Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende. Driver og slutter med snus, har klart meg på 1, til nød 2, snus om dagen de siste 2 ukene. Hadde en god rutine, så fikk jeg en snusboks for å gjøre en tjeneste for en kamerat. Nå har jeg sklidd helt ut av rutina.

 

Been there, done that ^^ Nå snuser jeg som aldri før :D

Lenke til kommentar

Når det kommer til kreft av snus, så er det et morsomt tema. De sier at man _kan_ få kreft, men ingen har fått det enda. Snus har ikke mutert celler til å bli kreftceller og det eneste som er helseskadelig er nikotinen som trekker sammen blodårene som igjen kan gi økt risiko til hjerte- og karsykdommer.

Lenke til kommentar

Slo på stortromma i dag, gikk for en marlboro porsjon. God den, grei avvekslingssnus. Klarer ikke sette fingern på smaken, selvom jeg kjenner smaken igjen. Noen som veit hva den smaker som?

 

jeg synes den smaker, litt marsjipan...

Lenke til kommentar

Slo på stortromma i dag, gikk for en marlboro porsjon. God den, grei avvekslingssnus. Klarer ikke sette fingern på smaken, selvom jeg kjenner smaken igjen. Noen som veit hva den smaker som?

 

jeg synes den smaker, litt marsjipan...

Det skal visst være et lite hint av sjokolade i den. Hvis man lukter etter, så mener jeg hvertfall at den lukter sjokkis! :D

Lenke til kommentar

Savner aktivitet på tråden så jeg velger å snike inn et lite innlegg :)

 

Valgte å kjøpe Skruf Xtra Sterk løs igår. Skruf generelt er jeg egentlig overhodet ikke glad i, men kjøper til tider en boks for å prøve å skjønne hvorfor alle er så glad i den. Blir dessvere like skuffet hver gang.

Lenke til kommentar

Savner aktivitet på tråden så jeg velger å snike inn et lite innlegg :)

 

Valgte å kjøpe Skruf Xtra Sterk løs igår. Skruf generelt er jeg egentlig overhodet ikke glad i, men kjøper til tider en boks for å prøve å skjønne hvorfor alle er så glad i den. Blir dessvere like skuffet hver gang.

Ja, den er du ikke alene om.

 

Skruf er rett og slett noe for slike ungdommer på 14-15 år som tror det er tøft og snuse, men saften fra snusen blir for sterk for dem så dem spytter ut posen med en gang det begynner å renne og siden dem ikke kan si det sier dem at skruf er god.

 

Men hvorfor akkurat skruf går under ungdomssnus er jeg veldig usikker på.

 

Ikke føl dere truffet. Dette er kun min mening!

Lenke til kommentar

Skruf smaka berre heilt utrulig dårlig i forhold til dei fleste andre. Ekkel smak, og renner fort. Skjønner ikkje koffor alle på min alder snuser Skruf..

 

Kjøpte General ekstra sterk, og det er meir trykk i den enn N&J, men savner smaken på N&J. Et hint av lakris gjer heile greia for min del :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...