Gå til innhold

Breaking Bad - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har sett alle sesongene av tidenes beste serie på Max, og har foreløpig sesong 1 og 2 på DVD. Har fortsatt opptak liggende av siste episode fra sesong 4, for å ha alt friskt i minne når sesong 5 starter.

 

Har sett at en del av dere laster ned / ser live fra USA. Vurderer å gjøre det samme nå. Etter et av høydepunktene under sesong 3 på Max klarte jeg ikke vente en hel uke på neste episode, og fikk lastet ned alle episidene fra en fildelertjeneste (det ble en sen natt...).

 

Hvordan ser man episodene live fra USA? Og hvor anbefales det å laste ned episodevis? Aberet er manglende undertekster...

Lenke til kommentar

Ligger litt etter som vanlig, men gjorde meg akkurat ferdig med sesong 4. Jævlig fett, og knall sesongavslutning. Men jeg er allikevel litt skuffet. Ting ble etter hvert veldig åpenbart, og (de store) overraskelsene uteble. Så, høh, veldig fornøyd, men litt skuffa, siden jeg hadde håpt på å bli overrasket.

 

Gleder meg uansett som en hingst til sesong fem.

 

Saul og Mike er forresten helt forbanna bra.

Endret av Sex Raptor
Lenke til kommentar

Grei start. Mer "low-key" enn starten i sesong 4, som var mer show-off som i "vi vet vi er awesome".

 

For lite Jesse i episoden. Satser også på at de raskt får på plass en stor trussel, nå føltes det hele litt for komfortabelt.

 

Gjerne gjør Walt til den store trusselen, mot Jesse og Mike (og Saul og Hank) (noe han på sett og vis alt er...).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...