Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Hvis det er samme Marlborosnusen som jeg kjøpte i USA i fjor sommer, så vil jeg ikke anbefale den. Den smakte helt sykt jævlig! Man skulle trodd de hadde tilsatt en haug med sukker, og sånn eksotisk olje :S Var helt jævlig. Nevnte jeg forresten at den var jævlig? :thumbdown:

 

Får håpe aroma og smak er retta det nordiske markedet og ikke det amerikanske. Porsjonsnus der borte er fælt. :no:

 

Nei dette skal være en snus helt ulikt den amerikanske utgaven. Tilpasset det norske markedet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er samme Marlborosnusen som jeg kjøpte i USA i fjor sommer, så vil jeg ikke anbefale den. Den smakte helt sykt jævlig! Man skulle trodd de hadde tilsatt en haug med sukker, og sånn eksotisk olje :S Var helt jævlig. Nevnte jeg forresten at den var jævlig? :thumbdown:

 

Får håpe aroma og smak er retta det nordiske markedet og ikke det amerikanske. Porsjonsnus der borte er fælt. :no:

 

Nei dette skal være en snus helt ulikt den amerikanske utgaven. Tilpasset det norske markedet

 

Da kan det jo bli spennende! :D

Lenke til kommentar

Ja, Iskall :)

 

EDIT:

Prøvde fire nye typer i påsken. Granit Stark, Thunder Frosted, Thunder Coola og N&J White.

 

Granit Stark:

Besk smak, litt såpeaktig. Styrken merket jeg ikke noe av, men den funka greit. Billig snus, og det merkes når du har den i kjeften. Den ligger godt under leppa, men den er ikke noe å hoppe i taket for.

 

Thunder Frosted:

Smaker ren mint, kanskje tannkrem-aktig (som Colgate?). Styrken er bra, og mintsmaken gjør at den føles enda sterkere og freshere. Dette er tidenes kosesnus.

 

Thunder Coola:

Smaker "godteri-cola". Absolutt en fin smak om du er ute etter "kosesnus". Styrken er som Thunder Frosted, men den føles ikke like sterk, fordi smaken er litt rundere i kantene. En kompis som ikke snuser ble helt greit dårlig av den etter fem - ti minutter, så den fungerer hvertfall.

 

N&J White:

Smaker en blanding av den vanlige "posesmaken" og te. Helt ok smak, altså. Litt _for_ tørr for min del, er par prosenter ekstra med "moist" hadde ikke skadet. Men det er absolutt en fin snus, og det blir flere av denne på meg etterhvert. Styrken er så som så - når jeg hadde oppi tre poser på en gang så ble det ganske godt, og en liten følelse fikk jeg. Det var deilig.

 

Av de jeg har skrevet om her, kommer garantert N&J til å bli kjøpt igjen senere. Granit går til nød. Thunder Cola kjøpes hvis jeg får det billig, og Thunder Frosted kjøpes når jeg trenger en liten "fraviker".

 

:)

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar

Iskall en anmeldelse ville vært topp, mine foreldre kommer fra India så jeg skal muligens dit i sommer, så jeg lurer på hvilke steder som selger denne snusen? du sa også tidligere at du fikk 10 stykker i en pose for 50 øre, selger de snusen i en boks med 24 portions også?

 

EDIT: et par stavefeil, litt trøtt :)

Endret av Lagymoon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Iskall en anmeldelse ville vært topp, mine foreldre kommer fra India så jeg skal muligens dit i sommer, så jeg lurer på hvilke steder som selger denne snusen? du sa også tidligere at du fikk 10 stykker i en pose for 50 øre, selger de snusen i en boks med 24 portions også?

 

 

Skal prøve å få til en anmeldelse før jeg drar på jobb, kan ikke love noe.

Helt ærlig så har jeg ikke peiling på hvor snusen ble kjøpt, den ble kjøpt over nett fra Japan, og sendt fra India i en grønn boks med svensk forsegling.

