Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor man kan få snus med norske advarsler?

Eeh, i Norge?

 

Edit: Så ikke på forrige side. Men hvis du skal bestille over nett og betale avgifter, vil det bli like dyrt som i Norge. Da er det like greit å kjøpe i Norge.

Endret av HOK
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kan få snus med norske advarsler?

Eeh, i Norge?

 

Edit: Så ikke på forrige side. Men hvis du skal bestille over nett og betale avgifter, vil det bli like dyrt som i Norge. Da er det like greit å kjøpe i Norge.

Prisen spiller ingen rolle, men utvalget på nettet er så UTROLIG mye større enn de plassene rundt der jeg bor.

Lenke til kommentar

yes, skruf smaker gammalt oppkast. sist gang jeg snuste den brak jeg meg mens jeg hadde den i, og 5-10 min etter jeg hadde tatt den ut. får frysninger bare jeg tenker på smaken...

Jeg må ta den ut før den renner, hvis ikke så er jeg doomed til å brekke meg eller i verste fall spy. Spes når det kommer til Skruf Tranebær! Den spyr jeg faktisk av hver gang jeg prøver den og den renner. :!:

 

ja, her er tranebær den eneste skrufen som jeg kan snuse. men dog bare 4-5 før de også blir kvalmende.

Lenke til kommentar

Aha! Det ville nok kostet en god del mer, ja. Og ikke minst unødvendig, spesielt for produsenten. De tjener jo mer på at folk kjøper en hel boks og prøvesmaker, enn å kjøpe 4-5 porsjoner i en liten boks.

Jeg har nå bestemt meg for å trappe ned på snusinga, og skal derfor begynne å snuse litt svakere snus.

Jeg lurer derfor på hva den svakeste snusen er? Bortsett fra mocca, og helst en white snus for å unngå så utrolig gule tenner. :)

Catch?

Endret av HOK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...