Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

et lite tips til andre som snuser løs her. men var i sveits, og blei kjent med non som snusa lokal snus der med en sånn preisbaker/meister eller no.

 

De skitta snusen oppi og la en papirstrimmel under leppa, under snusen. det var så det ikke skulle renne! Og av erfaring, så holder snusen faktisk oppunder 30 min lengre! :D

Lenke til kommentar

Jøss, interessant historie. Jeg trodde snus bare var svensk, og at det var en liten snusproduksjon for mange år siden i USA, da svenske utvandrere tok med seg oppskriften.

 

Nå har USA startet opp sin produksjon igjen, men amerikansk snus er visst veldig søtt, og med liten effekt. Helt nede i 3 mg/g.

 

Her er et utvalg amerikansk snus.

09camel600.jpg

 

marlboro.jpg

 

camel-snus.jpg

 

klondike-snus.jpg

 

Img2843qw0.jpg

 

skoal_dry.jpg

Lenke til kommentar

Greia med Thunder er at den er god. Og den er vel den 2. sterkeste snusen på markedet(?). Akkurat hvor du får tak i den veit jeg ikke. Jeg får hvertfall kjøpt den her i Larvik.

 

hvor i larvik da? skal på håndball kamp der til lørdag og kunne tenkt meg og kjøpt en av den før jeg stikker hjem til porsgrunn :)

 

og hvis thunder er den 2 sterkeste, hvem er da sterkest? i flølge det jeg har lest har thunder 16mg nikotin og nermeste jeg kommer er vell genereal ekstra syerk med 15 :/

 

 

edit: fant en ny type snus i dag i butikken som ikke var så ille faktisk, granit sterk portion :)

Endret av Fanta4free
Lenke til kommentar

Greia med Thunder er at den er god. Og den er vel den 2. sterkeste snusen på markedet(?). Akkurat hvor du får tak i den veit jeg ikke. Jeg får hvertfall kjøpt den her i Larvik.

 

hvor i larvik da? skal på håndball kamp der til lørdag og kunne tenkt meg og kjøpt en av den før jeg stikker hjem til porsgrunn :)

 

og hvis thunder er den 2 sterkeste, hvem er da sterkest? i flølge det jeg har lest har thunder 16mg nikotin og nermeste jeg kommer er vell genereal ekstra syerk med 15 :/

 

 

edit: fant en ny type snus i dag i butikken som ikke var så ille faktisk, granit sterk portion :)

 

Egins i byen. Bare spør hvor egins/larvik filmsenter er. Eller på Narvesen på Nordbyen.

 

Odens er vel oppe i 17 mg?

 

Granit maxi-poser er dritdigg

Endret av TheSoapmaker
Lenke til kommentar

Nei seriøst, eneste jeg liker av Thunder er løsversionen! Faen de porsjonene er ekle og kvalmendes. Liker mer nøytral smak som General mekker ihop.

 

Nettopp skaffa meg 1 tårn av general ekstra sterk, tårn av 02 og et tårn av ettan løs! Ah herlig er livet. Ga 500 kr for alt også :) grunnen? I have my resources :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...