Det var nok en annen bruker som fikk 10 stykker i en pose. Den boksen jeg fikk hadde 24 portions i den.

 

 

Lenke til kommentar

Jepp, bare tenkte jeg skulle gi kjapp feedback på den nye Nick & Johnny Crushed Ice Xtra Strong..

 

WOW!

 

Jeg er en storsnuser. Har snuset fast i 6-7 år (i underkant av en boks porsjonsnus om dagen) og jeg ble helt overbevist.

 

Den er sterk og smaken er konge. Ikke søt-ekkel (som jeg hadde forventet), men litt skarpere spearmint/wintergreen anelse som gir et litt mer friskt kick. Samtidig kjenner du godt at den er sterk.

 

Anbefales!

Lenke til kommentar

Iskall en anmeldelse ville vært topp, mine foreldre kommer fra India så jeg skal muligens dit i sommer, så jeg lurer på hvilke steder som selger denne snusen? du sa også tidligere at du fikk 10 stykker i en pose for 50 øre, selger de snusen i en boks med 24 portions også?

 

EDIT: et par stavefeil, litt trøtt :)

 

Var jeg som kjøpte vakumposene, som inneholdt 10 porsjoner. Den var faktisk litt vanskelig å finne der nede. Fant den ikke noe sted i Delhi, men fant den på et lite marked i nærheten av ørkenen (merkelig nok). Vær oppmerksom på at posene henger nedover i remser på bodene. Kan slenge ved en link: http://www.timescontent.com/syndication-photos/reprint/feature/208834/gutkha-gutka-tobacco-mouth-freshene.html

Lenke til kommentar

Thanks for the info hippo og iskall. Nye typer snus er jo spennende å prøve, få litt avveksling på fast snusen, og hvem vet kanskje den snusen du prøver vil bli din nye fast snus :).

 

NB!: bare ikke prøv skruf tranbær den er forferdelig.

 

BTW fikk prøvd noe nytt i dag:

 

General Sterk Long:

General long er en type snus som er avlang og den er veldig komfortabel under leppen (samme type pose som 02)

 

Utsende:

 

En av de fineste snusboksene jeg har sett, ikke noe negativt om utsendet i det heletatt

 

10/10

 

Lukt:

 

lukter omtrent det samme som General Portion kanskje litt stivere lukt, personlig så liker jeg ikke lukten så godt for å si det sånn.

 

5/10

Smak:

En mellom smak mellom General portion og General Xsterk portion (syntes General Xsterk smaker litt mildere enn den vanlige Generalen, er dette bare noe jeg syntes?)

helt greit etter min mening

 

6/10

 

Holdbarhet under leppen:

 

Den holder seg passiv ganske så lenge, begynner å renne etter én time.

 

8/10

 

 

Ser vist ut som den får en 7/10 i følge kalkulatoren men jeg får alikevel lyst å gi den en 6/10, fordi smak og lukt har ganske mye å si, men for all del en helt grei snus, som skal bli kjøpt som avvekslingssnus, ingenting vinner over NJ :)!

 

 

Thunder Frosted:

 

Utsende: litt dødt men syntes den var ganske så fin jeg, topplokken på snusboksen glinser når du viser den fra ulike vinkler.

 

Lukt: Lukter mint.

 

Smak: Den smaker også mint eller tannkrem, ganske så fresht.

 

Holdbarhet under leppa:

 

Den holder én til to timer, men man kan fort bli lei av mintsmaken hvis man har den inne for lenge.

(Thunder har også en veldig høy nikotinkonsistens, så er veldig deilig å ta en thunder om morran.)

 

 

Jeg syntes det er en veldig fin snus som kan brukes som kosesnus, slett ikke noe fastsnus, så ikke gjør samme feilen som andre på forumet ved å kjøpe en hel rull med thunder når du er i sverige :)!

 

EDIT: skrev litt mer om thunderen

Endret av Lagymoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...