Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

White sterk? Den har jeg aldri sett. Er den enkel å få tak i?

Du får tak i den overalt. General sterk portion, heter den. Svart boks med rød skrift.

 

General er kvalmende. Smaker ikke noe i forhold til Skruf. Og den renner bare du tenker hardt nok på den.

 

Sånn, alle har ulike meninger. Anything else?

Det er vel en grunn for at General er Norges mest solgte snusmerke

Lenke til kommentar

yes, skruf smaker gammalt oppkast. sist gang jeg snuste den brak jeg meg mens jeg hadde den i, og 5-10 min etter jeg hadde tatt den ut. får frysninger bare jeg tenker på smaken...

Jeg må ta den ut før den renner, hvis ikke så er jeg doomed til å brekke meg eller i verste fall spy. Spes når det kommer til Skruf Tranebær! Den spyr jeg faktisk av hver gang jeg prøver den og den renner. :!:

Lenke til kommentar

General er kvalmende. Smaker ikke noe i forhold til Skruf. Og den renner bare du tenker hardt nok på den.

 

Sånn, alle har ulike meninger. Anything else?

Det er vel en grunn for at General er Norges mest solgte snusmerke

Ja, General har eksistert i over 100 år, Skruf i 7. Forøvrig er vel Skruf det størst voksende merket (uten at jeg kan backe det opp med noe konkret, men det er rykter og etter det representanter for Skruf sier)

Lenke til kommentar

Jeg har nå lagd en handle liste på buysnus.com.

 

Kommer den igjennom tollen og hvor mye må jeg betale ekstra for og få den igjennom tollen?

 

Jeg vet det står et sted her i tråden, men frister ikke og lete MAAANGE sider tilbake.

Da må du betale avgifter, noe som gjør at det blir like dyrt som å kjøpe et tårn i Norge. En annen ting er at boksene må være merket med norske advarsel-lapper.

Lenke til kommentar

Jeg har nå lagd en handle liste på buysnus.com.

 

Kommer den igjennom tollen og hvor mye må jeg betale ekstra for og få den igjennom tollen?

 

Jeg vet det står et sted her i tråden, men frister ikke og lete MAAANGE sider tilbake.

 

Du får den ikke gjennom. Hvis ikke det er norske advarsler, får du den ikke gjennom. Ingen nettbutikker bruker norske advarsler.

 

Jeg har nå lagd en handle liste på buysnus.com.

 

Kommer den igjennom tollen og hvor mye må jeg betale ekstra for og få den igjennom tollen?

 

Jeg vet det står et sted her i tråden, men frister ikke og lete MAAANGE sider tilbake.

Da må du betale avgifter, noe som gjør at det blir like dyrt som å kjøpe et tårn i Norge. En annen ting er at boksene må være merket med norske advarsel-lapper.

 

Buysnus har ikke norske advarsler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...