Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holder meg til porsjon, har egentlig aldri prøvd løs tho :w00t:

 

Da bør du prøve det :new_woot:

Løs er digg når man sitter foran pc'en.. Jeg bruker det nesten aldri ellers.. Går mest i porsjon her i gården..

 

 

 

Syntest at posjon e så praktisk, slipper foreksempel å sitte og pakke inne i klasserommet ;P

Lenke til kommentar

For starters, RL - lett å bake, men blir våt og renner kjapt pga så finkornet som den er.

Jeg starta på general når jeg begynte med løs for ikke lenge siden, var litt ekkelt å bake i starten men fikk det kjapt til.

Ettan var også veldig god men litt lettere å bake, ble også kjappere bløt, men ikke nevneverdig.

 

Hadde jeg kunne valgt start snus om igjen hadde jeg gått for RL eller Ettan, kommer litt an på hvilke type snussmak du liker, selv syns jeg ettan lukter veldig kraftig, men smaker ikke det samme som den lukter(heldigvis). Merker ikke særlig til smaken til ettan, da jeg vanligvis ikke har i snusen lenge nok til å løsne helt. Merka også effekten bedre av ettan.(Har i rundtom 1 time)

 

EDIT: forøvrig litt enig med foxxy, general har en veldig god smak. Men syns følelsen og effekten av ettan er hakket bedre.

Endret av golemm
Lenke til kommentar
Yey, da har jeg endelig fått tak i N&J Black :D

Har bare tatt en pose så har ikke så mye å si om det enda, men den ene posen var ganske god :)

 

Skal prøve å få kjøpt N&J black imorra.. har prøvd den en gang tidligere, men det var i fylla så husker ikke stort fra den.. :!:

Endret av 320_coupe
Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke at Black var noe særlig. Smaken var skrekkelig! Den klistra seg helt nydelig, nesten perfekt. Så lenge den ikke rant, så hadde den en god virkning. Men smaken ødela alt. Tror dessverre det er siste gang jeg kjøper N&J Black.

 

Jeg har fått virkelig smaken på Catch "eukalyptus" (orker ikke å sjekke hvordan det egentlig skrives). Den har en god virkning, på nivå med N&J Strong. Varer lenge (Catch, altså) og smaken henger en god stund. Siden det er "smakstilsatt", så smaker det "søtt". Jeg leste litt reviews på nettet, og mange mente at det smakte søtt. Var ikke enig i det med det samme, men etter å ha brukt bare Catchen i to dager, så må jeg si meg enig i det.

 

Har lenge bare snust Skruf Stärk Portion og N&J Strong og bytte om på det. Nå lurer jeg på om ikke jeg skal gå over på å rullere mellom Strong og den nevnte eucalyptusen.

 

Kjøpte Catch Lakris (Kasta boksen, men het vel Licorise eller noe sånt). Jeg var så sugen på lakrissmak. Dessverre falt det ikke like godt i smak som eucaluptusten. Tror jeg kommer til å kjøpe den en gang i blandt.

Lenke til kommentar
Etter en dåse eller to tar det ikke mer enn rundtom 6-7 sekunder fra du tar ut til du har den under leppa.

Nåja, jeg tar meg fortsatt god tid med løssnus og jeg har snusa flere hundre bokser. Det har vel mer med hvor nøye en skal være og jo dyktig. Jeg hater å ha snus rennene nedover tenna og tar meg derfor et par minutter og finskraper og baker den så jeg er garantert det ikke skjer. I tillegg er det langt mer kos. Skal jeg slenge noe i kjeften kjøper jeg porsjonssnus.

 

Jeg syntes ikke at Black var noe særlig

Enig, jeg blei kjempeskuffa. Vanlig N&J er ufattelig mye bedre.

Lenke til kommentar

åpna opp en ny skruf sterk boks tidligere i dag som jeg har hatt ligende noen dager på rommet (glemte å legge den i kjøleskapet :wallbash: ). Men i det jeg åpner den blir jeg møtt av en illeluktende vegg for å ikke snakke om smaken! helt elendig!

 

Jeg hadde kjøpt 4 bokser som kom fra samme tårn jeg så han delte opp tårnet til meg. men det var kun den siste boksen her som luktet og smakte helt jævlig. Noen som vet hva dette kommer av? aldri opplevd dette og jeg har snusa mye skruf det siste 1.5 året...

 

Pga dette har jeg ikke hatt lyst på en snus hele dag :o eller har lyst på men vil ikke ta pga det var så ekkel smak og lukt på den boksen ;P

 

edit: btw er porsjon det er snakk om

Endret av dTd
Lenke til kommentar
åpna opp en ny skruf sterk boks tidligere i dag som jeg har hatt ligende noen dager på rommet (glemte å legge den i kjøleskapet :wallbash: ). Men i det jeg åpner den blir jeg møtt av en illeluktende vegg for å ikke snakke om smaken! helt elendig!

 

Jeg hadde kjøpt 4 bokser som kom fra samme tårn jeg så han delte opp tårnet til meg. men det var kun den siste boksen her som luktet og smakte helt jævlig. Noen som vet hva dette kommer av? aldri opplevd dette og jeg har snusa mye skruf det siste 1.5 året...

 

Pga dette har jeg ikke hatt lyst på en snus hele dag :o eller har lyst på men vil ikke ta pga det var så ekkel smak og lukt på den boksen ;P

 

edit: btw er porsjon det er snakk om

 

Skulle ikke trodd den ville smake vondt etter bare noen par dager :hmm:

Lenke til kommentar

nei, tviler på at det er det som er grunnen... har hatt snus liggende på rommet lengere enn det, hadde også med meg snus til syden i sommer og par av boksene glemte jeg igjen i sekken men dem smakte fortsatt likt etter 2 uker i varmen, var litt tørre bare...

 

Men jeg mener jeg leste om noen som hadde vært borti det samme, men jeg finner ikke tråden :/

Lenke til kommentar
Jeg har fått virkelig smaken på Catch "eukalyptus" (orker ikke å sjekke hvordan det egentlig skrives). Den har en god virkning, på nivå med N&J Strong. Varer lenge (Catch, altså) og smaken henger en god stund. Siden det er "smakstilsatt", så smaker det "søtt". Jeg leste litt reviews på nettet, og mange mente at det smakte søtt. Var ikke enig i det med det samme, men etter å ha brukt bare Catchen i to dager, så må jeg si meg enig i det.

 

Har lenge bare snust Skruf Stärk Portion og N&J Strong og bytte om på det. Nå lurer jeg på om ikke jeg skal gå over på å rullere mellom Strong og den nevnte eucalyptusen.

 

Kjøpte Catch Lakris (Kasta boksen, men het vel Licorise eller noe sånt). Jeg var så sugen på lakrissmak. Dessverre falt det ikke like godt i smak som eucaluptusten. Tror jeg kommer til å kjøpe den en gang i blandt.

Catch har rykte på seg for å være en mild snus for jenter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...