Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Har nå sitt alt av Breaking Bad på under en måned. Jeg er helt målløs. Hvorfor har jeg ikke hørt om denne serien før? Det er så vanvittig fra gjennomført at det er helt utrolig.

 

Vince Gilligan burde fått Nobel Prize får dette, rett og slett klasse!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Breaking Bad er nydelig for tiden!

Vet det er USA-sendetid her, men hiver mine tanker om episoden i spoiler hvis noen er litt glemsk og klikker seg inn.

 

 

Veldig spennende episode, godt at det skjer litt. Jeg skjønte virkelig Jesse sin tankegang om å slutte, og selv om jeg ønsker mye mer BB så hadde jeg forstått retningen om alle 3 ga seg for øyeblikket. For å bare gå rett tilbake til at alle 3 koker meth som vanlig blir et steg tilbake i min retning. Heldigvis ble ikke alt som planlagt, og nå er jeg spent på hva slags idé Walt sitter på. Noen tanker om hvordan det skal gå til? :)

 

Lenke til kommentar

Misses White er fremdeles ei hurpe.

 

Mine tanker om Walts plan:

Tipper Walt har fått en ide om at han vil bli kongen på haugen i den gjengen som vil kjøpe methlaminen deres. Dealen blir at de får kjøpe methlaminen og får Walt med på kjøpet, mot at de forplikter seg til å selge hans "blue". Han sier sikkert ikke rett ut han skal bli big boss fra dag èn, men det er nok planen.

 

Noen andre tanker/ideer?

 

edit*

 

Utrolig bra laget åpning forresten. Ingen dialog, bare dyster musikk og handling som taler for seg selv.

Endret av Doffeo
Lenke til kommentar

Sesongens mest creepy øyeblikk for meg var i denne episoden, da Todd betraktet edderkoppen som om det var et trofé!

 

Også sesongens sålangt beste quote var i denne episoden. Walt: "Jesse, you asked me if I was in the meth bussiness or the money bussiness. Neither. I'm in the empire bussiness"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men sa ikke han at de skulle få all methylamine?

 

Jesse sier dette til Mike i siste scene:

 

Mr. White's got an idea.

Mike, I'm serious. It's a great idea.

Look, you get your five million, we both do, and he gets his methylamine, all right?

Just hear him out.

 

 

Tviler på at Walt vil koke for Arizona-gjengen.

Tipper Tod og hans "uncle with connections" er en del av planen videre.

Lenke til kommentar

Men sa ikke han at de skulle få all methylamine?

 

Jesse sier dette til Mike i siste scene:

 

Mr. White's got an idea.

Mike, I'm serious. It's a great idea.

Look, you get your five million, we both do, and he gets his methylamine, all right?

Just hear him out.

 

 

Tviler på at Walt vil koke for Arizona-gjengen.

Tipper Tod og hans "uncle with connections" er en del av planen videre.

 

Nekter å tro at Mike vil gå med på en plan som medfører mer fare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...