Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Da jeg skulle kjøpe snus, bestemte jeg meg for å få testa ut litt nytt. Ble en boks thunder coola og en thunder berries (som jeg ikke ante at eksistert engang), skal bli spennende å prøve disse ut, da det jeg har prøvd av thunder tidligere (frosted portion, wintergreen portion, original og original løs) var gode som en liten avveksling fra fastsnusen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Vet noen om posten fram the northener ville blitt stopped? Ser at det er grisebilligt å bestille 80 bokser derfra for ca. 1000 nok. Men hvis det blir stoppet i tollen er det lite vits uansett..

 

Den vil bli stoppet, jeg har selv prøvd det og jeg fikk brev fra tollvesenet om at den har blitt stoppet pga. feil merking på snusen (Den har svensk advarselmerking der det står at det er helsefarlig.)

Lenke til kommentar

Noen som vet nikotinnivået i Genereal løs kontra General løs ekstra sterk? En kompis av meg byttet en nesten full boks ekstra sterk mot en prell vanlig fordi han synes det var for mye nikotin :p

 

noen som vet hvorfor granit portion er biligre enn alle andre?? betaler liksom 58kr for den på rema?

Hørte av en kar at dette var en såkalt "billigsnus", slik som kronan. Visste ikke at vi har granit i landet engang jeg.

 

Det er vel nettopp kommet en ny type Granit, Granit Stark. Vet ikke om den er kommet i butikkene enda, men jeg har smakt på en vareprøve av den. Det er fantastisk å ha en mor som jobber på Tidemand. Da får jeg alltid prøve de nye snustypene først, gratis. :D

Lenke til kommentar

Bor dere i Sverige? Jeg trodde all produksjonen til Tidemann var lagt ned, og flyttet til Sverige, da BAT kjøpte dem.

 

Synd egentlig. Finner jo aldri Blå i Norge lenger, men i Sverige har de den overalt.

 

Bor ikke i Sverige, nei. Det er korrekt som du sier. All snusproduksjonen er flyttet til Sverige og røykproduksjonen til Estland. Det er fremdeles et lager der som brukes til ompakking. Jeg hadde sommerjobb på rullebåndet der i fjor sommer. Det er helt sinnsykt mye snus som passerer der hver dag. Vi fikk i store paller med snus fra Sverige og pakket det om slik at det passet butikkenes bestillinger. Jeg behandlet sikkert varer for flere millioner kroner hver dag. Nå går det mot slutten for lageret óg da. Deler av bygget er allerede revet, og snart er vel alt jevnet med jorden. Det kommer usannsynlig mange boliger der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...