjort det ett par ganger, og er ikke bare for nikotinen sin del, men at jeg liker at det svir litt :p

Hørest mer groteskt ut en hva det egentlig er :p er ikke som om jeg rasper til blodet fosser fra tannkjøttet, men at der kommer en iritasjon og noen små skrubbsår. Smart er det nok ikke om du tenker på tannkjøttet sin del, det vet jeg :p

Lenke til kommentar

Hvor mye har egentlig prisen på en snusboks økt gjennom tidene?, skulle vært flott om noen kunne sette opp en liste med hvor mye i pris snusen har gått opp per år.

Lurer på om jeg betalte rundt 50 kr for en snusboks når jeg starta snuse.. Nå er jo prisen 70kr.

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Skal du virkelig ha et lite sjokk må du gå for løs og bake en skikkelig tønne!

 

Porsjon er bare X mg/porsjon mens løs er X mg/gram!

 

 

Ja, bak deg en god General Extra Sterk løs!

 

Og om dere kjenner lite av snusen, så ta å rasp opp tannkjøttet der du putter snusen, bare en tørr-tannbørste funker fett til det, rasp opp som faen, gjerne til du blør :p da garanterer jeg at du kjenner det! :p huska jeg raspa opp strengen og la ei tønne med general ekstra sterk der, fy faen! rann i fra øya! :p

Det der er noe av det mest idiotiske jeg noen gang har hørt. :p

 

Slenger meg på den. Raspe opp tannkjøttet gir jo null effekt bortsett fra betent tannkjøtt og kanskje infeksjon i ettertid med tanke på kontakt med snus. Det hjelper faktisk veldig lite og skade tannkjøttet. Ja over lenger tid vil hinna over tannkjøttet bli tykkere når du snuser, men og rive opp tannkjøttet med en tannbørste høres jo bare helt idiotisk ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal du virkelig ha et lite sjokk må du gå for løs og bake en skikkelig tønne!

 

Porsjon er bare X mg/porsjon mens løs er X mg/gram!

 

 

Ja, bak deg en god General Extra Sterk løs!

 

Og om dere kjenner lite av snusen, så ta å rasp opp tannkjøttet der du putter snusen, bare en tørr-tannbørste funker fett til det, rasp opp som faen, gjerne til du blør :p da garanterer jeg at du kjenner det! :p huska jeg raspa opp strengen og la ei tønne med general ekstra sterk der, fy faen! rann i fra øya! :p

Det der er noe av det mest idiotiske jeg noen gang har hørt. :p

 

Slenger meg på den. Raspe opp tannkjøttet gir jo null effekt bortsett fra betent tannkjøtt og kanskje infeksjon i ettertid med tanke på kontakt med snus. Det hjelper faktisk veldig lite og skade tannkjøttet. Ja over lenger tid vil hinna over tannkjøttet bli tykkere når du snuser, men og rive opp tannkjøttet med en tannbørste høres jo bare helt idiotisk ut.

 

Haters gonna hate.

Lenke til kommentar

Skal du virkelig ha et lite sjokk må du gå for løs og bake en skikkelig tønne!

 

Porsjon er bare X mg/porsjon mens løs er X mg/gram!

 

 

Ja, bak deg en god General Extra Sterk løs!

 

Og om dere kjenner lite av snusen, så ta å rasp opp tannkjøttet der du putter snusen, bare en tørr-tannbørste funker fett til det, rasp opp som faen, gjerne til du blør :p da garanterer jeg at du kjenner det! :p huska jeg raspa opp strengen og la ei tønne med general ekstra sterk der, fy faen! rann i fra øya! :p

Det der er noe av det mest idiotiske jeg noen gang har hørt. :p

 

Slenger meg på den. Raspe opp tannkjøttet gir jo null effekt bortsett fra betent tannkjøtt og kanskje infeksjon i ettertid med tanke på kontakt med snus. Det hjelper faktisk veldig lite og skade tannkjøttet. Ja over lenger tid vil hinna over tannkjøttet bli tykkere når du snuser, men og rive opp tannkjøttet med en tannbørste høres jo bare helt idiotisk ut.

 

Haters gonna hate.

 

Haters-Gonna-Hate-10.jpg

Lenke til kommentar

Hvor kan denne nye N&J'en kjøpes? Hvor bor du, hvor kjøpte du den?

Nick and Johnny Crused ice er ikke på markedet ennå. Forventes i juni/juli. Så rart hvis noen har smakt den nå. Veldig rart...,

 

Solgte den på Landstreffet i Stavanger. LATTERLIG god :) Gled dere.

Lenke til kommentar

Ahh, gleder meg til NJ crushed ice :3

 

Hvor mange snusmerker har dere prøvd igjennom deres snus karriere?, ville vært artig å få se hvor mange som holder seg til én-to-tre snusvarianter og hvem som våger å gå lenger.

 

Fast snus:

 

NJ Orginalé (sorry måtte bare ha med ''e'' på slutten siden det hørtes/ser litt kult ut)

02

General Long

 

 

Snus jeg har prøvd:

 

01, 02, General Long sterk, NJ, NJ white, NJ black, Skruf, Skruf sterk, Skruf Xtra sterk, Goteborg, Thunder blå, Catch blå, Catch svart, General Løs sterk, General, General Ekstra sterk, Skruf Tranbær, Thunder grønn, Skruf sterk løs, General White, Lucky Strike, General white sterk, Skruf White. That's about it i guess.

Lenke til kommentar

N&J Crushed Ice er allerede utgitt - ser ut som at folk har problemer med å skjønne akkuratt dette.

Har faktisk til gode å få testet den selv, men det er nok fordi jeg aldri orker kjøre innom Havana i Stavanger. :p

 

Og nei, Orginalè høres så absolutt ikke kult ut..

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...