Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Vet noen om posten fram the northener ville blitt stopped? Ser at det er grisebilligt å bestille 80 bokser derfra for ca. 1000 nok. Men hvis det blir stoppet i tollen er det lite vits uansett..

Det er ingen vits i å bestille snus over nettet slik, det blir stoppet. Det har vært mange her inne som har prøvd seg på det, men jeg har enda ikke hørt om en eneste en som lykkes i det. Det blir stoppet i tollen og du får ikke igjen en krone for det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kjøpte meg en pølse med Gustavus idag og Kronan løs idag, ganske fornøyd med begge.

Kronan løs minner litt om Grov Snus, mens Gustavus minner om en blanding mellom General å Skruf.

Lenke til kommentar

Tips til de som vil ha Offroad Wintergreen: Er på lager @VG-shop rett ved siden av busstasjonen og tbanestasjonen @Majorstua. Litt vanskelig og forklare, så man burde være kjent der for å forstå.

 

Offroad :love:

 

Også kjent som majoren tobakk :)

 

Det kan godt hende.. Kjenner ikke en hel bøling som handler der jeg, så vi har strengt tatt ikke noe kallenavn på den. hehe :)

Lenke til kommentar

Lagde meg en spesiell pris nå. 50/50 grovsnus løs og general løs. Hadde nok snus igjen til en halv pris i hver boks, så det var egentlig bare for å dra nytte av det siste som var igjen. Ingen snus går til spille her i huset :D Det ble faktisk en ganske god smak. Anbefales å prøve ut om man vil prøve noe nytt.

 

Skaffa meg forresten en tube med clinomyn tannkrem for et par dager siden. Noen som har noen erfaringer med bruk av denne, om den faktisk fungerer som den skal? For dere som ikke vet hva clinomyn er, så er det tannkrem som hindrer snuserer, røykere, vindrikkere og kaffedrikkere i å få gule tenner.

Endret av Philipo The Hippo
Lenke til kommentar

Jøss, interessant historie. Jeg trodde snus bare var svensk, og at det var en liten snusproduksjon for mange år siden i USA, da svenske utvandrere tok med seg oppskriften.

 

Nå har USA startet opp sin produksjon igjen, men amerikansk snus er visst veldig søtt, og med liten effekt. Helt nede i 3 mg/g.

 

Her er et utvalg amerikansk snus.

 

Fjerna bilder fra quote

 

Prøvde Camel Frosted når eg var i USA. Forferdelig smak, veldig kunstig - som det meste av amerikanske produkter ellers. Nei, holde seg til svensk snus!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...